én abban látom a jövőt hogy egyáltalán nem kell autónak a tulajdonunkban lenni
lényegesebben kevesebb autóval meg lehetne oldani a közlekedést
pl nekünk van 2 autó de igazándiból egy se kellene mert van hogy hetekig be sincs indítva egyik sem
persze lehet indokot találni miért van kettő és ez miért létszükséglet de ez nem valós szükséglet
a toyota helyett mindenképp jobb lenne egy épeszű árban lévő autó bérlés, és evvel rengeteg ember így lenne ha beismerné hogy tényleg kurvára szükségtelen a saját jármű
Én egyre inkább használnék villanyost, egyenlőre csak a töltésidővel van problémám, de az is gyorsan csökken.....no meg a jelenlegi árak, ha elérhető lesz nekem is akkor inkább azt vennék.
Nem fogok vitázni, mert felesleges.
Arra már rájöttem, hogy aki nem használ villanyos akármit, annak hiába magyarázom az előnyeit, nem fogja érteni.
A belsőégésűekkel járó problémák és hátrányok természetesek mindenkinek, azzal senki nem számol, megszoktuk, de a villanyos hátrányait, még a nem létezőket is fel tudja sorolni mindenki.
Én azért szeretem a villanyt mert jó, de nem erőszak a disznótor. (csak a disznónak)
Tény hogy vannak hátrányai. Nyilván azért nincs villanymotorom, annak ellenére hogy szeretnék, mert még aránytalanul drága, kicsi a hatótáv. Igaz nekem 125-ös robogóm sincs, mert annak pont ugyan így nem látom értelmét.
650-es motorom van, ilyen kategóriás villanymotort akarok, hasonló tudással és nem háromszoros áron, akkor fogok venni.
De attól hogy sokallom az árát, még jó dolognak tartom.
Alu könnyebb és merevebb elvben, az acél ötvözet vázak meg örök életűek, ha nem biliacélból van.
Versenyzésnél biztos van előnye a könnyebb váznak ezért nyomatják, de utcai használatra az acél súlya sem zavar sok vizet.
minden szar ami olcsó
pl ebből az első leszedéskor kijött az összes menet, a 20 éves elődjében meg még most is fasza https://bikepro.hu/shimano_ace...
kb semmi különbség nincs egy 4 ezer forintos hauserhez képest
ellenben a huszonezres pedál az kurva jó cserélhető csavaros széles erős mindent bír, ellenben ha lecsúszik a láb(kb 3000km alatt 1x jártam így) eléggé karcolja a vádlit
A jóidö elég sok mptorost kicsalogatott. Kicsit csipös a levegö, de kellemes motoron.
A telok meg a rugostag rendbetétele kimondottan kellemessé tette a motort
Nekem is aluvázas a kínai kacatokból összehajigált Neuzer trekking bringám - és valóban nem könnyű. Viszont qrva masszívnak tűnik.
Az alsó polcos Shimano váltói viszont új koruktól xarok...
pedig a cro-mo váztól nincs optimálisabb váz
sajnos elment a világ az alu felé, fogalmam sincs miért, de némelyik még nehezebb is mint a cro-mo
esetleg ahol a váz rugalmatlansága szempont ott érthető az alumínium, mert olcsóbb mit a karbon
HA újban gondolkodunk, nem kínozod és megadod ami megjár egy ilyen belsőégésűnek, szerintem olyan kurva sokáig jó, hogy szerintem nem érdemes az összehasonlítás. Ahogyan néztem az akkupakkokat, még pénzben sem szerzek előnyt. Az éves kötelező az mondjuk realitás, de a 125 4T Derbimre száz forintokkal volt több a biztosítás, mint a robogómra.
Mondom a vita elkerülése végett, kipróbálnék egy ilyent, ingyé el is fogadnám szórakozni, de ha ezzel kéne dolgozni menni meg boltba, biztosan egy robogó lenne a kiválasztott.
Nekem is volt ilyen anyagú bringám, amit a gyerek ellopatott a tesókkal.
Még a biospace hajtókar is megvolt rajta. Akkor vettem a mostani alu vázasat, de rá kellett jönnöm, hogy amennyivel könnyebb az alu, annyival vastagabb is kell, tehát kb. ugyanott vagyok.
Igaz, látványosabb, mint amikor hurkapálcából van a váz.
:-)
lényegesebben kevesebb autóval meg lehetne oldani a közlekedést
pl nekünk van 2 autó de igazándiból egy se kellene mert van hogy hetekig be sincs indítva egyik sem
persze lehet indokot találni miért van kettő és ez miért létszükséglet de ez nem valós szükséglet
a toyota helyett mindenképp jobb lenne egy épeszű árban lévő autó bérlés, és evvel rengeteg ember így lenne ha beismerné hogy tényleg kurvára szükségtelen a saját jármű