Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reggelt mingyár biggyen a szmöre...
Itt az előbb esett , de most elállt, no meg a fülem is! Egyébként esőben is lehet menni, csak akkor kevesebben teszik. Pedig az csak víz!
Ekkora mázlit
Még jó hogy ma nem terveztem nagy etapot, valahogy éreztem hogy a felettem lévő fekete felhőből valami esni fog
íszkiri haza, garázsba beállok csöp-csöp , mire beértem a házba már leszakadt a jó isten is
Na majd holnap....

Mellesleg jahh a fiattal KÖZÖSEN tervezték az SX4-et de több olasz "dizájnt" kapott mint japánt
az 1.9-es és a 2.0 Ddis az Multijet (olasz)
az 1.6 Ddis az PSA HDI (Kivéve ami az S Cross-ba meg a Vitara-ba van 1.6 dizel, mert az Fiat féle multijet)
1.5 1.6 benzin az suzuki, nah meg a 2.0 is de azt csak amerikába meg japánba rakták bele...

És van egy sanda gyanúm ,hogy ami a Vitarába van 1.4 Booster Jet, az valójában Fiat féle MultiAir, nem suzuki találmány
Japo sosevót,nem pici az ótó.
Még nem tudok bekapcsolódni. Úgy nem lehet, hogy a dízel SX4 az Fiat, de a benzines az eredeti japán?
Mondta, hogy csak most tanul.
He?
El vagyok foglalva a GP-vel, teljesen megfeledkezem a mellékszálról.
Frászt,a komplett fejlesztés egy fiat seidici a gyártásért kapták az egészet,az első lüküs meg az emblémák rajta.A dízele ugyanaz a benzines suzuki rajta.
Annyi hogy itthon árulják suzukiként kint meg fiatként és slussz.
SX4 japán,.

A deal lényege, hogy kasztniért cserébe kaptak dízel motort.
Na, jólvan, akkor nincs gáz...
http://www.origo.hu/itthon/201...
Suzuki a ti autótok,amúgy az SX4 egy fiat.
Volt motorom suzuktól,nagyon kicsi az esélye hogy lesz mégegyszer,mondhatni statisztikai hibahatár alatti százalék.
Bár BMW se nagyon sanszos.
hááát elég sokat ikaruszozgatok
jelentem nem sokban tér el egy motortól
Eső van, elázol!
Meleg van, megsülsz!
Hideg van, háát hadd ne mondjam , erre van egy jó megoldás, de azt utcán nem szabad
Menet közben meg érzed a szél csiklandozgatását!

Ja és jelentem jól néz ki a csupasz! Csak nyisd ki a szemed
2 napja kipróbáltam egy új Vitara-t turbósat
Nem rossz talán még adnék is érte annyit, de amikor mondtam, a kereskedőnek, hogy ezt lealázom az esikszéttel, nagyba kiröhögött

Oszt mikor én vittem el egy probakörre már nem röhögött
Ahol fát vágnak ott hullik a forgács.
Jelentem mindkettő szarul néz ki de suzuki,nem ezé szeretik hanem az áráért.
Széliszony meg egy motor említésénél nekem vicces.
Arra ott az ikarusz megoldásnak.
egyik cimbim R1200RT-ét volt szerencsém kipróbálni ,asszem 2011-es volt hááát bitang egy dög
Nekem nagyon tetszet a boxer viselkedése, na meg alacsony súlypont miatt nagyon kezes is, a kardán hajtásból meg szinte semmit se lehetett érezni
Azzal tényleg élvezetes a túra
Na igen abban valóban markáns az eltérés
=re nem töröm szét a malac perselyt
a GSX S1000F-nek nem látom az értelmét, mert a mellkasról szó szó kicsit leveszi terhelés, de a fejnél ugyan az mint az S kivitelnél, na meg az S az jobban is néz ki
Tavaly az R1200R is baba volt az apró kaviccsal, az a finom keresztirányú imbolygás alapjáraton a boxer kutya miatt...
Árban is markáns az eltérés.
Természetesen!
Az egyik egy amolyan "mindenesnek" szánt Crossover (terepre azzal se mennék)
a másik egy Naked
ami szerintem nagyon azonos lehet az az üléspozicíó, kivéve hogy az XR-en magasabban ülsz meg az jóval túrásabb, már amennyire a szélvédelmet figyelembe vesszük....
Csutka kormányos motort már nem szeretnék, se pucsítani
Ez a két motor ami tetszik is meg amiért pénzt is adnék
De 2 évig még marad a Hornet
Na pizza dobozt platnyiva elvitték, a tanktatyóm meg jól +jött állat jó.
Hogyne ha tudok lövök róla pár képet is...
Azt tudod hogy a köbcentit kivéve tökbe mások.
Uuu irigykedek kicsit
Oszt részletes beszámolot kérek ám
Egyik favoritom az s1000xr a másik a gsx s1000
Kb 2 év és valamelyikre befizetek
Az szuszkát már kiprobáltam, az nagyon tetszik
Hát ez elég vicces volt
Ettől vadabb feladatokat adtam az asszonynak 15 km földutas endúrózás után