Ez így van teljesen jól látod a sztorit csak kicsit alul becsled a számokat. Én a rutintalan tudok ott majdnem 140-et azok akikre te gondolsz olyan 170-180 körül bírják felfelé.
Egyebkent nekem is az a velemenyem, hogy kell egy krosszmotor, aztan azzal meg kell tanulni kerekezni, meg keresztbe veretni, utana megy a sportmotorozas is rendesen. Aki igy csinalta a haverok kozul, ok a legjobb gyorsasagi motorosok.
Egyet megtanultam mar koran. Ha fejlodni akarok, akkor palyanapokra kell menni, ahol csak az anyagi kartol kell felni, a szalagkorlattol es a rendortol nem.
"Bálványoson a környék egyetlen kanyargósabb szakaszán"
Fincsi, mikor mesz fel a hid alatt a dobra, aztan a kanyarban ott figyel a loszar... Vegig szalagkorlat, ha elszallsz, meghaltal.
Nem mondom, hogy nem lehet ott veretni, de azert nagyon veszelyes. En nem merem lapra dontve tolni kozuton, csak versenypalyan. Van olyan, aki ott 140-150-nel megy fel R1-gyel, Gixxerrel, S1000RR-rel... Eleg megcsuszni ott egy kicsit, azt hello.
Meg van par hangosabb Gixxer-es neha, akik miatt kihivjak a zsarukat. Mondjuk nem buntetnek, meg ilyenek, csak haza el kuldenek onnan a 3.14ba.
Motorost keresek aki elvinne motorozni utasként , cserébe nagyon szívesen a benzinkúton tankolnék neked. Balaton környéki vagyok , utazni is tudok autóval ha kell.
Ez jó nálam akkor semmi para. Gyári fékcső gyári dob gyári gyári. Most lesz talán egy E jelzéses GSR lámpa beszabva a gyári helyére de abban is benne van minden jelzés és nem is xenon vagy miszon. Szóval jó. Egy tengelyen meg azonosak az abroncsok. Arról nem is beszélve hogy csak jövőre megy műszakizni addigra meg ezt a pár gumit úgy is megzabálom.
Nekem azt nem. világítást kérték első hátsó fotózásnál azt mentünk be papírokat tölteni, közben kérdezte ugye működik rajta minden, mondom mester igen próbáljuk ki, nem kell. Papírok kész lettek mentünk fékpadra ott meg segítenem kellett entert meg egeret nyomkodni. Elöl 9% hátul 5% volt az eltérés. egyedül a kipun aggódtak már bejelentkezéskor telón, mondom gyári Ducati perforManci.
még a gumikon lévő E jelzést is fotózták
mondja a vizsgáztató ember hogy 10 motorból 2-3 motorhoz kijön a kf ellenőrizni
egyre nagyobb lesz a szigorúság
Teljesen egyet értek. Szemezgetek pályanapokkal is de még nem volt rá lehetőségem. Szépen lassan haladok. Milliméterről milliméterre csökken a majrécsíkom. Vannak itt ott élményeim. Most hétvégén igaz biztos spiccbe volt a lábam de először megéreztem a cipóm hegyén az aszfaltot. Amúgy szerencsésnek mondhatom magam mivel Bálványoson a környék egyetlen kanyargósabb szakaszán sok igazi veretős motoros is akad akiket ha megkérünk szívesen beállnak mögénk megnéznek pár oda vissza utat és tanácsolnak egy két dolgot. Így ez alatt az alig több mint 1 évnyi váltós motoros tapasztalat alatt eljutottam odáig ahol most vagyok. ami szerintem teljesen vállalható.
Semmit. Nekem pont elég. Egyik nap előttem vinnyogott egy 6kilós dárózs ugye majd 100pacival oszt mégis a seggében voltam biztos húz6tta neki mert én on-off használtam a gázkart és a csavaros doboz csak 60csikóka.
Csavo mondta, aki a halalos balesetet okozta a Gixxerrel, hogy osszemosodott mar az agyaban a versenypalya es a kozut.
Egyet megtanultam mar koran. Ha fejlodni akarok, akkor palyanapokra kell menni, ahol csak az anyagi kartol kell felni, a szalagkorlattol es a rendortol nem.
Fincsi, mikor mesz fel a hid alatt a dobra, aztan a kanyarban ott figyel a loszar... Vegig szalagkorlat, ha elszallsz, meghaltal.
Nem mondom, hogy nem lehet ott veretni, de azert nagyon veszelyes. En nem merem lapra dontve tolni kozuton, csak versenypalyan. Van olyan, aki ott 140-150-nel megy fel R1-gyel, Gixxerrel, S1000RR-rel... Eleg megcsuszni ott egy kicsit, azt hello.
Meg van par hangosabb Gixxer-es neha, akik miatt kihivjak a zsarukat. Mondjuk nem buntetnek, meg ilyenek, csak haza el kuldenek onnan a 3.14ba.
De azert true story
mondja a vizsgáztató ember hogy 10 motorból 2-3 motorhoz kijön a kf ellenőrizni
egyre nagyobb lesz a szigorúság
valami 600 felé volt a matrica
már megérte hogy nincs matrica a rendszámon