((((Hosszú évekkel ez elött volt már szó London viszonylatában, hogy megérné ott pl elkezdeni az önjáró villanyautók müködetését. Aztán egy logisztikai programmal összeszedi az azonos irányba indulókat. Ottani, akkori kimutatások szerint már akkor 95%-os volt parkoló és éppen mozgásban lévö jármüvek aránya. Ezzel nagy parkolási gondot is okozva. Az egyik londoni tömegközlekedési projektekkel fogalkozó bárát azt is elmondta, hogy igazából egy öngerjesztö spirál az egész. Ha leküzdik a kapacitáshiányt pl a londoni metrok esetében, és nö a kapacitás, es újabb tömegek beköltözését vonza maga után. Mármint ha pl javul az infrastruktura. Mert ugyan lehet hogy újabb lakások nem épülnek, de "öslakosok" is simán laknak bérlakásokban szingli kor kitolásával akár 30-35 éves korukig, úgy hogy 4-en bérelnek egy lakást. Mindenkinek van egy szobája, a többi helység meg közös. Ìgy teremtve egyáltalán lehetöséget, hogy kifizessék az albérletet. Ez ugyanis még egy tapasztalt diplomás munkakörben dolgozónak sem egyszerü. Sokaknak autója sincs. Ez nem olyan magától értetödö dolog, és nem státusz szimbolum.
Nekünk is kb évi 9 ekm gurul az autó, ez jellemzöen a hazautazások 1300 km-es távja adja pár alkalommal, meg párszor ki kell menni a reptérre, családtagért. Igy a jármü kb 150-200 üzemórát van használva. Ez kb 1-2 hét...azaz 50 hétig áll egy évben...2%-os kihasználtság. Ezért sem tettünk bele 10 ezer eurokat új autóba. 1havi bevétel volt büdzsé rá. Persze otthon ez mások úgy kommentálják, hogy egy szaros fokuszra futotta neki, mert úgy be jött neki az élet.... Ilyen felhasználás mellett, nem igen passzol a villanyautó még, a teremgarászban az infrastruktura is hiányzik még hozzá...a cégnél (mivel akukat és töltöket is gyárt) van lehetöség a töltésre, de 10-12-es útra minden idöben megfelelö az öreg motor bejárni. Minden másra, bevásárlás gyerekek fuvarozása, ott a bringa meg hozzá az utánfutó...nyilván tökéletes hozzá a város infrastrukturája is. Bejárni is jó lenne, de én nem "tudok" normálisan tekerni, és még fél óra múlva is szakad rólam a viz, hiába zuhanyoznék le... Az én álláspontom, hogy nincs tökéletes, mindenre jó jármü. A különbözö szitukra viszont meg lehet találni a legjobb kompromisszumokat, különbözö jármüvekben.))))
Idén még csak kétszer voltan: február elején, és szeptember végén. Általában évente 3-4 alkalommal kell menjek, meg néha szanaszét az országban megnézni egy-egy telepítési helyszínt. Szerencsére az amúgy is sokat kujtorgó műszaki-kereskedő kollégáim egyre gyakorlottabbak a témában, így már szinte alig kell menjek bárhová is. Otthonülő rajzgép vagyok, na!
Ráadásul amit fest ugy is marad
szerinted is jó játék a PhotoShop?
Nekünk is kb évi 9 ekm gurul az autó, ez jellemzöen a hazautazások 1300 km-es távja adja pár alkalommal, meg párszor ki kell menni a reptérre, családtagért. Igy a jármü kb 150-200 üzemórát van használva. Ez kb 1-2 hét...azaz 50 hétig áll egy évben...2%-os kihasználtság. Ezért sem tettünk bele 10 ezer eurokat új autóba. 1havi bevétel volt büdzsé rá. Persze otthon ez mások úgy kommentálják, hogy egy szaros fokuszra futotta neki, mert úgy be jött neki az élet.... Ilyen felhasználás mellett, nem igen passzol a villanyautó még, a teremgarászban az infrastruktura is hiányzik még hozzá...a cégnél (mivel akukat és töltöket is gyárt) van lehetöség a töltésre, de 10-12-es útra minden idöben megfelelö az öreg motor bejárni. Minden másra, bevásárlás gyerekek fuvarozása, ott a bringa meg hozzá az utánfutó...nyilván tökéletes hozzá a város infrastrukturája is. Bejárni is jó lenne, de én nem "tudok" normálisan tekerni, és még fél óra múlva is szakad rólam a viz, hiába zuhanyoznék le... Az én álláspontom, hogy nincs tökéletes, mindenre jó jármü. A különbözö szitukra viszont meg lehet találni a legjobb kompromisszumokat, különbözö jármüvekben.))))