Amigy ez téged miért érdekel, ki se teszed a lábad kalocsárol,ha mégis akkor is keletnek indulsz el
Jó mondjuk karigeri problémáit sziveden kell viselni
Ha új járművek mennek a belvárosban, akkor is túl sok autó lesz ott.
Én a városból kitiltásra gondoltam, hogy egy jó közösségi közlekedéssel értelmetlen autóval bemenni a városba.
Meg persze az sem árt ha van elkerülő útvonal, mert őszintén szólva akar a halál bemenni a belvárosba, nem vagyok én turista.
A 90-es években főleg az elején többször volt róla szó, hogy betiltják a kétütemű autókat, de mindig visszakoztak a nagy ellenállás miatt és nem is kellett kitiltani elfogytak maguktól, az értelmes alternatíva az lehetne, hogy bárki hozzájusson új járműhöz, senki sem örömében szopik a régi szarokkal.
Pl. nekem az tetszett amikor mentem Bécsbe, hogy megálltam a külvárosban, letettem a kocsit egy Metro megálló bazi nagy PR parklójában és bementem metróval.
Itt most ezt nem tudnám megtenni Budapesten.
De mivel a legszegényebbek vannak legtöbben így demokratikus úton pont a legújabb autókat kéne kitiltani mindenhonnan nem csak a belvárosból mert irritálják a többséget és ezáltal a közrend megsértésére alkalmasak és az senkit nem érdekel, hogy a jobbmódúaknak ez fájni fog hisz őket sem zavarja a szegények siralma.
Szerintem ez teljesen korrekt lenne, de előbb meg kell oldani, hogy legyen értelmes alternatíva, nem úgy kell csinálni ahogy itthon szokás, hogy betiltják aztán majd lesz valahogy.
Nálunk van egy "felesleges" a 3-ból, kettőt használunk naponta és 1 a tartalék (Alto), alig került valamibe a fenntartása is kicsi és tényleg alig megyünk vele, de amikor valamiért kell akkor megfizethetetlen, hogy ott van és csak beleugrunk nem beszélve, hogy legkisebbnek ha meglesz a jogsija rögtön van mibe beleülni.
Pedig Zoli már ment is vele Nem győzi fikázni
Feleségemnek kellett egy munkába járós. Nézegettük a Yarisokat, gondoltam legyen hibrid az is hogy ne kelljen szívni vele, viszont a Leaf ugyan annyiba került (akkor még nem volt ennyire felkapva), a célra bőségesen jó, szóval gondoltam szerezzünk egy kis tapasztalatot alacsony kockázattal. Röviden: bevált. Szóval a Priust is villanyra fogom cserélni.
Bár még nem tisztult le a kínálat, de Kia eNiro, VW ID3, vagy Tesla ModelY esetleg Model3 van képben.
Nagyvárosokban szerintem nagyon jó ötlet a villanyautó, már csak a tömeges parkolásukat (és eközbeni töltésüket) kellene megoldani új, leginkább földalatti parkolóházakkal. A durván környezetszennyező kocsikat viszont egyszerűen ki kell tiltani a belvárosokból - tudom, hogy ez a legszegényebb rétegeknek fájni fog, de valamit tenni kell az élhetőbb városokért.
Egyelőre vidéken nem sok minden szól mellette - a jelenlegi költségvonzatok miatt.
Ja, csak pont akkor nem jutna neked a bérautókból, amikor éppen kellene: amikor mindenki más is autóba ülne (pl. most hétvégi temető látogatások, vagy nyári hétvégi Balatonjárás). A csúcsidőszak igényeire betárazni meg egyik bérbeadó sem fog.
Jó mondjuk karigeri problémáit sziveden kell viselni
Én a városból kitiltásra gondoltam, hogy egy jó közösségi közlekedéssel értelmetlen autóval bemenni a városba.
Meg persze az sem árt ha van elkerülő útvonal, mert őszintén szólva akar a halál bemenni a belvárosba, nem vagyok én turista.
Itt most ezt nem tudnám megtenni Budapesten.
Feleségemnek kellett egy munkába járós. Nézegettük a Yarisokat, gondoltam legyen hibrid az is hogy ne kelljen szívni vele, viszont a Leaf ugyan annyiba került (akkor még nem volt ennyire felkapva), a célra bőségesen jó, szóval gondoltam szerezzünk egy kis tapasztalatot alacsony kockázattal. Röviden: bevált. Szóval a Priust is villanyra fogom cserélni.
Bár még nem tisztult le a kínálat, de Kia eNiro, VW ID3, vagy Tesla ModelY esetleg Model3 van képben.
Egyelőre vidéken nem sok minden szól mellette - a jelenlegi költségvonzatok miatt.
igazsag szerint nem kellene kevesebb kocsi csak a tárolása lenne ésszerűbb
Van egy Leaf is a Prius mellett.