Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még ha termelné a pénzt, sem :-)
Ha huzamosabb vidéki utak vannak akkor a bc tankolás után kiír megtehető km 1000 felett is. 6.3-6.5 ténylegesen kihozható impó tempóban.
Komolyabb kocsi után visszaülve nem is jó... De a hosszú löketű nyóccelepes legalább gazdaságos.
Jó adatok de nem kell tália.
Azt nem értem, hogy Montenegróba menet autópályákat elkerülve, 2 személlyel és tele csomagtartóval a boszniai hegyeken át, ahol csak 3-4-ben voltam, ilyen teljesen vegyes használat mellett hogy a francba jött ki 5,3 a teljes útra?
Ez még nekem is szokatlanul kevés volt, pedig lendületesen vezetem, nem papázok.
A francia csatalovam téli csak városi fogyasztása 7-7,5 és még azt is sokallom, pedig akkor taposom is neki.
Bármilyen körülmények között 5,2-7,5 közötti a fogyasztása, annál kevesebbet és többet nem tudtam sem kispórolni, sem kitaposni belőle.
7,2 nem misz dézibe az öreg bárka. De már írtam. Simán megy 2kiló felett. Városban meg 10 mindig ennyi.
Igaz, a Yarisom se: az nem ment 160-at.... (140-nél viszont benyelte a 8 litert....)
A BMW-m sztem még 8-at se... (a 7-et nem mertem leírni, pedig esélyes)
Azért van némi fejlődés. A vasaló Swifthez képest a mostani sokkal kevesebbet fogyaszt.
Nem tudom. Nekem saját csak későbbi modellek voltak. Pl 2002-es 1,3-as 85 Le-vel. Az 822 kg volt és 200-at ment óra szerint, az átlag fogyasztása 6 l alatt volt.
Aztán volt 2005-ös vasaló Swiftem is 1,3 92 le, az szarabbul ment mint a régebbi, de cserébe jó fél literrel többet fogyasztott. Ennyit tesz a plusz súly és nagyobb homlokfelület és nagyobb kerekek..
Express One!
Tud esetleg valaki tippet adni, melyik futárcéggel lenne érdemes kooperálnom, ha egy kibelezett 'krossz' motort kellene eljuttatnom az ország másik felébe (lehetőleg nem túl sok pénzért, mert eleve nem egy nagy érték..)?
160-nál melyik benzines nem kér 10 litert? Talán az új Swift kijönne 8-ból, de az sem biztos.
Aztán 160-nál be is zabálja a 10litert.havernak volt egy 4kerék meghajtású régi swiftje, az baszki megette a 12litert sima használat mellett.
Tipikus ratyi kocsi...
A Honda még szo-szo, de a Leaf-re nincs mentség....
Tele vagy komplesszorral nem érted?
Autópályán meg kell ereszteni neki. Egy idő után kiforogja magát és szinte biztos, hogy még annak a lustának is meglenne az óra szerint 160. Lomhának érezni, ami nem is csoda, atalán még 100 Nm sincs bennük....
Pedig a pesti hondás tefölösbudi és leaf tulajdonosok a legrosszabbak.
Nagybatyam 17 eves 3 hengeres swiftje olyan rohadt lomha kelletlen badogbudi hogyverosen ketlem a 150 et,talsn ha lelokom a tajgetoszrol,de a fek anbyira gyenge rajta hogy remelrm 100 nal tobbet a budos eletbe nem megy.
http://youtu.be/Vn-znhsAsiE
Én saját szememmel is láttam, többször :-)
Hagggyadmá, a tiedet ugyan úgy dobálta.
Lóg az első futóműved, a hátsó meg ki van támasztva úgy hogy rugózni is elfelejt, persze hogy szar az út