A Ceed-ben nekem is volt gyári, nagyon szerettük. Ebből meg sajnos kimaradt, mikor konfigurálták - "bele rendelve", gyárilag beszerelve csak 30k lett volna a felára.
Vettem ma a márkakereskedésben egy gyári könyöktámaszt 40 rugóért. Aztán egész délután autó-kárpitost játszottam, de szuper lett! (Ma szabin vagyok, a motor-vizsgáztatás, és ez miatt is)
A sofőrölés oldalára kellett felszerelni, de ehhez még az üléskárpit felét is el kellett távolítani. Szerencsére van hozzá bitang jól illusztrált, magyar nyelvű (is) beépítési utasítás. Ezerszer különb, mint az utángyártott (ARMSTER, stb.) lemezlábas szarok. Ezt, ha nem kell, simán felhajthatod, és nem foglal semmi helyet sem. Ilyen:
veszel egy másikat ha nem akarod újítani
a suber tű es amiben mizog az kopik ki először, de ezt kb senki sem veszi észre mert csak annyi hogy nem 5 litert hamem 6 litert eszik
pillangószelep tengely kopas amit eszre venni meg ha a suber es amiben mozog kopik
amúgy egy komplett karbi vagy egy komplett injektor cserekozott nem sok ár különbség van
amugy az injektor sokkal jobb, de mivel bonyolultabb a rendszer több az olyan hiba lehetőség amit útközben nem lehet megoldani
a kocsik injektora érdekes mód jóval olcsóbb es sokkal tobbet bír, tuti legetne valami összeesküvés elméletet gyártani hozzá
Aki vágja a karbi felújítást, javítást, annak egyszerű de így is babra meló. Az injektor felhasználóknak mint akár nekem is egyszerűbb, és biztosabb. 5 hónap állás után is indul pöccre a gép akár mint egy autó.
Jah,persze,Az öcsém 200++ ezret futott 20 éves asztmájában is elvan a mai napig eme karbantartás nélkül,a 97-es cbr-en meg már egy komplett generált csináltam,minden cserélve lett a membránokon kívül.
Azért van tele a net karbi hibákkal mert vagy/és lusta, hozzá nem értő idióták azt hiszik, hogy a karbit nem kell tisztítani, a kopott dolgokat cserélni!
Az injektorok meg már jó régóta kiforrott technikák, de azok is kopnak, szennyeződnek.
Szóval azokat is karban kell tartani!
egy karburátor nem lehet hibás, a felhasználó a hibás
ha kopott ki kell cserélni ilyen egyszerű
injektor fasza de ha moslék a benzin akkor eltömődik mindig a szűrője
Amikor megvettem tök üres tankkal, akkor MOL 95-tel öntöttem tele (az van a Renault márkakereskedés tövében, semmilyen más kútig nem jutottam volna el). Utána kapott OMV 100-ast, na abból fogyasztotta a sokat. Most a legolcsóbb OMV95-tel nyomtam tele.
...... remélem megnyugodtál?!
...... és Clam sem vagyok!!!
https://www.ebay.com/itm/Unive...
Vettem ma a márkakereskedésben egy gyári könyöktámaszt 40 rugóért. Aztán egész délután autó-kárpitost játszottam, de szuper lett! (Ma szabin vagyok, a motor-vizsgáztatás, és ez miatt is)
A sofőrölés oldalára kellett felszerelni, de ehhez még az üléskárpit felét is el kellett távolítani. Szerencsére van hozzá bitang jól illusztrált, magyar nyelvű (is) beépítési utasítás. Ezerszer különb, mint az utángyártott (ARMSTER, stb.) lemezlábas szarok. Ezt, ha nem kell, simán felhajthatod, és nem foglal semmi helyet sem. Ilyen:
https://skleprrgwarszawa.pl/pl...
le kell engedni vagy kijáratni, aztan nincs többé indítási probléma
a suber tű es amiben mizog az kopik ki először, de ezt kb senki sem veszi észre mert csak annyi hogy nem 5 litert hamem 6 litert eszik
pillangószelep tengely kopas amit eszre venni meg ha a suber es amiben mozog kopik
amúgy egy komplett karbi vagy egy komplett injektor cserekozott nem sok ár különbség van
amugy az injektor sokkal jobb, de mivel bonyolultabb a rendszer több az olyan hiba lehetőség amit útközben nem lehet megoldani
a kocsik injektora érdekes mód jóval olcsóbb es sokkal tobbet bír, tuti legetne valami összeesküvés elméletet gyártani hozzá
Az injektorok meg már jó régóta kiforrott technikák, de azok is kopnak, szennyeződnek.
Szóval azokat is karban kell tartani!
ha kopott ki kell cserélni ilyen egyszerű
injektor fasza de ha moslék a benzin akkor eltömődik mindig a szűrője
Amúgy meg tempomat 110 (valós 108 km/h) ahol csak lehet.
https://www.spritmonitor.de/de...
Egy váz-futóm baj meg dosztugynaz régi-új közt.