Én mondjuk nem vagyok suv párti, nem.is nagyon vágyom rá de egy vitathatatlan előnye van, kényelmes ki és beszállni, kicsit magasabban ül.a vezető ezáltal jobban látja a környezetét. Én többnyire furgonban élem a vezetési időmet, meg lehet szokni. Kimondottan zavaró átülni a szgk-ba sofőrködni, ha a családdal megyünk valahová. Mig a szervizen vártam kipróbáltam a fordék hibrid kugáját, elgondolkodtatott.
Általános iskolás korban hallottam azt a mondast hogy inkább éljek 10 évet oroszlánként mint 100 évet nyúlként
Akkoriban nem értettem de mist már tudom hogy igaza volt
Aha.
ilyenkor látom, hogy milyen jó az (nekem), hogy gyáva vagyok.
Nem vonz az ejtőernyő, a terepmotorozás, a palack nélküli merülés, a bándzsi-dzsámping, meg semmi ilyen. Jó helyen van a tesztoszteron rajtam kívül.
Vitarát tervezek venni, peca kocsinak jó lenne
Egyenlőre terv van, de állandó munka hiányában meg az a párszáz zseton sincs meg
Mondjuk megfordult a fejembe hogy eladom a ktm motort és megvan a vitara ára meg Valami hoki 125 2t motor etetni a partra
A külföldi túrák egyre nyűgösebbek lesznek semmire sem fog kelleni a rendszámos “nagy” motor
Motoroztunk. Estem egy faszát, fejjel előre a földbe a 2 mázsás motor meg rám esett
Aztán amikor kimásztam alóla haver végigment rajtam a mások nagy döggel
A térdem nem bírta a súlyt és egyes dolgok elszakadtak benne
Mondjuk az a kisebbik baj mert a nyak csigolyák is hibás lett emiatt zsibbad a kezem
Ha nem vagyon egy ilyen kibaszott terminátor simán zsákban visznek el onnan
Egy ismerős sokkal kisebbet esett biciklivel annak el is tört a nyaka, vége is lett azonnal
A jólét szimbóluma... nem véletlen, hogy onnan terjedt el. Itt nem csak az árra kell gondolni, hanem arra, hogy a vezető sérthetetlennek és mindenek felett állónak kéápzeli magát a tankban Liberális gondolkodásmód is szükséges hozzá...
Én csak azt nem értem hogy miért olyan népszerű a SUV mint létforma?
Ronda bakancs forma, szar légellenállás, rossz stabilitás, sok esetben még csak nem is nagyobb, de azért kapkodják a népek mintha ingyen lenne.
Értem én hogy "földre nem ülünk" de MX5-ön túl is van élet. Egy normál szedán vagy kombi régen sem volt alacsonyabb, csak normális formája volt.
Én hozzáfértem a kimenteni nyílás hoz csak mivel a láb nem hajlott a térdnél nagyon szűk bolt a budi nyújtott lábbal
Egy hétig volt fekvő utána járó gipsz volt. Annyi a különbség hogy a fekvő el volt vágva a járó meg fullos volt
Mondjuk a mostani ésszel már levágtam volna a gecibe a 2.hét után és egy térdgéppel el tudtam volna mászkálni
5 hét gyógytorna bolt mire tudtam újra járni és kb 2 év mire visszajött minden izom a combokra
Mindezt 6 hét nem használat után
Mert igazándiból a járó gipsz se volt alkalmas a járásra elintézve minden Lépés felért egy here harapás fajdalmával
Én el sem tudnám képzelni magam ilyenben. A volt iskolatársam pl. egyszer a vízi csúszdából kiesett, elsokallta a célegyenes előtti utolsó kanyart, tervezési hiba is volt, mert nem volt megmagasítva a külső ív, mind a kettő kulcscsontja eltört, így találkoztam vele.
Kérdeztem tőle így hogyan eszik, azt mondta, az egy dolog, de hogyan kulázik. Nem tudja kitörölni a trágyaszóróját, mindig segítség kell neki.
Minel később lesz meg annál tovább lesz új
Amúgy ez kb olyan mint amikor egy pláza cicát a hajtasz. Miután meglett oda lesz a nagy öröm és vágyakozás, rájössz gyorsan hogy ugyanolyan büdös annak is a segge mint a többinek
Most már szinte semennyi pénzem nincs - még az is lehet hogy munkanélküli leszek hamarosan. Nem mostanság lesz új autó.... ...baszódjon meg az egész vírusos dögvész.
Hogy szerintem milyen NE legyen egy autó? Hát magas és keskeny semmiképpen. Rühellem a fajtáját is. (Az új Swift majdnem teljesen ugyanaz - de mégis AUTÓ, nem a 4-kerekű nyomorúság.) Ja, városban alig autózom, szinte mindig országút.
Akkoriban nem értettem de mist már tudom hogy igaza volt
ilyenkor látom, hogy milyen jó az (nekem), hogy gyáva vagyok.
Nem vonz az ejtőernyő, a terepmotorozás, a palack nélküli merülés, a bándzsi-dzsámping, meg semmi ilyen. Jó helyen van a tesztoszteron rajtam kívül.
(hogy okuljak belőle.)
Egyenlőre terv van, de állandó munka hiányában meg az a párszáz zseton sincs meg
Mondjuk megfordult a fejembe hogy eladom a ktm motort és megvan a vitara ára meg Valami hoki 125 2t motor etetni a partra
A külföldi túrák egyre nyűgösebbek lesznek semmire sem fog kelleni a rendszámos “nagy” motor
Aztán amikor kimásztam alóla haver végigment rajtam a mások nagy döggel
A térdem nem bírta a súlyt és egyes dolgok elszakadtak benne
Mondjuk az a kisebbik baj mert a nyak csigolyák is hibás lett emiatt zsibbad a kezem
Ha nem vagyon egy ilyen kibaszott terminátor simán zsákban visznek el onnan
Egy ismerős sokkal kisebbet esett biciklivel annak el is tört a nyaka, vége is lett azonnal
Ronda bakancs forma, szar légellenállás, rossz stabilitás, sok esetben még csak nem is nagyobb, de azért kapkodják a népek mintha ingyen lenne.
Értem én hogy "földre nem ülünk" de MX5-ön túl is van élet. Egy normál szedán vagy kombi régen sem volt alacsonyabb, csak normális formája volt.
Egy hétig volt fekvő utána járó gipsz volt. Annyi a különbség hogy a fekvő el volt vágva a járó meg fullos volt
Mondjuk a mostani ésszel már levágtam volna a gecibe a 2.hét után és egy térdgéppel el tudtam volna mászkálni
5 hét gyógytorna bolt mire tudtam újra járni és kb 2 év mire visszajött minden izom a combokra
Mindezt 6 hét nem használat után
Mert igazándiból a járó gipsz se volt alkalmas a járásra elintézve minden Lépés felért egy here harapás fajdalmával
Kérdeztem tőle így hogyan eszik, azt mondta, az egy dolog, de hogyan kulázik. Nem tudja kitörölni a trágyaszóróját, mindig segítség kell neki.
Amúgy ez kb olyan mint amikor egy pláza cicát a hajtasz. Miután meglett oda lesz a nagy öröm és vágyakozás, rájössz gyorsan hogy ugyanolyan büdös annak is a segge mint a többinek