Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy szekrényt az autóhoz hasonlítani? Hm...
Persze,es a szekreny hatoldala is csak dísz.
Nem vagy tisztában azzal hogy mi a lényege az önhordó karosszériának, neked is leírom, nem a lemezborítások tartanak hanem ami alatta van, amit te látsz egy autóból az csak egy bagy kupac burkolat.
Nem kezdem el magyarázni hogy mikor mivel dolgoztam, de mint minden szakma úgy ez is fejlődik,és teljesen mindegy hogy hegesztésben mi éppen a csúcs a világin, az a lényeg hogy a te küszöbödet mivel hegesztik ki. Biztos lehetsz benne hogy űrteknikával fogják.
Nem kezdem el magyarázni hogy mikor mivel dolgoztam, de mint minden szakma úgy ez is fejlődik,és teljesen mindegy hogy hegesztésben mi éppen a csúcs a világin, az a lényeg hogy a te küszöbödet mivel hegesztik ki. Biztos lehetsz benne hogy űrteknikával fogják.
Ki mondta hogy nem lehet? Írtam én olyat hogy nem lehet?
Jah,és a jobb oldal hamarosan kész lesz,kerékről kerékig hogy rohadna meg.
Jövőre meg jön a bal oldala.
Az szerencsére nem ennyire bonyolult az csak 3 érészből ál.
Egy belső küszöb,egy középső merevítő és egy külső elem ami a borítás alsó eleme is egyben.
Amúgy ahol nem volt púrhab ott is megjelent a rozsda,csak nem olyan drámai.
A kasznitömítő amit bőven adagoltak meg inkább ez tartja szárazon a bódét nem a szerkezet.
kössssz paoló hogy rohadnál meg.
Na szóval a kasznitömítő a 12 év alatt megpunnyadt és átereszti a vizet.És a gumis alvázvédő alá is bejut a nedvesség.Az csak felületi rozsdát okoz.
Ezt el sem hiszem!
Egyetértünk.
Mivel önhordó kasztnik vannak nagyrészt így minden elem akár tartóelem is (még egy sárvédő is) ha alvázas a kocsi mint anno a wartyogó ott tényleg nem fog összerogyni ha elrohad a kasztni. Kasztnifélék: http://www.autostat.hu/
Ja,de van különbség,most láttam sokat eztis-aztis.A ponthegesztésél lofasz hő keletkezik,a normálnál leég az alapozó körülötte.
Amúgy a gyári hegesztés erős, még a macskaevő paolo munkájánál is inkább a lemez reped el mellette,de azt a szart nem tudod eltépni.Eddig kb 8-10 fúró kopott csutkára.
És diferenciált az acél szilárdsága is.
Van hogy pillanat alatt átszaladok rajta van hogy nyeketelem percekig.
Amúgy a kibaszott külső küszöb ha sérül vagy rozsdásodik azt nehogymár purhabozzuk.
Nekem egy nyomorult külső küszöb került gyáriban a lángnál 20e-be.
De a purhabos cigó munka miatt mostanra jó pár napos melónál tartok.
Ha csak kivágja,behegeszti akkor a megfelelő darabot később nem kell ennyit dolgozni.
És személyautóknál a küszöb fontos merevítés,ha elrohad az biztonsági tényező.Szar a vizsgarendszer de egy rohadt küszöb bukta.Nem véletlen.
Én naiv azthittem beslattyogok a K&H-hoz,és rendezem a bònus pròblèmàm.Hàt nem.Idöpont foglalàs neten.Szerda 10 volt a legközelebbi.
Én elhiszem hogy ért hozzá, csak a büszkesége nem engedi hogy beismerje hogy nem olvasott vissza... legalább is remélem
Mert nem szokott ilyen lenni.....
Nem kell ahhoz odamenni, sőt tudni kell, hogy ne menj oda feleslegesen.
Ha ugyanazzal a technológiával, hegesztővel, anyagokkal dolgoztál... akkor az semmit nem jelent a fejlődésben, ismeretben.
Gondolom nem cseréltél le évente mindent és nem tanultad az új dolgokat használni....
Igen.
Tehát akkor mégis lehet hegeszteni?
Én csak olyat láttam, hogy a haverom kifúrta 2 helyen a Simson gyári fővázát, hogy a modern motorokhoz hasonlóan abban vezesse el a kábeleket, mert az esztétikus és menő. 5 km után repedt ketté és nyeklett meg a motor, a blokk szinte a földön, a illaszög is chopperes lett.
Fater meghegesztette neki, amennyire lehetett, azzal már 60 km-t eljutott, majd ott rogyott szét a váz.
A tűzoltónk kérdezte.
Láttam jónéhány szétnyílt gyári hegesztést, azt sem kell isten műveként kezelni.
A ponthegesztést ne keverd a sima hegesztéssel.
A gyárban is hegesztik. Mehetsz tanulni.
Persze,te mar csak tudod,ott voltal.
Egy több 10 éves astra-ról volt szó. A mai autókat ne keverjük ide, mert teljesán más elgondolással és megoldással készülnek(már amelyik).
Az elmúlt 20+ évben kaszniztam eleget, tudom mi hova fejlődött.