Na de hogy visszatérjünk az eredeti témára. Ehhez elég sokat kellet trükközni mire megoldották.
Mindenki azt hitte az alu mekkora zseniális anyag, nem rozsdásodik, aztán ebből lett a Landrover, meg a többi hasonló alu kasznis próbálkozás, ami mégis elrohadt.
De nem is a rozsdamentesség miatt próbálkoznak újra, meg újra az alu kasznikkal, hanem a súlycsökkentés miatt, illetve a Landrovernél nem volt acél a háború miatt.
Eszükbe nem jutott volna alut használni.
A rozsdamentességre ott a Saab, meg a DeLorien rozsdamentes acél kasznija, csak ugye csődbe is jutottak a túl tartós autóik miatt.
Az i3 sem rossz, de a Trabant ebben is megelőzte a hanyatló nyugatot és még rondább sem volt
A carbon sem egy tuti anyag,elégé sérülékeny és ahol egyszer megsérül nagyon sokat veszt a stabilitásábl. Nézzünk egy balesetet, erős anyag de tőrni fog, és amíg a fémet huzatópadon visszahuzatod addig a carbon megy a kukába.
Repülő gépben nem az igazi mert igazából elég nehéz anyag mert ha "könnyű" akkor az nagyon sérülékeny
Amúgy az alu is nagyon hajlamos törni. Nem tud mit kezdeni a feszültséggel. Aztán egyszer eltörik.
Legtutibb olcsó anyag a cro-mo persze nem annyira olcsó de hihetetlenül sokáig bírja ennek tükrében már olcsó
Pl egy cromo bicikli váz nagyjából örök élet. Persze csak ha nem kerül a kamion alá
Mikorra kész lesz, újra kezdheted a foltozgatást!
De legalább örökös lesz, mint a szegénység