Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt vettem, de úgy nézem már kifutott az ami nekem van...és akkoriban sem volt sokkal olcsóbb.
https://www.upsplusz.hu/
Amúgy béna volt ez a csávó, látszik hogy zéró drónos tapaszalata van. Előbb egy kicsivel kellett volna repkedni egy kicsit, utána nem bassza oda.
Nabasszus. Voltam kint drónozni, volt kint egy elég kemény srác. Néztem a fedélzeti kamerájának a képét, ahogy kerülgeti a kapukat, olyan gyorsan tolta hogy nézegettem a kijelzőt, miért marad gyors csévélésen a videó.
1/8-de le kell lassítani hogy még mindig ne tudjam utána csinálni
Motorosok sehol nincsenek. Ezért faszság rinyálni a gyorshajtáson. Nem a sebesség a probléma, hanem a képességekhez és körülményekhez mérten, a túlvállalás.
Jó régen szó volt a szünet mentes áram forrásokról
Valaki linkeket olyat amihez külön kellett az akku.
Megtenné újra ?
Bevadult az áram szolgáltató, aztán napi szinten 6-8 pár másodpercig nincs áram.
Nézegettem egy rendes ( ténylegesen 600w felett) szünet mentes 80 felett van
A jövő : http://youtu.be/fUImvprq-6M;feature=emb_logo
Helyes a csöpp szőrgombóc !!
https://www.sportmotor.hu/foru...

Szia! Itt lehet előbb kapsz segítséget a megoldáshoz.
Sziasztok.2003 YAMAHA R1 alapjárat ingadozik.majd le is áll.hidegen melegen azonnal indul.magasabb fordulaton nem észlelni semmit.injector szinkron megvolt,
de elállítódik kb 5 perc után.Mi lehet a gond?Tudna valaki segíteni?
Nekem a tenere olyan volt hogy pl aszfalton nyugiban levegő nélkül kb jó volt lágyan hintázott mint a Wartburg
Fékezéskor erősen bólintott. Földes úton meg kopogott
Ha fujtam bele akkor nem kopogott le a föld úton fékezés is kb jól viselte ellenben kurátora a csontot a kezemből
Hiaba lett más olaj nemigen lett változás
Az új rugóval meg nem kellett fújni. Nem rázott nem koppant le az eleje szóval kurva jó lett kanyarokban is jó volt nem bólogatott fékezéskor.
A gyári is jó lehetett új korában mert 2 rugó volt benne a vékonyabb rövid a kis Egyenlőtlenségeket nyel hétre el csak ugye 88 nem a múlt héten volt és elfáradt szegényke
A régi lomoktól nem kell sajnálni az új rugót simán megéri
Bekaki...
öreg@
Gondolom az üreg gyári rugókkal már nagyon olyan "takonyban a hurkapálca" lehet, óvatos finomkodós.
A mienk szebb
A promoto nem olyan vészesen sok. A wilbers sokkal drágább Különbség meg nincs ennyi közte
Nagyjából egy másik motorod lesz
Nem merem! Sok lenne a szabadalmi píííz!!
Nagyon kutya! Unokáim szétszednék oda-vissza!
Agresszív véreb.

http://youtu.be/ufCWFzHhZLk
Kicserelnéd a teleszkópban levő sok éves Gyári rugókat új progresszívre aztán csak figyelnél milyen fasza is lett
Az bakker az.
Hát, ez szomorú. Nélküle tényleg kevesebb lett a világ.
A gépnél ülve, jóllakottan mégis ki az a hlye aki pihenés helyett csillapítani akarná a rugózást?? Pedig mondogatom neki:Nyugi, nyugi!! A CBX első "teleszpókot" elöl 1-bar-ra fújatom a központit 1,1-re! Így a legkényelmesebb, szépen egyenesíti az utat. Pedig már egy öreg gép, meg én is , bár azt gondolom, nem vagyok gép, nem találtam sehol egy db csavart. !!
Ez az igazi motorsport: https://index.hu/mindekozben/p...
Na mi a helyzet?
Megy itt még a motorozás?