Azt nem értem, hogy Montenegróba menet autópályákat elkerülve, 2 személlyel és tele csomagtartóval a boszniai hegyeken át, ahol csak 3-4-ben voltam, ilyen teljesen vegyes használat mellett hogy a francba jött ki 5,3 a teljes útra?
Ez még nekem is szokatlanul kevés volt, pedig lendületesen vezetem, nem papázok.
A francia csatalovam téli csak városi fogyasztása 7-7,5 és még azt is sokallom, pedig akkor taposom is neki.
Bármilyen körülmények között 5,2-7,5 közötti a fogyasztása, annál kevesebbet és többet nem tudtam sem kispórolni, sem kitaposni belőle.
Nem tudom. Nekem saját csak későbbi modellek voltak. Pl 2002-es 1,3-as 85 Le-vel. Az 822 kg volt és 200-at ment óra szerint, az átlag fogyasztása 6 l alatt volt.
Aztán volt 2005-ös vasaló Swiftem is 1,3 92 le, az szarabbul ment mint a régebbi, de cserébe jó fél literrel többet fogyasztott. Ennyit tesz a plusz súly és nagyobb homlokfelület és nagyobb kerekek..
Tud esetleg valaki tippet adni, melyik futárcéggel lenne érdemes kooperálnom, ha egy kibelezett 'krossz' motort kellene eljuttatnom az ország másik felébe (lehetőleg nem túl sok pénzért, mert eleve nem egy nagy érték..)?
Autópályán meg kell ereszteni neki. Egy idő után kiforogja magát és szinte biztos, hogy még annak a lustának is meglenne az óra szerint 160. Lomhának érezni, ami nem is csoda, atalán még 100 Nm sincs bennük....
Nagybatyam 17 eves 3 hengeres swiftje olyan rohadt lomha kelletlen badogbudi hogyverosen ketlem a 150 et,talsn ha lelokom a tajgetoszrol,de a fek anbyira gyenge rajta hogy remelrm 100 nal tobbet a budos eletbe nem megy.
Iszákos SUV