Pedig egyszerű.
Ha kell a power de nem kell a túragépek bálna teste meg 250-300 kilós súlya,jó lenne a sportgép de nem vágysz sem görnyedten kuporogni egy pici motoron és néha a hátsó ülésre fel kéne tenni egy nénit oszt nem egy pénztárcányi méretűre gondolsz,esetleg hosszú útra mész és felaggatnál némi csomagot a sportoló kiesett ha van olyan beteg csapat akik bivalybaszó zötyögősökön mennek feszt az út 20%-án de a másik 80%-on meg tökéletes minőségű aszfaltos kanyartengeren akkor az endúró felesleges, a nakedek nagy része max 120-ló egy jó része ványadt futómű és butított blokk csavaródó elavult váz köré épített cucc,ennél többre vágyva ez pont jó.Egyben van minden ahhoz hogy messzire menve egy szupersport kanyarképességeit élvezd a túrabálnák mérete és súlya az endúrók lebegősebb futóműve nélkül.
Tehát ha a nyugati alpok a kedvenc tereped akkor nyerő a gép.
Hopp..........erre a nyugatiak rájöttek..............eszméletlen mennyiségű Duc 1200 multisrada-val találkozom.
Ezt csak kiállították mellé hogy lehessen választani.
Jah és félre ne érts ugyan ilyen az én motorom is és ez az érzés előjön nálam. Az én motorom is egy Túrasport motort nakedesítve. De nakednek nehéz nagy túrasportnak meg ellassult. Jó meg szeretem de tudom hogy ezek a különbségek meg vannak.
Zoli félre ne érts egyikkel sincs tapasztalatom és sajnos nem próbáltam még egyiket sem, de így gondolom. Egy ladát is rettentő mód át lehet építeni még sem lesz belőle jó terepjáró. De meggyőzhető vagyok.
Szerintem engem nem kompenzálna az a tudat hogy egy túramotoron ülve tudom hogy a vázban egy vérbeli sport motor lakik. Az attól még egy túramotor marad. Akkor is ha ott hagy a lámpánál mint az állat. Én nem tudnám túltenni magam azon. De most őszintén ha lenne lehetőségem választani hogy egy szuper Duke-ot kaphatok ingyé vagy ugyan olyan túrásítottat én biztos hogy a simát választanám.
Múltkor kijött egy olyan Bányosra. Nem mondom hogy ronda vagy hogy gyenge de ugyan úgy nem értem ezt sem mind a Super Duke túrásított változatát. Ha sport kell ülj sportra ha enduro enduror ha túra akkor túrára. Ha mindent összegyúrsz akkor csak egy katyvasz lesz belőle.
Elek az eredeti témában tudsz segíteni kicsit. Mert az a felállítás folyamat már csak beszéd téma aminek amúgy nem olyan rossz de az alap téma ez volt :
Egy párszor én is kaptam már fel a műhelyben direkt leborított gépeket. Pl BMW TL1200-at annak a forgalmijában teljes menetfelszereléssel több mint 3,5 mázsa szerepel. Ahhoz már nem voltam elég egyedül.De nekem is a sajátom 256 Kg szárazon. olaj víz és benzin nélkül. Mindennel megtankolva kb 270-280 Kg lehet
Az én "csöpp" motorom 267 kg megtankolva, és volt szerencsém eddig 3x felállítani mert eldőlte magát! Fel kellett fújnom a pofámat hozzá, hogy sikerüljön!
Persze teljesen hülyeség. Ugyan úgy mint a ledes index. Tudtommal az is tiltott azokon a motorokon amin nem alapból is olyan van. Szerintem az is mint ez ugyan úgy hülyeség. Ember nem kapaszkodott még rendes motoron még a gyári vas kapaszkodóba sem soha sem hiszen általában az utas mögött van. Kíváncsi lennék hogy egy intenzívebb gyorsításnál mit csinálna annyi kapaszkodóval. Ugyan így a lámpánál is nem mindegy hogy izzó villog vagy led a lényeg hogy hátul a mögöttem jövő lássa merre akarok majd menni.
Ha kell a power de nem kell a túragépek bálna teste meg 250-300 kilós súlya,jó lenne a sportgép de nem vágysz sem görnyedten kuporogni egy pici motoron és néha a hátsó ülésre fel kéne tenni egy nénit oszt nem egy pénztárcányi méretűre gondolsz,esetleg hosszú útra mész és felaggatnál némi csomagot a sportoló kiesett ha van olyan beteg csapat akik bivalybaszó zötyögősökön mennek feszt az út 20%-án de a másik 80%-on meg tökéletes minőségű aszfaltos kanyartengeren akkor az endúró felesleges, a nakedek nagy része max 120-ló egy jó része ványadt futómű és butított blokk csavaródó elavult váz köré épített cucc,ennél többre vágyva ez pont jó.Egyben van minden ahhoz hogy messzire menve egy szupersport kanyarképességeit élvezd a túrabálnák mérete és súlya az endúrók lebegősebb futóműve nélkül.
Tehát ha a nyugati alpok a kedvenc tereped akkor nyerő a gép.
Hopp..........erre a nyugatiak rájöttek..............eszméletlen mennyiségű Duc 1200 multisrada-val találkozom.
Ezt csak kiállították mellé hogy lehessen választani.
Szerintem engem nem kompenzálna az a tudat hogy egy túramotoron ülve tudom hogy a vázban egy vérbeli sport motor lakik. Az attól még egy túramotor marad. Akkor is ha ott hagy a lámpánál mint az állat. Én nem tudnám túltenni magam azon. De most őszintén ha lenne lehetőségem választani hogy egy szuper Duke-ot kaphatok ingyé vagy ugyan olyan túrásítottat én biztos hogy a simát választanám.