Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak egy nulla troll. Van itt is gazdagon, mint mindenhol. Lári-fári.
Ja tényleg, így van.
1X lehet egyet ugyanarra csináltatni, de másodszorra új rendszámot kap.
Ezek putrik.
Én meg a Tigràt lestem de csak ilyen "Trabantokat "làttam délutàn Eisenstadt-ban
Nagyon keveset autózunk, így nem valószínű....
Már lesem az utakon ezeket a színű rötyókat hátha pont kiszúrlak valamelyikben.
Elhiszem, hogy a Ferodo jó gyártmány. Csak amikor a régihez (motor) kellett vennem, akkor gondolkodtam, hogy organikus vagy nem, és a boltos megmondta a tutit. Amilyen (anyagú) a tárcsa, olyan betétet KELL választani. A legjobb ár-értékarányú mindig a gyári betét. Az ár-értékbe a kopás, fékhatás, minden beleszámoltatik.
Izzókból nyilván nem gyárit veszek, de ha bele kell tetetnem mert mondjuk nem tudnám, akkor a szerelő mit csinál? Amikor ráállsz a csápra, lenyomja a stopper gombját. A szomszéd, akihez az ózonos fertőtlenítésre viszem, ott mindegy mivel mész, Trabi vagy Merga, egy kezelés ugyanannyi. Nekem olcsóbb, de csak a szomszédság miatt.
Valóban ismerem a gyakorlatot, de az egy kicsavart hozzáállás. Amikor maszek antennaszerelő voltam, én fix árakkal dolgoztam, egy méter kábel szerelve 300 forint volt. Ha csóró nyugger akkor 300, ha a grófhoz mentem, akkor is 300. Igaz, ha tonnás szekrényeket toltam odébb akkor is 300, ha levágtam a dobról mert majd elhúzza magának akkor is 300.
Én így gondolom korrektnek. A nyugger esetleg kapott annyi előnyt, hogy a 4,5 méter csak 4 méter volt, meg beállítottam a tévéjét a régi soros hálózatról a csillagpontosra.
Biztosan vannak, akik ezt nem helyeslik, nem értik, ellenkeznek, de szerintem az ugyanannyi munka ugyanannyi ellenértéket kíván meg. A kifogást már ismerem, ne írjátok le, hogy a gazdagnak egy méter kábel árának megtermelése egy másodperc sem, míg a nyuggernek fél óra, ezt már ismerem. Nekem nem tisztem és nincs jogom az okok kiderítésére.
Meg amúgy is aki önhibáján kívül szegény és aki elitta meg ellustálkodta az életét, az nem látszik elsőre, adjak ezért minden csórónak kedvezményt? Sem időm, sem energiám, sem kedvem nincs ahhoz, hogy önéletrajzot kérjek a kuncsafttól, hogy megérdemelten kaphat-e 10 % kedvezményt.
Amúgy kellemes élmény is ért az úton: mivel egyedül mentem (asszony nélkül), túl a nagyon óvatos első 1000 km-es bejáratáson, szóval helyenként azért nyomtam a gépnek rendesen. Egy kamionsor előzésénél, 90-ről indítva negyedikben, sebváltás nélkül (!) pillanatok alatt fel lehet zavarni 150-ig, és nem ellenkezik! Ez az olcsó kis gyösz sokkalta kellemesebben vezethető mint vártam, de tényleg. Tulejdonképpen nem megy jobban mint a dög nagy kombi ment (gyorsulás, végsebesség dekára azonos) de ennek a gyilkolászását sokkal jobban lehet élvezni.
tizen pár pénzre emlékszem, motorra 12 alatt volt pár százassal
a ferodo egész jó ár-érték arány, azt szoktam venni mostanában
a gyárit is gyártja valaki.....aztán aki gyártja tuti olcsóbban adja
ha ismered az eljárást-gyakorlatot miért kötekedsz? hacsak nem ot-s a 20+éves lom senki sem fog gyári/drága cuccokat venni bele, ergo olcsóbb a javítás
mondjuk én még a bontottat se vettem meg mert a karosszériához ragasztottam a lámpát amikor a tehén kirúgta
ez a virágboltos olvadt műanyag stift egy csoda mindenre jó ami nem forró........
Tűrhető lett - majd ha lesz egy kis fölös pénzem (nem mostanában.... ) akkor ezt is el fogom intézni, a komplett alsó hűtőrács cserével együtt. Idénre még van bő 5 kiló adósságom, meg legalább egy százasba fognak fájni a téli gumik is. Mondjuk tavasszal....
ha beviszed a rendszámot rendelnek másikat akár mennyit, ha elhagyod akkor csak 1x adnak ugyanavval a karakter kiosztással
tedd a kocsi elé és fékezz rá egy kicsit hogy tuti szar legyen
Simán belenéznék és el is mondanám ugyanezt. Mert még mindig így gondolom. Mint írtam, nem egyformák az értékrendek. Ennyi nem több.
Most ennek mi köze van hozzá? Nem értelek. Mi az összefüggés?
Fejlemény: a rácsot megragasztgattam, a törött krómos rendszámtábla tartó helyére ment vissza a fekete "gyári" Renault szalonos, a rendszámot gumikalapáccsal, illetve egy fa "dornival" elfogadhatóra sikerült egyengetni.

A nagy ijedtségre most sört bontok, holnap meg ha lesz kedvem, akkor megpróbálom a karcos lökhárítót felpolírozni egy kicsit. Tudom hogy xar meg gányolás, de egyelőre marad ilyen.
Én ezt másképp tudom:

http://www.automotor.hu/aktual...
Neked is csak azt tudom írni, mint ininek. A márkaszerviz rezsióradíja esetleg magasabb, de pl. a helyi KIA márkaszerviz óradíja kb. pont annyi, mint az utcánkban lévő maszek autószervizé.

Azt pontosítanom kell, hogy amikor "új" autót írtam, valóban pongyolán fogalmaztam, mert nem kifejezetten a 0 kilométeres autóra gondoltam.
Habár az, hogy a márkaszervizek visszaélnek a helyzeti előnyükkel és ezért pofátlanul szabják az árakat, az egy elkeserítő helyzet, de ha MOST pontosan akarnám fogalmazni, akkor SZERINTEM mindegy, hogy ugyanazt a hibát hány éves autón végzik el javításként. Ha lepadkázod a lököst és le kell fényezni, szerintem ugyanúgy 12 csavart kell leszedni, ugyanúgy 2 lámpát kötsz ki, ugyanúgy 0,4 m2 csiszolsz meg és/vagy gittelsz ki, ugyanúgy két deci festéket fújsz el rá.
Illetve most ennyi infót találtam hirtelen: https://www.nyilvantarto.hu/ar...
Nem azt kérdeztem, hogy "mi a jó". A gyakorlatot ismerem, de almát az almával hasonlítsuk össze.
Ha az újba gyári fékbetétet raksz, akkor ne hasonlítsd össze azzal, hogy a használtba meg belecsavarozol egy bringa kontráját, nyilván az olcsóbb lesz.
Amúgy én a használt autóimon sem szeretem a horpadást.
Én a motoromba pl. az oemről rendelt Kawasaki zacskós eredeti fékbetétet vettem, kb. 2,5x áron, mint az EBC.
Nagyjából annyi károm lett, mint a CASCO önrésze (max. 100 ezer forint). Ha bejelentem / velük javíttatom, akkor is nekem kell állnom az egészet - pluszba bekerül a "sérült" autók listájába, nyilvántartásába is. Inkább veszek / rendelek egy hűtőrácsot a szervizben valamikor, és kicserélem magam. Addig meg "jó" lesz ragasztgatva is. Azt viszont nem tudom, hogy magát a rendszámot hogyan tudom kiegyengetni teljesen, illetve tudok-e a kormányhivatalnál a sérült helyett másikat kérni (persze pénzért), úgy hogy ne kelljen új törzskönyvet és forgalmit is csináltatni?
Hova gondolsz??? egy libernyáknak??
plusz ha nem szak szervizes a javítás ugrik a gari
a szak szerviz munka díj meg drágább
Közel sem.