Szeretek lazán ténferegni minél eldugottabb utakon s ha megunom húzni egy kövéret, erre pedig az 1100 GS fölöttébb alkalmas:)
Bár tudom, hogy szar meg minden
hozzátenném nekem 8 literes a robogó tank, szóval 250km simán benne van(kiakaszott maxigázzal 3,1 a fogyasztás, normál tempó 2,8), egy 5l kanna simán elfér az ülés alatt, egy másik 5 l felkötözve hátra, szóval 5-600km "egy menetben" lazán összejöhet, ami azért nem kevés kb ennyi táv a fogaras
futóval vittem, de csak az idő rövidsége miatt, akivel voltam nem ért rá annyira mint én
amúgy simán eltekeregtem volna vele ha jön még 2-3 ráérős ember
Főútra csak akkor megyek, ha messzire megyek. Sokkal jobban tudom értékelni a nem tökig-kamionosok által használt alsóbbrendű utakat. Ahol az ilyenek nem lassítanak, mert nekik lassabban lenne szabad menni.
Nekem nem a személyautókkal volt bajom: aki gyorsabb azt még segítem is, hogy előzzön meg, menjen a fenébe, és különben is "elfér".
A főútvonalakon (tehát amíg eljutsz a szép helyekig) rettenet sz@r érzés volt, hogy a fáradt, ideges, már 8 órája folyamatosan vezető kamionos gyorsabban szeretne haladni, mint ahogy a kis 125-ös TARTÓSAN tud. Na ebből lett elegem, pedig a kis géppel is kétszer körül jártam Székelyföldet.
https://coub.com/view/sgwqn
Bár tudom, hogy szar meg minden
amúgy simán eltekeregtem volna vele ha jön még 2-3 ráérős ember
A főútvonalakon (tehát amíg eljutsz a szép helyekig) rettenet sz@r érzés volt, hogy a fáradt, ideges, már 8 órája folyamatosan vezető kamionos gyorsabban szeretne haladni, mint ahogy a kis 125-ös TARTÓSAN tud. Na ebből lett elegem, pedig a kis géppel is kétszer körül jártam Székelyföldet.