Az az oxid réteg sem minden álló. Sós latyak azért el tudja azt is rendezni, főleg ha van a közelben vas, réz vagy más fém.
Persze nem azt mondom hogy 10 évesen szétrohad az alu kaszni, de eléggé oda kell figyelni, hogy ne legyen galvanikus kapcsolat más fémekkel, meg sérülés mentes maradjon a festés.
Ha sérül akkor meg az javítja akinek 6 anyja van, és mind kurva.
Prius is teli van alu elemekkel, de mind úgy hogy pár csavarral cserélhető, és nem a korróziónak fokozottan kitett helyeken.
Az alumínium felületén képződő oxidréteg megakadályozza a további oxidálódást, védőbevonatot képez. Ellentétben a vasoxiddal...
Gyártáskor szándékosan (is) hoznak létre rajta védő oxidréteget, ami keményebb az alapanyagnál (eloxálás - lehet színesre is)
Aküszöb külső része is tart szerintem nem csak a belső, de próbaképp levágom a szomszéd astrájáról a két külsőt és megkérem, hogy szemből és oédalról is csapódjon neki a 63 éves fenyőnek a hár előtt és meglátjuk kell-e a külső küszöb vagy csak design elem?
F2 BMW i3-asa is abból van, nehogy már jól érezze magát
Nem egy robogó felnit láttam már ami egész rossz állapotban volt
Persze nem azt mondom hogy 10 évesen szétrohad az alu kaszni, de eléggé oda kell figyelni, hogy ne legyen galvanikus kapcsolat más fémekkel, meg sérülés mentes maradjon a festés.
Ha sérül akkor meg az javítja akinek 6 anyja van, és mind kurva.
Prius is teli van alu elemekkel, de mind úgy hogy pár csavarral cserélhető, és nem a korróziónak fokozottan kitett helyeken.
Gyártáskor szándékosan (is) hoznak létre rajta védő oxidréteget, ami keményebb az alapanyagnál (eloxálás - lehet színesre is)
De hozzád viszem majd.