Nem véletlen, a maximalista szerelők dolgozzanak az új gépeken a régi használt holmit ne akarja senki annyiért javítgatni mint az árának a 3X-a, ezt szeretné szinte az összes szerviz vezető amit két helyen a képembe is vágtak, ha odaviszem akkor azt megcsinálják úgy ahogy kell és nem szólhatok bele mit cseréljenek bármennyibe kerül is és persze alkatrészt nem vihetek..........ha beüt újra a szegénység akkor újra előjön az, hogy csak azt és annyit javítunk, hogy éppen menjen mert nem véletlenül van öreg holmija bárkinek hanem mert nincs pénze újra.
itt reggel volt egy kis villámlás 2-3 óra felé aztán azóta csak felhős
kint voltam pecázni néha olyan volt mintha 10 helikopter villogott volna be az opelba a nagy fényszórókkal
nem szereti senki sem az alapos munkát
ez nagyon ismerős
pl bazi nagy 50kw villany motor, az első csapágy behalt, nem cseréljük ám a hátsót hiába van kiszedve a helyéről és bazi nagy szopás a csere(hardy tárcsa csak lánggal egy 50 centis lehúzóval) indul meg, mert ugye a plusz 12 ezer csak 12 ezer.......
ja és nem a 30 ezres márkás csapágy kerül bele hanem az alja 12 ezerért ami 2 évet bír
most nézem a conti szett 36ezer vízpumpával, a 3 szimering meg 6-7 ezer bontóban az a szíjtárcsa max 5 ezer
szóval simán belefér 50 ezerbe......
60 meg a sos díj
Ráadásul az iszap egy idő után el tudja dugitani a cseppelvezetést, a lamellák mözé is képes beülni és megtapadni, a mókuskerékről nem is beszélve. Ha nincs légszállitás, nincs hatásfok, de egy idő után hűtés se lesz.
igazándiból csak a vízpumpa romlott el
mivel sos kellett szerdán mentünk pecázni és vasárnap lett szar hangja így haver elvitte a szervizbe ahol dolgozik
megrendelték a vezérlés szettet aztán látták hogy kicsit ereszt a főtengely szimering
akkor az is csere de ha azt cserélték cserélték a vezérmű tengelyen lévőket is, ez se sok plusz pénz még
az volt a cumi hogy a főtengelyen lévő vezérműszíj tárcsa nem mozdult, mire lejött addigmegsérült, és már kedd volt nem volt idő bontókba futkosnom, így meg kellett venni a gyárit mert nem volt más készleten valami 25+ ezerért
mivel a buzi vírus miatt alig van meló a szervízbe a főnök ott ugrál mindig a szokásos kedvezményt se kaptam meg végül az astra vezérlés csere 110 lett
ha egy héttel előbb hal meg akkor ilyen 50 alatti költség lett volna és megcsinálom itthon
az a fura hogy szűk 40 ezret ment(kb 5 év alatt) a szett és a vízpumpa úgy kopogott mint az egyes golf motorja
a kipufogó végdob meg amúgy is 5 évente cserés a gáz miatt, mondjuk most rásegítettem mert csatorna parton odabasztam az alját a bukkanónál elég keményen
Apámékat is rábeszélték a Gree-re. Egyszer vezérlő panel hülyült meg, egyszer meg a kompresszor mondta be az unalmast.
Mideára engem beszéltek rá még a régi lakásomba. Baja annak nem volt, kicsit hangosabb volt mint szerettem volna, meg nem igazán volt erő benne ha fűteni kellett, 0 fok alatt meg nem is volt érdemes elindítani. Mostani klímám bármilyen hidegben jól nyomja a forró levegőt, és alig van hangja. Ott szoktam szárítkozni ha elázok
Meló helyen is az ipari cuccokkal is mindig a szopás volt, amíg le nem cserélték japánra.
Na most akkor kezded kapizsgálni hogy miért nem járkálnak az emberek 20+ éves gépekkel?
Skodámat és az Opelemet is akkor passzoltam el amikor kezdett egyszerre minden elromlani benne.
Addig mindkettő megbízható volt és nagyon olcsón üzemben tartható.
kint voltam pecázni néha olyan volt mintha 10 helikopter villogott volna be az opelba a nagy fényszórókkal
ez nagyon ismerős
pl bazi nagy 50kw villany motor, az első csapágy behalt, nem cseréljük ám a hátsót hiába van kiszedve a helyéről és bazi nagy szopás a csere(hardy tárcsa csak lánggal egy 50 centis lehúzóval) indul meg, mert ugye a plusz 12 ezer csak 12 ezer.......
ja és nem a 30 ezres márkás csapágy kerül bele hanem az alja 12 ezerért ami 2 évet bír
De teli vannak a hírek, hogy Pesten jégeső és k.... Nagy csapadék van!
Nem alkalmaználak
szóval simán belefér 50 ezerbe......
60 meg a sos díj
40-70centis vízbe jöttem haza, kész csoda hogy a kocsi nem ált meg alattam!
Nemsokára vissza megyek, mert az első rendszámomat elhagytam (leszakadt)
Most fejeztem be a pince szivattyúzását, 40centire ázik minden
Még szerencse, hogy a motor álványon van!...
Ilyen esőt még nem láttam!
mivel sos kellett szerdán mentünk pecázni és vasárnap lett szar hangja így haver elvitte a szervizbe ahol dolgozik
megrendelték a vezérlés szettet aztán látták hogy kicsit ereszt a főtengely szimering
akkor az is csere de ha azt cserélték cserélték a vezérmű tengelyen lévőket is, ez se sok plusz pénz még
az volt a cumi hogy a főtengelyen lévő vezérműszíj tárcsa nem mozdult, mire lejött addigmegsérült, és már kedd volt nem volt idő bontókba futkosnom, így meg kellett venni a gyárit mert nem volt más készleten valami 25+ ezerért
mivel a buzi vírus miatt alig van meló a szervízbe a főnök ott ugrál mindig a szokásos kedvezményt se kaptam meg végül az astra vezérlés csere 110 lett
ha egy héttel előbb hal meg akkor ilyen 50 alatti költség lett volna és megcsinálom itthon
az a fura hogy szűk 40 ezret ment(kb 5 év alatt) a szett és a vízpumpa úgy kopogott mint az egyes golf motorja
a kipufogó végdob meg amúgy is 5 évente cserés a gáz miatt, mondjuk most rásegítettem mert csatorna parton odabasztam az alját a bukkanónál elég keményen
Mideára engem beszéltek rá még a régi lakásomba. Baja annak nem volt, kicsit hangosabb volt mint szerettem volna, meg nem igazán volt erő benne ha fűteni kellett, 0 fok alatt meg nem is volt érdemes elindítani. Mostani klímám bármilyen hidegben jól nyomja a forró levegőt, és alig van hangja. Ott szoktam szárítkozni ha elázok
Meló helyen is az ipari cuccokkal is mindig a szopás volt, amíg le nem cserélték japánra.
Skodámat és az Opelemet is akkor passzoltam el amikor kezdett egyszerre minden elromlani benne.
Addig mindkettő megbízható volt és nagyon olcsón üzemben tartható.