Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beul, indit, megy, pest es kornyeke, neha movar, becs, esetenkent szokoevente nemetorszag, horvatorszak, kb evente 15-20e km, ha valam megpusztul csereli, ha lejar a szervintervallum csereli ami kell.
Tok atlag, a szivosort sem vette meg le, az inyektorok jo helyen vannak, mukodnek, es hoh my good, tolunk 1,5 km-re van a madaras, igy azt a 95 ost kapja, 2000-ben gyartottak, masodik tulaj 2002 ben lett, 53e km el most 203e van benne, de ket evig masik orat hasznalt mert az OPC style volt. Tippre 230e van benne, tenyleg nincs babralva az inyektorral, minek lenne?
Mondjuk az enyem sem, azis 2. tulajos, 130e km 65e el veve a fene tudja mikor.
Csak az "okosok" miatt írtam valami extrém hibát!
Még sosem láttam sem eltört pillangószelepet, bár az XR 600 tudott olyat, sem eltört úszóházat!
Max. ha a villanyak s a váz is tört
Egyrészt az öcséd használati szokásait kellene jobban tudnom, állítólag!
Másrészt sosem mennék négyhengeressel a Góbiba!
Ilyen helyekre 1 azaz egy henger való, max. kettő, de csak ha egy!
Azert azt megneznem a gobiban a 4 karbi uzemanyag cso atvezetoinel levo vagy 8 O gyuru szetmallt es a frissen osszerakott sorbol dolt a benzin hogy pingvineznel.
Az úszó ház javítás kb 2 óra. Van ez a 2 komponensű gyurma szerű biszbasz. Mindenhová jó
Pillangó szelep meg az injekciós gépen is van nem plusz hiba forrás
Inkább a gumi cuccok amik bajosan viselkedik az idő és a fos benzin hatása
Ok, akkor a szomszed jogtudos ejszaka atjon inyektort takaritani minden hetvegen titokban.
Igy jobb.
Eszem-faszom megall hogy jobban tudod mithasznalok hogy.
Nem akarlak megsérteni, de erre a "60 ekm-nél tartok, és még nem cseréltem." mondatra nem lennék büszke
Eszemben sincs szembeállítani a karbit az injektorral.
Most pl. van mindkettő s mindkettő normálisan üzemel.
Volt már néhány szezonkezdésem, de sosem szívtam tavasszal, igaz ősszel sem csak úgy beraktam a sarokba a vasat.
A karbi valóban érzékenyebb a magasságra, bár 2000m környékén én még nem tapasztaltam ilyet.
Az injektor meg csak úgy dolgozik.
Mondjuk a Biharban nekem állt már meg a Sherco a befecskendező miatt (ultrahangos tisztítás és jó lett), de az enduró volt s az más igénybevétel.
Zoli32 írta, hogy a "Jah,persze,Az öcsém 200++ ezret futott 20 éves asztmájában is elvan a mai napig eme karbantartás nélkül"
Ez meg az a kategória amit akkor sem hiszek el ha látom!
Én is szeretem az injektort, viszont valami tisztító szart mindig töltögetek a motorjaimba, akár karbis, akár injektoros, csak a nyugalom meg a víz végett
Abban viszont egyetértek Ini-vel, hogy a világ végére én is csak karbissal indulnék, azon egyszerű oknál fogva, hogy azt meg tudom javítani ha valami gond adódik!
Igen, ha a Góbi sivatagban eltörne a pillangószelep vagy az úszóház , az feladná
pl ha nincs tps jel el sem indul
haver emiatt állt meg romániába és kisbusszal jöttek érte az a bizarr hogy ott valami pillanatnyi csatlakozó gond volt de laptop nélkül nem lehetett életre kelteni
másik ismerős alufólia meg faszén keverékből csinált egy tps ellenállást hogy haza tudjon vánszorogni, ott szerencsére nem tiltott le az elektronika
Az én injektoros motoromban pont akkora szűrő van, mint a legtöbb autóban (kb. átm. 5 cm hossz 10 cm hengeres) 60 ekm-nél tartok, és még nem cseréltem. Valóban bonyolultabb az elektronyika, de ne feledd, általában szabályzás, nem vezérlés... ugye a katalizátor... ezt nem tudnád porlasztóval megoldani egykönnyen.
Mikor fent voltunk nyáron melegben 2500 méteren, a karbisok megszenvedték, egyik alig ment fel - én észre sem vettem...

A sor4 japó karburátorosommal minden tavasszal orális aktus volt a szezonkezdés, meg mikor olyat álmodtam, hogy membrán kell a karbiba, mert kiszakadt - na olyankor mindig csurom izzadtan ébredtem fel, heves szívveréssel
Az nem lesz ott mindig.
88as volt a ténéré vagy 3-4 évig ezt csináltam és nem folyt sosem
de
volt akinek utángyártott(tourmax) csésze tömítése volt és az szivárgott pár óráig amikor a tél elmúltával elővette
karbi
mind igaz amit leírtál, de eldugulni ritkán szokott hiszen a tankban lévő szűrő a nagyja szart kiszűri, aztán a tűszelep felett ott a finom szűrő amin kisebbek a lyukak mint a legkisebb fúvóka átmérő
a víz ami gondot tud okozni, de le lehet engedni
injektor
ugyanúgy vannak szűrők, de sokkal finomabbak, és a motoron nincs olyan nagy mint a kocsiknál
nálunk pl kb 50-60 literenként dobhatjuk ki mert szarul megy a ktm
ami nem tetszik hogy van egy tps szenzor meg legtöbb esetben egy oxigén szenzor is van és még pluszban van egy elektromos szivattyú nyomás szenzorral, szóval 4 plusz(5. az injektor) elektromos dolog a karbihoz képest, és az elektromos dolgok gondolnak egyet és kihalnak, nem úgy mint a karbi ami szépen lassan elszaródik de még megy....
az injektor egyszerűbb kivitel, de az összes többi kacat ami kell hozzá az már nem
szóval azért egy mongol túrán mindenképp a karbi a nyerő nekem
Na de ha mögötte(d) egy vaslemez fal van, akkor minek forgatni?!
Fasza,mert befer kozepre a hutolada,es meg lehet csinalni forgathatora is.
Értem én - csak kötexem....
Most mit mondjak,a lom gyarilag kibaszott kenyelmetlen egyenes tamla,ujonnan is,20 km es faj a derekam.
Nagyon olcson 10esert szerzett ocsem egy vezetoulest,azt kell megcsinalni jobb egyesre.
Ha belegondolsz, az injektor sokkal egyszerűbb... és emiatt megbízhatóbb is, miként a példa általában mutatja. Van egy villanymotoros szivattyú, szíjja a benyát egy szűrőn át, nyomja 3 bárral, oszt csá'. Egy elektromos szelep meg nyitogat, ahogy a komputer vezérli. Ennyi.
A karbist mind tudjuk: benzinszint, súbertű, fúvókák méretezés-eldugulás, alapjárat, szívató - és mindez egy régebbi japó motoron 4x hogy még szinkronizálgatni is kelljen mindig.

Leállás: ha kihajtod, az is baj, mert a tömítések kiszáradnak, és végük. Megkeményednek, aztán nem lágyulnak vissza, ha ráteszed a benyát, hanem elkezdenek folyni
Te, meg a balos!
....erre most mit mondjak, nincs bajom veled! Léptem.
Hàt akkor ez nem nyerö sajnos.Lik tàvolsàg 55mm.furat àtmérö 8.És mint irtam jobbos
Örülök, hogy van aki vágja a lényeget! :)
Balos lenne jó.
Ducato,jumper,boxer?
Már a lik távolság miatt?
Jobbos kell vagy balos?Nekem van egy jobbos "elfekvõben".Nem új,de legalàbb hasznàlt
Ha kell,a Tiéd!
Dehogynem.
figyeljétek.
Az vagyok, ami a motorozást illeti, de nem az, akire Te gondolsz!