Harcolok a rozsdaval,csak a szomszed beszolt hogy semmi hang mert irgumburgum.
Szoval fajront,pedig majdnem eljutottunk a hatso kerekig,a belso kuszob felvarva,a kozepsot felprobaltuk,a belsot ujra alapozoval kene fujni,az ivet homokszorni,de se csiszolni se kompresszort hasznalni nem lehet csak ketkoznap.
én evvel úgy vagyok higy nem is mondok semmit hanem kinyilatkozok
ezt vagy elfogadja mindeki vagy aki nem az buzi
így van ez amikor a legokosabb az ember és mindent is tud és az úr is a haverja
Pedig szerintem el lehet várni, hiszen pontosan definiálva van, hogy mi az a lángfront sebesség amitől már robbanás az égés. Na most ez itt is tudálékosan hangzik. De ha valami adott akkor arra hiába akarjuk ráhúzni hogy mégsem úgy van.
De akár hajtókar-hajtórúd is ebbe eshet bele, sőt bele is esik mert angolban hajtókar simán nálunk meg csak a rúd a pontos, de mindneki hajtókarnak hívja
Ó, nem a kijavítás a baj hanem ahogy az szokott történni, egy tanórán vagy bármely okításon normális ha az oktató kijavítja a tanulót, de pl. itt ez jellemzően alázó oltásként hangzik nem építő jellegűként és ebbe kötök bele bár jelen esetben nem ez volt a lényeg hanem az évek óta zajló belső égés vagy robbanó vitában az, hogy még egy sulinetes portálon is egy cikkben említik mindkét formát ugyanarra akkor miképp lehet elvárni átlag júzertől, hogy a szerintünk jó formát használja?
Aha, akkor ez csak nézőpont kérdése. Tehát baj ha valaki kijavítja azt ha valaki rosszul tud valamit. Ezzel lehet àm előrehaladni
Ez a fékfolyadék meg a belsőégésű motor már annyira közhelyes hogy ha valaki rosszul írja már szinte csak szándékosan ronthatja el.
Ez igen mert általában kötekedő, leszóló és főleg roppantul tudálékoskodó viselkedés ha egy beszélgetésben elhangzik egy általam jobban tudottnak vélt dolgot jellemzően kioktató stílusban megjegyezni megakasztva ezzel a téma folytatását és előtérbe helyezni a jobbantudásomat. Tehát igen, ez jólesik ha visszaszólhatok rámutatva, hogy ez meg szerintem nem helyes.
És, hogy végzi?.... ....amúgy nyilván utánanéztem, az égés sebességétől függ, hogy mikortól robbanás, nemsokára a modernebb autók égésgyorsasága elérheti a robbanáshatárt is így onnantól típusfüggően hívhatjuk robbanómotorosnak vagy sem. ....persze, hogy tisztában lehetnék vele, hogy kell hívni szabatosan csak hát a tudálékoskodás miatt szoktam ebbe beleállni kissé mert hát mindenki tudja miről beszélünk ha robbanómotort emleget valaki csak jólesik kijavítani fitogtatva a tudásunkat.
Hát, hogy miket nem tanítanának?....most akkor melyik az igaz (az én álláspontom ebben a dologban már többször leíródott)? : https://tudasbazis.sulinet.hu/...
Szoval fajront,pedig majdnem eljutottunk a hatso kerekig,a belso kuszob felvarva,a kozepsot felprobaltuk,a belsot ujra alapozoval kene fujni,az ivet homokszorni,de se csiszolni se kompresszort hasznalni nem lehet csak ketkoznap.
http://youtu.be/ywgiwjE5az0
Na ez viszont már okoskodás lenne
Öregszem baszki, de rohamosan.
ezt vagy elfogadja mindeki vagy aki nem az buzi
így van ez amikor a legokosabb az ember és mindent is tud és az úr is a haverja
http://youtu.be/i6hdrWDkJ4s
De akár hajtókar-hajtórúd is ebbe eshet bele, sőt bele is esik mert angolban hajtókar simán nálunk meg csak a rúd a pontos, de mindneki hajtókarnak hívja
Ez a fékfolyadék meg a belsőégésű motor már annyira közhelyes hogy ha valaki rosszul írja már szinte csak szándékosan ronthatja el.
amugy meg mindent úgy kell hivni ahogy tetszik
akinek nem tetszik az meg bekaphatja