Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emelő,bak.......
Aknám nincs, a kocsi hasmagassága meg 10 centiméter.....
De valamilyen érthetetlen ok miatt a négyszög laptávja megegyezett a félcolos crova toldószáréval, így meg nem volt nagy kihívás.... (volt régi Clio-m, meg újabb Thaliám is).
Most elkepzeltem bogyot ahogy nyog a renyo alatt.
Nem.pár deci, hanem közel félliter benne marad minden motorban. Ehhez plusz féldeci vagy deci nem oszt vagy szoroz. De rá lehet ugy állni hogy kifojjon.
Az nem baj, hogy nem lesz vízszintes? Kifolyik attól rendesen? Vagy bent marad pár deci, oszt' úgy is jó?
Nekem csak hosszmotoros autóim vannak, ha azzal így felállok, hátrafolyik, és nem jön ki vagy 1 liternyi. Ezért van emelőm, ami az egész autót megemeli - mert aknát nyűgösebb lett volna csinálni (olyanra, hogy száraz maradjon)
Ez igaz, régebbiek négyszög kulccsal nyiltak
Csak olajcserére én se viszem, illetve amit otthoni keretek közt meg lehet csinálni én is megcsinálom. De volt már tapasztalatom hogy amit fékkel kapcsolatban kértem félig meddig ismerös szerelötöl azt nem csinálta meg húszért, viszont a fordék az akkor 9 éves autón valami négyezer párszért megmondták hogy mi a baja és beállitották a kéziféket miután elvittem oda két nap mulva mérgemben.
De szépen is jár, nem remeg, nem rezeg semmi. Csak kívülről hallgatva sz@r a motorhang, belül tök jó, ha egyáltalán éppen hallatszik.
3 hengeresekbe tesznek benzineseknél is szinte mindig.
Normális autón igen, de Rönyónál biztos lehetsz benne, hogy szar a hozzáférés és mindent le kell szedni...és az olajleeresztő csavarhoz is spéci rönyó szerszám kell
Ezzel a ciklussal nem ez lesz az utolsó autód! Nagyon max. tízezer!!! és évente.
Osziiiiii,bovebb turi leirast kerek,lehet galeriaval,es kajafotoval az etterembol.
Én kerestem olyan szervizt ahol azért normálisak. Igaz,messzebb van 30 km-rel, de megéri. Amit kell kicserélik, ha akarod viheted a gyári vagy annak megfelelö minöségü alkatrészt bár nem éri meg szerintem (fékbetéteket meg ilyesmit vittem egyszer mert jó ötletnek tünt), akár be is engednek az autohoz ha valamit meg akarsz nézni, de az üvegfal másik oldalán mingyá ott az auto és láthatod.
Egyszer vittem miskolcra, ott lényegesen nagyobb az egész kereskedés meg mühely, na oda sose többet. Egyszerüen a hozzáállásuk sem volt szimpatikus.
Én két beton gyeprácsra szoktam felállni a Priusal, így simán aláférek.
Hááát azért a Toyota, a Nissan, és a Honda márkaszerviz nekem tényleg kurva drága.
Nem tudom mennyi a sufni szerelő, mert az én vagyok, én meg ingyen dolgozok magamnak

Nissanon ugye nincs igazán mit cserélni, ezért minden évben cserélik a pollenszűrőt, meg a fékfolyadékot...30ezer forintért.
Persze mindenféle "szemrevételezéses átvizsgálást" ráírnak a munkalapra hogy hosszú legyen a sor.
Toyotát csak vásárláskor vittem átvizsgálásra. Kb. minden hibát felfedeztek amit én is egyszerű körüljárással, és amit észre kellett volna venniük. (nem ment a hűtővíz keringető szivattyú) azt nem vették észre pedig direkt felhívtam rá a figyelmüket, hogy valamiért nincs fűtés a kocsiban, és olajos a hengerfej körül.
Erre a kettőre kamuztak valamit aminek köze nem volt a problémához. Ez szintén 30 ezer forint volt, bár elég készségesek voltak, mert külön unszolásra megnézte a szerviz előtörténetét, de a hivatalos több oldalas jelentésből amiért fizettem, ez is hiányzott.
Ezek után olajcserére már nem vittem márkaszervizbe, inkább utána néztem és megcsináltam magamnak. 20ezer anyagköltséggel, gyári anyagokkal, meg van fél óra alatt.

A Hondámon szintén ilyen 30-35 az olajcsere. Most hogy lejárt a garancia ezt is én fogom cserélni. Csak a légszűrőhöz szopás hozzáférni, mert ennél le kell bontani a burkolatot, ami elég elbaszott ezen, de majd kitalálom hogy lehetne ezt egyszerűsíteni.
Nem az a lényeg, hogy kicserélik-e hanem, hogy mire? Azt nem lehet látni mert ugye hordóból szednek ki valamit egy többnyire koszos kiöntőbe, vőm most már 4 éves autójában amíg vitte a kötelezőre utána lecseréltük mi is, amúgy nem nagyon találsz olyan szervizt ahol a kocsi mellett állhatsz, jó ha messziről valami üvegen keresztül nézheted, nekem az utolsó ilyen volt és még messziről is elborzadtam a márkaszervizben tapasztaltaktól így inkább egy kis maszek ahol tényleg mellette állhatok és előttem bontja fel a flakonokat.
Vagy csavar. De az se sok, asszem a focusnál is kettö tartja hátul elöl meg beakasztos.
Nincs minden szerviz ciklusnál csere, km függvénye és az is több lett már mint régen volt.
Azt csak a km függvényében, nem a megtett évek száma szerint.
Légszűrőt nem is cserélnek???
Annak ellenére hogy francia, nem hinném hogy annyira komplikált lenne. Amit elmondtál minden újabb autónál így van.
Fenéklemezt pár műanyag patenttal lehet leszedni. Érdemes venni egy zacskóval, mert néhány mindig eltörik. Homasitában van mindenféle olcsón. A szűrők meg manapság mindenhol így vannak, hogy kevesebb anyagból meg lehessen úszni.
3 hengeres. Amúgy érdekesség, hogy ugyanennek a motornak a 65 lovas szívó verziója elöl-hátul változó szelepvezérlésű, a turbós meg csak szívó oldalon. Cserébe a turbót b@szogatják egy léptetőmotorral - a "szokásos" mechanikus megkerülő szelep helyett. Itt a szívó motor:

http://youtu.be/kAJAkV-ru0g
Tesznek ez már a biciklikbe is. Gondolom.nem négyhengeres, vagy nem minden henger megy mindig
Tényleg van ebben a kis gyöszben!

http://youtu.be/KyiIL4-P75A