"hidd el a küszöb pont semmit nem számít sem frontálisnál sem oldalütközésnél"
Persze, ezért van minden modern autónál nagyszilárdságú, melegen formált acélból a küszöb.
Karosszérialakatos vagyok és tűzoltó, elég sokat találkozok szétrohadt és összegyűrt autókkal is. Szoval tapasztalati úton ismerem mindkét jelenséget. Nyilván én sem olyan rohadásra gondoltam amikor már hiányzik a fél autó, és ezt Ini sem említette a saját autójánál, te kezdtél el beszélni szétrohadt autóról miközben nem is tudod mekkora hibáról van szó. Láttam már cifra eseteket, hidd el a küszöb pont semmit nem számít sem frontálisnál sem oldalütközésnél sem borulásnál. És még egyszer mondom, egy rohadás mitt ne beszéljünk már szétrohadt autóról. A szétrohadt autó valóban gáz! Szép hasonlat a kocka. Akkor azt is elmondom hogy ha kivágod az egyik oldalát és hegesztesz oda egy másikat, akkor a hegesztés mentén is elgyengül, tehát az a kocka a hegesztésnél fog eltörni, pontosabban közvetlen a varrat mellett.
Ne bosszankodj ezeken!
Mindenkinek van igénye magára, környezetére, dolgaira.
Van akinek több, van akinek kevesebb.
Ne próbáljunk meggyözni senkit, mert kiderül, hogy a szétrohadt autó lesz a sikk!
"nem mérvadó a gyűrődési zóna stabilitásában.mint ahogy lényegébe egyik karosszéria elem burkolata sem.Tehát a lényeg hogy ha van egy tenyérnyi rohadás a küszöbödön attól az az autó még pont annyira biztonságos lesz. "
Na ez óriási tévedés!
Amúgy pont arról is szó volt, hogy a rohadás/elgyengülés NEM csak annyi, amennyi már látszik. Amikor már átrohad, akkor elég nagy felületen és hosszan erősen korrodált belül is.
Egy fém kocka egyik oldalát kivágod, az bizony meggyengül. Nem fog segíteni, ha egy kartonpapírral pótolod.
Na de hagyjuk is....
Remélem csak játszod, hogy ennyire értetlen vagy....
Segítek!
Nézegesd vissza az előzményeket IS és elfogsz jutni oda, ahol ini említi a küszöböt! Nem másolom ide, nézz utána....mielőtt felesleges hsz-eket gyártasz.
"Egy elrohadt autó már nem olyan merev, nem véd meg úgy egy balesetnél!"
Nem látom benne a küszöb szót.
De írhattam volna a küszöböt is.Amit a hétköznapi ember küszöbnek hív az nem mérvadó a gyűrődési zóna stabilitásában.mint ahogy lényegébe egyik karosszéria elem burkolata sem.Tehát a lényeg hogy ha van egy tenyérnyi rohadás a küszöbödön attól az az autó még pont annyira biztonságos lesz.
És ha a doktorod is pont így gondolja?
Öreg ez már, nem kell olyan szép öltés, annyi fájdalomcsillapító sem, mert már megedződött az életben, egyáltalán minek neki fog amikor olyan jó gyümölcsöjoghurtok vannak, a pedálos fúró is viszi az odvas fogban a szutykot, meg minek a CT, kis vágás nem a világ, kicsit beleborul a bakhátról a test, majd a sziló meg a pillanatragasztó összefogja a vérző sebet.
Rosszul nézed a dolgokat, mint mindig
Vagyis inkább egyoldalúan
Pl nekem azért kell a bukó hogy ne menjen bogár a szemembe, plusz 40 felett könnyezés van ha nincs bukó
Az Astra meg horgász autó lett félelmetes 30as átlag tempós veretésben van része
Pluszba csatorna part nem pont neki való
A legnagyobb baj aki történhet (mint most is) hogy elbaszom az ívet és lecsúszik a bakhátról és Ida van az alja verve
Erre a purhab is megfelelő, nem lesz nagy veszélyben a kis testem
Az autó karosszériájának a megfelelő állapota a saját érdeked, nem csak "műszakira" kell. Ahogy a bukósisak sem csak a rendőr miatt kell!
Egy elrohadt autó már nem olyan merev, nem véd meg úgy egy balesetnél!
Szóval rossz gondolat, hogy csak a műszaki miatt kell és bármivel befoltozni. A purhab ilyen szempontból semmit sem ér!
Számomra az is furcsa, hogy sokan sokat fizetnek -megfelelő helyen- a vizsgán, hogy átmenjen a rossz műszaki állapotú autója.
Ez nettó baromság, mert azt a pénzt költhetné az autóra és akkor legalább jó/jobb lenne és normál áron vizsgázhatna. De így sok pénzbe kerül és továbbra is műszakilag rossz autóban ül! Remek megoldás....
ha nem lett volna sos vezérlés csere kurva drágán akkor már meglenne az utódja, láttam egy benzines alhambrát
csak most adtam még neki 3 évet
mondjuk tegnap odabasztam az alját egyből szétszakadt a hátsó dob, egyből ugrik 8 ezer a zsebből
Persze, ezért van minden modern autónál nagyszilárdságú, melegen formált acélból a küszöb.
Mindenkinek van igénye magára, környezetére, dolgaira.
Van akinek több, van akinek kevesebb.
Ne próbáljunk meggyözni senkit, mert kiderül, hogy a szétrohadt autó lesz a sikk!
Na ez óriási tévedés!
Amúgy pont arról is szó volt, hogy a rohadás/elgyengülés NEM csak annyi, amennyi már látszik. Amikor már átrohad, akkor elég nagy felületen és hosszan erősen korrodált belül is.
Egy fém kocka egyik oldalát kivágod, az bizony meggyengül. Nem fog segíteni, ha egy kartonpapírral pótolod.
Na de hagyjuk is....
Segítek!
Nézegesd vissza az előzményeket IS és elfogsz jutni oda, ahol ini említi a küszöböt! Nem másolom ide, nézz utána....mielőtt felesleges hsz-eket gyártasz.
Ini helyébe én sem purhaboznék. Hegeszteni tud, akár ki is cserélhetné.
Nem látom benne a küszöb szót.
De írhattam volna a küszöböt is.Amit a hétköznapi ember küszöbnek hív az nem mérvadó a gyűrődési zóna stabilitásában.mint ahogy lényegébe egyik karosszéria elem burkolata sem.Tehát a lényeg hogy ha van egy tenyérnyi rohadás a küszöbödön attól az az autó még pont annyira biztonságos lesz.
Egy elrohadt sárvédőtől még ugyanolyan merev lesz az az autó.
Ne igyál többet....
Mióta lettél te ennyire vicces?
Amiket leírtál, hát pont te nézed egyoldalúan a magad fura módján a dolgokat.
Öreg ez már, nem kell olyan szép öltés, annyi fájdalomcsillapító sem, mert már megedződött az életben, egyáltalán minek neki fog amikor olyan jó gyümölcsöjoghurtok vannak, a pedálos fúró is viszi az odvas fogban a szutykot, meg minek a CT, kis vágás nem a világ, kicsit beleborul a bakhátról a test, majd a sziló meg a pillanatragasztó összefogja a vérző sebet.
Vagyis inkább egyoldalúan
Pl nekem azért kell a bukó hogy ne menjen bogár a szemembe, plusz 40 felett könnyezés van ha nincs bukó
Az Astra meg horgász autó lett félelmetes 30as átlag tempós veretésben van része
Pluszba csatorna part nem pont neki való
A legnagyobb baj aki történhet (mint most is) hogy elbaszom az ívet és lecsúszik a bakhátról és Ida van az alja verve
Erre a purhab is megfelelő, nem lesz nagy veszélyben a kis testem
Egy elrohadt autó már nem olyan merev, nem véd meg úgy egy balesetnél!
Szóval rossz gondolat, hogy csak a műszaki miatt kell és bármivel befoltozni. A purhab ilyen szempontból semmit sem ér!
Számomra az is furcsa, hogy sokan sokat fizetnek -megfelelő helyen- a vizsgán, hogy átmenjen a rossz műszaki állapotú autója.
Ez nettó baromság, mert azt a pénzt költhetné az autóra és akkor legalább jó/jobb lenne és normál áron vizsgázhatna. De így sok pénzbe kerül és továbbra is műszakilag rossz autóban ül! Remek megoldás....
Amugy egy tizesert kurvajo dobot vettem a lom teherre.
csak most adtam még neki 3 évet
mondjuk tegnap odabasztam az alját egyből szétszakadt a hátsó dob, egyből ugrik 8 ezer a zsebből