amúgy az egyhenger se mindig egyszerű
2 db o-gyűrű csere nekem fél napig tartott a szelephimba tengely lezárókon
mert a buzi osztrák úgy oldotta meg ha kihúzom az o-gyűrűig azt a biszbaszt leesik bent a másik oldalon a hézagoló
3mm kellett volna hogy 10 perc alatt kész legyen
A street sem szerelobarat, egy ora mig lejut az ember a szelepfedelig.
Ebben a 675-ös szopatosabb, foleg a gyertya, a ket vaz takaro belulrol irgalmatlan nehezen jon ki, a komplett SAI rendszert le kell szedni, a kabelkoteg is utban van.
Ha teheti az ember levakolni a reed szelepeket es tuneECU val kiutni a picsaba.
A szelepfedelhez elvileg ki kene billenteni a blokkot.
A 765 jobb mert a canbus miatt fele vezetek eltunt, de ott ugyanolyan keszekusza a vakumcso halozat.
Es minden superslim. Egy kinai izuletnelkuli akrobata se fer el.
A kisteher szereles a mororhoz kepest feludules, leveszem az orrat es kijon ulve a blokk.
Siman befekszik az ember ala.
Mondjuk izzitogyertya necces lessz.
Az édesanyját teherbe vágta volna a kisjapán tervezőköcsög amikor a zzr1400 gyertyáját oda tette ahol van
Azt se értem egy iridiumos gyertyát mér cseréltet 12000-ként az xx hondában 48 ezer után kellett meg a varába is.
Azzal tiz perc alatt végeztem pedig a tankot is emelni kell.
Ennél csak az idombontás egy óra mert minden akad klikkel csuszik a patentok és a millio csavar után. De hogy a gyertya a váz alatt van, és az alkarom beszorul mire a kettes hengert meg találom vakon. Mert hármat jobbról egyet balról lehet csak. De a kibaszott váz is kockásfüzet mintás alulról, egy bütykömön sincs bőr gyertyakulcs is speciális kell hozzá ami nyaklik. Meghuzásra meg lazitásra van kb 30 fok a 8x8 centis oduban.
Nem is cserélem csak huszezer után, de szerintem még tök jók. Igy is elég nehezen veszem.rá magam.
2 évadot néztem, belőle szerintem kb olyan volt mint a győzike só
nekem nagyon nem jött be, legtöbb esetben inkább idegesített
mert ha olyan mekkmesterek lettek volna benne mint én akkor még életszerű is lett volna az egész
nem emlékszem mennyi volt ilyen ezervalamennyi 2 ezer nem volt az biztos
ha most meghagyom a felét 2 dolog lehet
1: a következő évig elmegy a gáz belőle aztán így is kidobott pénz meg úgy is
2: nem megy el a gáz belőle, aztán ott van szem előtt így mehetek ismét fújkálni
Múltkor fegyverkovácsok voltak itt a falon gazdagon, most meg a klímák mesterei. Tűzben edzett. Ott csak hevítjük a vasat. azt sem tudja szinte senki, hogy nincs balkezes kovács csak jobb kezes. ennek ellenére lehet balkezes fogót ís készíteni! Maradjon mindenki a kaptafájánál...
Behozták a rengeteg lefutott gépet még a teljes beszrás előtt, és nem kell a megsemmisítésre környezetvédelmi adót fizetni, és most örülnek! Majd amikor elkezdenek az alkatrészek cserére érni, akkor lesz a vakaródzás mert az alkatrész sem "ócsó"!! De most "ódi"-ja van neki!!! Nekem is egy vén szr astra van, egyelőre még megy.
Nem alapos hanem pocsékolós. Egy liter cucc még 5 literesben is több mint négyezer forint. Mondjuk a kilenszázforintos gagyit fujhatod akár flakonostól is.
Megtaláltam egy tócsában
Holnap kap egy új keretet és kész, nagy sérülés nincs rajta
De biztos, hogy átmentem rajta...
2 db o-gyűrű csere nekem fél napig tartott a szelephimba tengely lezárókon
mert a buzi osztrák úgy oldotta meg ha kihúzom az o-gyűrűig azt a biszbaszt leesik bent a másik oldalon a hézagoló
3mm kellett volna hogy 10 perc alatt kész legyen
Ebben a 675-ös szopatosabb, foleg a gyertya, a ket vaz takaro belulrol irgalmatlan nehezen jon ki, a komplett SAI rendszert le kell szedni, a kabelkoteg is utban van.
Ha teheti az ember levakolni a reed szelepeket es tuneECU val kiutni a picsaba.
A szelepfedelhez elvileg ki kene billenteni a blokkot.
A 765 jobb mert a canbus miatt fele vezetek eltunt, de ott ugyanolyan keszekusza a vakumcso halozat.
Es minden superslim. Egy kinai izuletnelkuli akrobata se fer el.
Siman befekszik az ember ala.
Mondjuk izzitogyertya necces lessz.
Azt se értem egy iridiumos gyertyát mér cseréltet 12000-ként az xx hondában 48 ezer után kellett meg a varába is.
Azzal tiz perc alatt végeztem pedig a tankot is emelni kell.
Ennél csak az idombontás egy óra mert minden akad klikkel csuszik a patentok és a millio csavar után. De hogy a gyertya a váz alatt van, és az alkarom beszorul mire a kettes hengert meg találom vakon. Mert hármat jobbról egyet balról lehet csak. De a kibaszott váz is kockásfüzet mintás alulról, egy bütykömön sincs bőr gyertyakulcs is speciális kell hozzá ami nyaklik. Meghuzásra meg lazitásra van kb 30 fok a 8x8 centis oduban.
Nem is cserélem csak huszezer után, de szerintem még tök jók. Igy is elég nehezen veszem.rá magam.
nekem nagyon nem jött be, legtöbb esetben inkább idegesített
mert ha olyan mekkmesterek lettek volna benne mint én akkor még életszerű is lett volna az egész
ha most meghagyom a felét 2 dolog lehet
1: a következő évig elmegy a gáz belőle aztán így is kidobott pénz meg úgy is
2: nem megy el a gáz belőle, aztán ott van szem előtt így mehetek ismét fújkálni
szóval kifújtam az egészet a gecibe