Motorost keresek aki elvinne motorozni utasként , cserébe nagyon szívesen a benzinkúton tankolnék neked. Balaton környéki vagyok , utazni is tudok autóval ha kell.
En latom a kettot,fogom a kettot a kezemben.
Arra azert kivancsi lennek hogy tenyleg elvegezted e a sulit.
A rozsdamentes acelt azt tanitottak vagy nem,kimaradtal e vagy nem?
Mert ebbol a kerdesbol az derult ki a szamomra hogy gondok vannak az oktatasi rendszer ezen agaval ha atengedtek.
A fek egy hott szabvanyos nissin ketdugos uszo nyereg.
Az ontveny alapja ugyanaz 20 eve,annyira hogy felmegy a cbr re es a nala fiatalabb angolra is,csont nelkul.
A kulonbseg a reszletekben van,a cbr-en 31 mm es dugattyu dolgozik ketto,es cromozott sima acel,valamivel alacsonyabb igy kb 13 mm vastag fekbetetek mennek bele,az angolnak nagyobb az atmeroje es szemre rozsdamentes dugattyuk,full visszatolva is kiall felcentit az ontvenybol igy vekonyabb betet valo bele kb 9 mm vastag de amugy csereszabatos formaval.
Ez mind gyakorlati fizikailag bizonyitott tapasztalat.
Nem guglis,es nem iskolai tananyag konyvbol.
Innen tudom hogy jobb anyag.Valszeg ezt kertek a nissintol,vagy rajott a ceg hogy gebasz a sos levegovel erintkezo cromos cucc.
Csessze meg a Honda a legendás anyagminoseget.Mindenki vernyakol hogy a régiókban van anyag,holott lofaszt,vasoxid az van dogivel.
A hülye angolból kilottem a fekdugattyut Vegigpattogta a műhelyt letoroltem és visszaraktam,mert acél az egész és saválló,ennek meg a pereme szépen végig pontszeruen rozsdás mert spórol az a kicseszett ferdeszemu pár Jent és krómozott bilivasat tesz a fekbe.
Felrakhato de nem lehet nullára benyomni.
Anyáméknál egy nő ment neki egy kettes villany oszlopok egy Suzuki kocsival úgy szétment a feje hogy azonosíthatatlan lett a beton gyám úgy ki lett baszva mintha ott se lett volna
Szóval nem kell ahhoz motor hogy hülye legyen valaki
Hát ja.
Egyszer visszavettem. Eladó CR500 volt SM szettel, jó kopott karbival, fasza idegbeteg hangolással. Mondom kipróbálom, de elkezdett esni az eső. Kockakő volt, én rövidgatya. Gondoltam egy "merészet", mondom tudod mit srác?! Ezt most mégsem próbálom ki.
Meg lehet szokni, hogy ilyen tempokat motorozol. Szepen lassan elmulik a halalfelelem, a veszelyerzet. De ha ep esszel vegig gondolod, akkor rajossz, hogy lapra dontve, szalagkorlat mellett 180-nal motorozni ongyilkossag.
Neha mindenkit elkap az 5 perc, aztan huzza neki. Csak ilyenkor is kell tartani egy limitet magunknak. Neha van, hogy az ember elhuzza neki egy kietlen 2 savos uton. Autopalyan neha ki lehet huzni 200+-ig, ha nincsen forgalom...
Van a masik korlatlan tipus, aki meg elhuzza neki 4-5-ben is tiltasig fuoton, faluban megy 140-nel, stb.
Van, hogy gyorsan vereted kanyarban, de mindig ott van, hogy azert ha barmi van, tudjal fekezni, ha elmered a kanyart, akkor is lehessen korrigalni... Mindig kell tartani tartalekot, hogy lehessen javitani, ha gond van.
En meg versenypalyan is visszafogom azert magam, mert nem szeretek esni, meg nem kapok penzt erte, meg uj motort sem, mint a Rossi, ha eldobom.
Az a baj hogy egy ilyen keresztbecsapatos egykerekezos krosszmotorozasban ugy elfarad az ember hogy utana 2napig nem tud labra allni :) kivulrol kurvajo nezni de csinalni bem olyan konnyu a krosszozast :D
Én is tervezgettem pályanapra menni de valahogy mindig hétköznapra esik és meglehetősen messze van az első komolyabb pálya. Így valahogy mindig lecsúszom róla. Bár mielőtt pályanapra megyek kéne egy rendes kezeslábas bőrruha. Mert egyenlőre csak kordura nadrág meg a hozzá való dzseki van meg. Az oda kevés.
De sok sikert
Kérd meg a Cápát hogy vigyen el egy körre
Utána lehet maradnál a tömegközlekedésnél