Mi a különbség az között amit te állítasz, hogy a "elfogadják a sorsukat" ergo nyugodjanak bele, hogy ennyi és nem több, mint amit én írtam, hogy le sem szarják a "gazdagok", hogy mitől érzik jobban magukat a szegények?
Szerintem nem sok...
Előbb értem haza, remek az idó csöppnyi felhő nincs az égen, de az utak tele vannak Badacsonyba igyekvő emberekkel , illetve az autóikkal. Tördemicen alig tudtam átjönni, már arra gondoltam , felmegyek a járdára és arrafelé fogok elmenni.
azért kérdeztem mert kurva régen nem láttam olyat már
vasúttól én is hoztam néhány csomag fénymásolópapírt, de igazándiból semmire se kellett a gyerekem már nem rajzolt intenzíven
Megfogtad a lényeget
Annyi volt a mondandóm hogy a picsa érték nélküli szarokat hordta haza az ember és ezzel úgy érezte hogy egyenlített.
Szerintem direkt engedték is ezt, hogy jobban érezze magát a dolgozó.
Fasza autó a paraméterei és tudása alapján, de közel Tesla árban adják. Elég közel pozicionálták, így meg azért még nem népautó.
A német adóval, és támogatással van csak korrekt ára.
Még mindig az eNiro/Kona a legjobb ár érték arányú, esetleg a Zoe, ha valakinek elég az.
Szóval meglátjuk. A rendes forgalmazás úgy is csak jövőre indul, addigra meglesz a Tesla berlini gyára is, akkor indul a verseny, szóval lesznek még itt támogatás nélkül is megfizethető villanyautók.
Hadd vegye! Most még eljár vele, de majd ha szükségesek lesznek az alkatrészek mert elkezdenek kopni, no akkor lesz majd szurvakencségelés, amikor megkapják a számlát !
Nem, te nem mindenkin kívül érzed magad hanem mindenki felett legalábbis szellemileg és ezzel áltatod magad, hogy miért vagy szervilis minden megnyilvánulásodban, saját "árnyéka" amit nem léphet át meg annak van aki tudja, hogy már rég átlépte és csak mesterei kegyéből van ott akiknek meg kell felelni. A gazdagok mindenki fölé helyezése pedig nem az ész megnyilvánulása hanem a behódolásé.
Én nem így gondolom hanem ahogy leírtam, sajnos volt "szerencsém" kőgazdagokat közelről nézni cégeikben és nekik fontos volt, hogy az alkalmazottak elfogadják a "sorsukat" és ne akarjanak feljebb törni mint ahová ő engedi őket és nagyon is foglalkoztak azzal, hogy a csöves nehogy rájöjjön a kihasználtságára főleg a nagyobb hatalomra jutottak esetében van ez így hisz ezért hozták létre az egyházakat, vallásokat is nem titok ez.
90 kilóhoz a 100-110 kg lenne a jó
persze nem a punnyadt sörhas kivitelű test
amikor 120 voltam az egész atom kivitel volt, igaz ekkor volt minimális izmozás a vasakkal meg egesz sok kardió
most kurvára el vagyok lustulva
azert ez a mostani 140 tuti megbosszulja magát.... de leszarom
Akár, de amíg az fut, addig én élem az életemet.
Én hiszem, hogy az élete mindenkinek kijelölt egy relatíve széles ösvényt úgy, hogy az az egyik szélén ribancok nyújtják a fagyistölcséreket, a másikon meg pofozógépek a seggbekúrást, de ettől függetlenül az az ösvény akkor is odavisz, ahová. csak amíg eljutsz az ahová, nem mindegy, hogy hogyan.
Hm, tényleg, én sem szeretek az útburkolati jelen haladni hosszan.
Bár, ha megnézem a suttyó "térdkoptatás közúton" c. filmjét, a háta mögött lévő molinón a motoros éppen a csíkon halad.
:-)
Szerencsére én a "szinte mindenkin" kívül érzem magam.
Bár nagyon soknak több vagyona van, sokkal több, de én pont jól érzem magam. Lehetne persze a LAFO jobb alsó sarkában pár helyiértékkel nagyobb szám is, de nem vagyok telhetetlen. Én pontosan ettől érzem jól magam, hogy tudatában vagyok a helyzetem, a lehetőségem és a lehetséges legrosszabb hármasából alkotott háromszögön elfoglalt helyemmel.
Saját árnyékát senki nem lépheti át. Aki megpróbálja, az rajtaveszt.
A világ és a benne élő emberek sokkal egyszerűbb (-ek), mint ahogy te azt gondolod és felvázolod.
A gazdag általában le sem szarja, hogy mitől érzi a "szegény" magát jobban. És így van ez jól.
Az okos gazdag általában olyanra költi a vagyonát, amit nem vehetnek el tőle, egészség, tudás és élmény. Aki nem okos az vesz egy baszom bmw-t.
Szerintem nem sok...