Nem voltak gyorsak,azért a göttrup csávo braun helyettese volt.
Szóval nem az 1 maradék ahogy mondod.
Bár melléduma az megy.
Mielőtt kijelentesz tájékozódj.
Ja, az usákok vitték a krémet, az oroszok csak a maradékot - és még így is megelőzték őket az űrben Ennyit az usákokról A "hozzádott érték" fogalmát nem nagyon ismerik, csak az "agyelszívást"
Na, akkor mondjál már usák "nagy koponyát" aki nem úgy ment oda valahonnan (vagy nem úgy vitték oda) Azt a párezer indiánt, az őslakosokat kiirtották, de azokból amúgy se sok Nobel díjas tudós lett
Az űrprogramjuk német, az atomjuk magyar, a távközlés skót (Bell) hirtelen ennyi jut eszembe. Egyedül egy Edisont tudtak felmutatni, meg persze a 20. század végére lett pár bennszülött, aki ér valamit.
Én terelek?
Te:
Az viszont lehet, hogy 151 tudósuk volt a náciknak, és 1 jutott az oroszoknak is - már csak hogy lehessen rá hivatkozni
wiki.
Helmut Gröttrup, aki Wernher von Braun munkatársa volt a V–2 fejlesztési programban, mintegy 710 munkatársával együtt a Szeliger-tó Gorodomlija szigetére került, itt Szergej Koroljov fejlesztési csoportját kellett támogatniuk. A szovjetek (és később az oroszok) nyilvánosan soha nem ismerték el, hogy a világ első űrrepüléséhez nagyon erőteljesen támaszkodtak a V-2 fejlesztési tapasztalataira. Nagy valószínűséggel Jurij Gagarin 1961. áprilisában végrehajtott űrrepüléséhez alkalmazott Vosztok–1 rakéta voltaképpen az egykori német V-2-es rakéta mintájára épült.[10][11][12]
Űrtechnikáról volt szó, ne terelj... persze hogy vittek mindent, amit bírtak. de pont a te általad linkelt forrásban van: "6000 műszaki szakembert (de nem vezető mérnököt) akik a V–1 és V–2 kifejlesztésében vettek részt, illetve ezeket tesztelték" - és pontosan ezt írtam...
Ja, vitték a takarító nőket, a műszerészeket, 3 db 22-es villáskulcsot, meg a leltári nyilvántartást Ami ért valamit, annak már megvolt a helye, mire a ruszkik odaértek
Nem kell ehhez nekünk okosnak lenni, beírod a gugliba "werner von braun wiki" és ott lesz minden. Még doku film is volt erről NatGeo-n, az öreg is szerepelt benne archív felvételeken.
Személyes érintettségem, hogy ott dolgozott egész magasan Braunnal egy 56-os, kis városunkból disszidált magyar, akinek a féltestvérével dumáltam párszor
Szóval kb. 150 tudóst vittek az usákok, családostul, meg néhány vasúti szerelvény-nyi dokumentációt meg félkész kísérleti darabokat. Már akkor úgy gondolták, Sztálinnak minél kevesebb jusson ebből
Az viszont lehet, hogy 151 tudósuk volt a náciknak, és 1 jutott az oroszoknak is - már csak hogy lehessen rá hivatkozni
70 után Braun már 60 éves volt - de az ő keze nyoma volt az egész.
Hát ezeket teljesen felesleges ide hozni, tudod miért? Mert még a dízel botrány ellenére is haszon emelkedést értek el. Hidd el, folyik oda a pénz, van miből költeni. A vw konszern ami ennyi márkában érintett nem könnyű megreccsenteni.
Azért a biztosítòk megérik a pénzüket.
Idõpontra megyek,nanà hogy vàrni kell,de ez a kisebbik baj.Hanem a bònusz àtvezetèst iràsban kell kèrvènyezni,nem tudtam ott helyben elintèzni.Maga a biztosîtós csaj mondta hogy ha valami utàn visszaterités,vagy kisebb befizetés lenne esedèkes,az nanà hogy nem megy automatikusan. Irjam meg email-ben a régi és új kötvényszàmom,legyen benne hogy B4-em volt most meg 1év múlva B01-em van.Elküldtem.Megjött az automata vàlasz:Köszönjük megkeresését 30 nap múlva èrtesîtenek.Bakker 21.szàzad.Mindenhol,vagy csak a K&H nàl van igy?
Persze,olvasni szoktam.
Mond az valamit hogy dízelbotrány,nagy költségek,kicsi kereslet,kurvanagy milliárdos K+F keretek.
Részvényesek,vezetőségi belharcok stb.
Nagy cég de nagy pénz is mozog.
Vagy csak szektatag vagy és tökmindegy mi a valóság?
Úgy veszem észre az akku élettartam olyan mint a kéttömegű lendkerék. Tuti hogy behal egyszer de a megfelelő gondatlansággall egész hamar ki lehet végezni
Szóval nem az 1 maradék ahogy mondod.
Bár melléduma az megy.
Mielőtt kijelentesz tájékozódj.