Naposat Nektek is! Badacsonyban süt , déli széllel.
Van a motor, van az ember, meg van az Ő viselkedése. Van akinek a motor közlekedési eszköz, mert szereti ha halad , és nem totyorgósan. Aztán van az olyan akinek a motor arra kell, hogy a farkát nagynak hiszi tőle. Nekem arra kell, ha mennem kell valahová akkor jó kedvvel, és tempósan tudjak menni a kedvenccel! Nem zavar ha megelőznek nem akarok mindenáron elől menni. Az zavar, ha megelőz aztán meg beáll elém totyorogni. Na az ilyeneket szoktam az adandó alkalommal ott hagyni .
Ja, igen, ők is bele magyrázzák, de valójában a valahova tartozásról szól nekik szerintem. (Mondjuk ezt lehet, hogy csak én látom sarkosan, mert engem egyáltalán nem érdekel, hogy vannak más emberek is példul. )
De ott a csopperszoriban komoly csúsztatások is vannak a motorok milyenségével, a korral és a történettel, tehát már eleve egy hiteltelen szarból indul ki a történet, csak ugye újfent kiderül, hogy a mívelőik ezt nem is tudják.
Nekem a legjobb barátom hasonló. Nem motorozik rosszul, nem igen hibázik és alapjába véve jó tempót megy a kis 500-assal. De amihez igazán kéne a tudás, vagy merészen bele kéne kóstolni azt inkább nem. Családja van, beosztja a pénzét csak addig a jóból, amíg nincs belőle kár. Nincs ezzel baj. De ő mondjuk nagyon lelkes, amikor akasztja az ER-5-nek 170nel és én még felveszem kerékre mellette és beveszem a kanyart is. Mindig megdumáljuk és mondja, hogy imádja a vadulást, csak az övével nem megy.
Megnéztem az adatlapod. Ha a két robogó helyett mondjuk két kroszmotort válaszottál volna és most nem az 1100-as buta dögön ülnél, hanem egy agilis 750-nes nakeden, akkor már előrébb lennél a "tudás" mesgyéjén is. (És amikor két év múlva átülnél az 1100-asra, akkor mellesleg kisebb veszélyben lennél, de ez már csak a magánvéleményem.) De így is lehet, nincs vele gond. Csak szépen ésszel, apránként. Ne erőltesd, ne forszírozd, az ilyen nagy dögök büntetnek, ha elméred. Ha kivárod az időd, menni fog a karmolás is. De csak ha akarod. Akarni is kell.
Meg amikor összefújja a szemetet a szél, akkor tunigolják egymás agyát és emberkednek nagyban. Csoppercsürhe is simán begorombul az autók közé a hűvösvölgyin fejkendőben, mert ők most Woodstockosat játszanak. De mikor kérnek Visegráda, akkor már egymás nőjének a seggét fogdossák, meg kesztyűben eszik vadpörköltet, mint igazi összetartó csapat. Sok mellényes, (festett) őszes hajú szolizott, vagy tényleg félcigány vállalkozó kiskirály, aztán mentőt kell hívni neki a hajóállomásra mert felbodult a dögje mert megcsípte egy dongó.
Így van. Csak sajna előregurulásnál van olyan autós akinek cseszi a buciját, hogy előre csoroghatunk pirosnál, és rád húz a kis kocog. Ha meg már indul a sor akkor nem szoktam siklóskodni...
Értelek Cápa. Én magam (legalábbis szeretném ha így lenne) valahova a kettő közé pozicionálnám. Szeretem a sebességet és a gázkart is. Az egyedül motorozásban is látom a szépet. De ez mindig reggel dől el, mármint hogy aznap melyik táborban érzem magam. Van olyan nap is amikor kifejezetten jól esik amikor egy teljesen vegyes csapattal fordulunk egy kört az Északi parton. látom mindkét verzió pozitív illetve negatív oldalát is. Az mondjuk igaz hogy az egyedül gumiszéléig való borítás és vérmes veretés egyszerűen még nem megy, mert vagy nem vagyok elég jó hozzá vagy nem vagyok elég bátor hozzá. De azt is imádom a magam gyakorló szintjén. De a válaszodat értem.
Nem mileniumi,aki tapló az tapló motoron,autón,jetskin vagy segway-en is tapló,aki meg nem az az nem.
Motorosban azt vettem észre hogy aki tud az feltünés nélkül csuszik át a forgalmon átlagtól gyorsabban,aki új belépő az szokott látványosan cikázgatni.
Lassú is lesz tőle mint a dög.De legalább leizzad.
Azzal csapod be magad, hogy azt hiszed ez a harmónia és a stílus összetartozik. Nem így van. Értelmes, értékes ember ha vagy az jó és jó helyen vagy. De ez nem függ össze azzal, hogy mennyire tudsz, szeretsz, vagy hogyan akarsz motorozni. Kétféle motoros alapkarakter van: a húzom neki és a (valamiért) nem húzom neki. Utóbbiak valamiért próbálják értékként beállítani a kedvtelésük nem szorosan motorozás értelmű vontakozásait, mint társaság, közös túrák, célok, hasnoló gondokodás és a többi. Egymás vállát veregetik, könnyes szemmel táncolnak a tűz körül, hogy "ó Istenem, mennyire jó srácok vagyunk mi" (nem mint azok az ostoba speedesek) és valóban! Tényleg jó srácok, rendes, becsületes, értelmes ember a legtöbbje. Csak azt kellene észrevenni, hogy mindez (mint emberi tulajdonság) független a motorozás tényétől, vagy annak stílusától. Szóval túlromantikázzátok. A többiek szerint meg a motorozás nem ez. Van a motor, az ember, meg az út, jobb kéznél a gáz, aztán gyí! Nem kell ehhez se bőrtáska, se magyar zászló, se egyéb tollászkodás, csak húzni kell a bajszát és fogyasztani a kilométereket. Kell hozzá egy motor, amivel lehet és kell rá egy ember, aki tudja és élvezi. Ennyire egyszerű.
Reggel megyek a Hornettel melozni, de mellem furakodik a T-Max-os robogos. Yamaha-s dzsekije is volt a csavonak, latszott, hogy mindene uj, penz van, arc is van.
Igazi taplo modon elkezdett furakodni, bevagni mindenki ele, cikazni, stb. Bevagott elem is, aztan nekiallt megint ott centizni a kocsik kozott, meg ott tette magat. Zold lett, 2-ben huztam egyet, kb felgaz 70-ig, aztan lehagytam a csavot, utana mar nem akart folyamatosan provokalni, versenyezni. De addig ott kostolgatott, meg nem tudta, hogy jobbrol vagy balrol keruljon ki a csucsforgalomban...
Odaertunk a piroshoz, ahol allt 30 db kocsi 2 savban megtomve. Aztan megprobalt a kocsik kozott elore furakodni, nem baj, hogy alig van hely, de neki joga van elore menni akkor is... egy Corolla tukret elvitte kicsit, majd pont elindult a mama vele, mikor az megkoccantotta megint a tukret, mert mar ment a sor, de o meg akkor is furakodott.
Ekkor mikor megmozdult kicsit a Corolla, elkezdett ordenaren uvolteni, hogy faszszopo ven geci, aztan karral csapkodta a Corolla ablakat - ekkor mar 3 autos dudalt neki, aztan elment onnan gyorsan a piroson at. Hataron voltam, hogy leszalok, aztan odamegyek, hogy tudja, hogy hogyan kell viselkedni mas emberekkel. De hihetetlen dolog ez, hogy furakszik, lekoccolja mas tukret, es akkor nem az, hogy bocs, hanem nekiall full ordenare hangon orditani es utni a kocsi ablakat, mert neki nem huzodott le a Corollas, meg mert el mert indulni a mama a zoldnel...
Ez a sok bunko lejaratja a motorosokat teljesen. Nem az jon le, hogy volt egy bunko robogos, hanem az, hogy a motorosok milyen bunkok, agresszivek. Sokan azert huzodnak le, mert feltik a kocsijukat, nem jofejsegbol. Ezek utan nem is csodalom, hogy sok autos tart mar a motorosoktol...
Jellemzo a legtobb robogosra, hogy lustak/benak megtanulni nagymotorral menni, meg levizsgazni, meg buszkek ra, hogy ok robogosok.
De kozben allandoan erezni, hogy azert kisebbsegi komplexusuk van. Emiatt is kot belem a pirosnal 5 nagyrobogosbol 3 legalabb es probal legyorsulni. Nem szoktam foglalkozni veluk, de neha azert megmutatom nekik, hogy a 100LE maskeppen tol, mint a 25. Az, hogy nincsen a legtobbon vedoruha, az nem az en dolgom - sok chopper-es is ezt csinalja...
Van a motor, van az ember, meg van az Ő viselkedése. Van akinek a motor közlekedési eszköz, mert szereti ha halad , és nem totyorgósan. Aztán van az olyan akinek a motor arra kell, hogy a farkát nagynak hiszi tőle. Nekem arra kell, ha mennem kell valahová akkor jó kedvvel, és tempósan tudjak menni a kedvenccel! Nem zavar ha megelőznek nem akarok mindenáron elől menni. Az zavar, ha megelőz aztán meg beáll elém totyorogni. Na az ilyeneket szoktam az adandó alkalommal ott hagyni .
De ott a csopperszoriban komoly csúsztatások is vannak a motorok milyenségével, a korral és a történettel, tehát már eleve egy hiteltelen szarból indul ki a történet, csak ugye újfent kiderül, hogy a mívelőik ezt nem is tudják.
Megnéztem az adatlapod. Ha a két robogó helyett mondjuk két kroszmotort válaszottál volna és most nem az 1100-as buta dögön ülnél, hanem egy agilis 750-nes nakeden, akkor már előrébb lennél a "tudás" mesgyéjén is. (És amikor két év múlva átülnél az 1100-asra, akkor mellesleg kisebb veszélyben lennél, de ez már csak a magánvéleményem.) De így is lehet, nincs vele gond. Csak szépen ésszel, apránként. Ne erőltesd, ne forszírozd, az ilyen nagy dögök büntetnek, ha elméred. Ha kivárod az időd, menni fog a karmolás is. De csak ha akarod. Akarni is kell.
Ez a mondat nekem a Faterok motoron c. filmből ismerős.
Motorosban azt vettem észre hogy aki tud az feltünés nélkül csuszik át a forgalmon átlagtól gyorsabban,aki új belépő az szokott látványosan cikázgatni.
Lassú is lesz tőle mint a dög.De legalább leizzad.
Igazi taplo modon elkezdett furakodni, bevagni mindenki ele, cikazni, stb. Bevagott elem is, aztan nekiallt megint ott centizni a kocsik kozott, meg ott tette magat. Zold lett, 2-ben huztam egyet, kb felgaz 70-ig, aztan lehagytam a csavot, utana mar nem akart folyamatosan provokalni, versenyezni. De addig ott kostolgatott, meg nem tudta, hogy jobbrol vagy balrol keruljon ki a csucsforgalomban...
Odaertunk a piroshoz, ahol allt 30 db kocsi 2 savban megtomve. Aztan megprobalt a kocsik kozott elore furakodni, nem baj, hogy alig van hely, de neki joga van elore menni akkor is... egy Corolla tukret elvitte kicsit, majd pont elindult a mama vele, mikor az megkoccantotta megint a tukret, mert mar ment a sor, de o meg akkor is furakodott.
Ekkor mikor megmozdult kicsit a Corolla, elkezdett ordenaren uvolteni, hogy faszszopo ven geci, aztan karral csapkodta a Corolla ablakat - ekkor mar 3 autos dudalt neki, aztan elment onnan gyorsan a piroson at. Hataron voltam, hogy leszalok, aztan odamegyek, hogy tudja, hogy hogyan kell viselkedni mas emberekkel. De hihetetlen dolog ez, hogy furakszik, lekoccolja mas tukret, es akkor nem az, hogy bocs, hanem nekiall full ordenare hangon orditani es utni a kocsi ablakat, mert neki nem huzodott le a Corollas, meg mert el mert indulni a mama a zoldnel...
Ez a sok bunko lejaratja a motorosokat teljesen. Nem az jon le, hogy volt egy bunko robogos, hanem az, hogy a motorosok milyen bunkok, agresszivek. Sokan azert huzodnak le, mert feltik a kocsijukat, nem jofejsegbol. Ezek utan nem is csodalom, hogy sok autos tart mar a motorosoktol...
Jellemzo a legtobb robogosra, hogy lustak/benak megtanulni nagymotorral menni, meg levizsgazni, meg buszkek ra, hogy ok robogosok.
De kozben allandoan erezni, hogy azert kisebbsegi komplexusuk van. Emiatt is kot belem a pirosnal 5 nagyrobogosbol 3 legalabb es probal legyorsulni. Nem szoktam foglalkozni veluk, de neha azert megmutatom nekik, hogy a 100LE maskeppen tol, mint a 25. Az, hogy nincsen a legtobbon vedoruha, az nem az en dolgom - sok chopper-es is ezt csinalja...