Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az biztos csak kár hogy kipusztultak, mert nem a tartósság az erényük, meg aki nagyon menni akart az már vett egy nagyobb köbcentis motort, ami bírja.
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Nem tudtam ellenállni a jó időnek és kimentek egy körre a motorral. Kazinbarcika-Ózd-Pétervására-Sirok-Eger-Szilvásvárad-Kazincbarcika útvonalon mentem. A hátitáskámba beraktam a szükséges dolgokat (forgalmi, jogsi, pénz), de sajnos elfelejtettem a zipzárat behúzni azon a résznél, ahol a pénz és a forgalmi volt. Út közben szépen el is hagytam valahol. :(

Lehet hülye kérdés (de gondoltam írok ide Nektek, egy próbát megér), de aki esetleg volt ma kint ezen az útvonalon, nem talált véletlenül egy forgalmi engedélyt?

Valamint, van ötletetek, hogy milyen fórumban vagy facebook csoportban lenne még értelme megkérdeznem, hogy nem “botlott”-e valaki bele?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv: Csabi
Igen, a yamaha kereskedésekben szeretnek mindent fikázni ami nem yamaha. Aztán amikor megkérdezem hogy mi ez a gagyi silány újrahasznosított műanyagkanál idom meg hogyan sikerült nekik egy csavarboltos bilinccsel felrakni a segédvázra a gátló gáztartályát akkor csak habognak össze vissza.
Siman eljarok hegyenvolgyon 5,5 bol.
Lehet eljön az a kor amikor elég lenne a 300-as is, de most még úgy érzem kell nagyjából 100lóerő egy kezes könnyű 2hengeresbe. Ha nem is ktm de egy f800gs-900xr ilyesmi gép elég lenne, azok se sokkal esznek 4liter felett túrásban de egyen 5 vagy 6litert viszont ha kell tudjak vele előzni csomaggal utassal
Ahhoz már késő, mert tavaly a Yamaha márkakereskedésnél tett látogatásom során megtanultam, hogy a BMW-sek nem tudnak motorozni és csak reprezentálni akarnak.
Ekkora szégyent én nem vállalnék Ennél még az is jobb hogy segédmotorozok
Hogyne lenne, simán baszatnánk egy 2-3 kilós 2T-vel sok meglepit okozva az ecsetfejűeknek.
Vagy be is ismerhetnénk, hogy gőzünk nincs mi van 500ccm alatt
Aprilia RS125 meg az MZ TS 125-ösöm amikkel utoljára mentem, de az is rég volt.
Úgy is rábeszélnek egy 1600-as BMW-re, mert az az igazi
Végy egy minimum 6kilóst.
De legalább nem is 400as
Na az minden csak nem sportos
Nekem a légolajos boxereken ketyeg...
Nem azért írtam hanem, hogy legyen támpont, hogy melyikre gondolok. ....a bájeren nekem is jár az agyam, de megvárom míg a vizesek olcsóbbak lesznek.
Mondja egy horgász
Méretéből ítélve lehet 1-2kW, ha más nem egy ilyen kínai meghajtóval menni fog.
Ha erre jársz rádughatok egyet, kipróbálni.
Ezúton is köszi a szerszámot, vagy veszek egyet vagy veszek egy Gardányos bájert, azt kapom tovább az ívet...
Csak ne sarga-fekete legyen.
Mindegyik utazott elég sokat külföldre is motoron és van motoros pasija is pl. aki a nittelőt vitte (vele motoroztunk ma), de tény, hogy ma már utasként sem nagyon jönnek.
Nem növöm ki, 12 éve segédmotorozom és imádom. Épp egy nagyon picit kicsi arra amire kell, ezért keresek 125-400 között valami normális motort ami még nincs agyonbuherálva szakik által.
A kis Z meglepően jó ha nem nagyok az elvárások, olyan 160 körül megy és 4 körül eszik ami ugyan nem kevés viszont tűrhetően gyorsul. városban teljesen elég.
Cbr-t, 600-ast,olaszbol.
Hogy mit érdemes? Egyiket sem, ujat meg pláne. Hamar kinövöd. Varosba ingazni jó lenne de akkor meg a testtartás nem jó.
Ha jogsi miatt lenne a kisccm akkor inkább egy cb500
Köszi, sajna az most nem segít :( Diskurálni szerettem volna, hogy mit érdemes venni ebben a kis kategóriában. De látom itt a >4x társaság szerint összhangban semmit
Egyenlore idom nincs, netto 1 nap egy antenna csere, komplett tetokarpit le, mindent lemos antenna fel, minden vissza. Jovo heten CO kell es kaszni rozsdatlanitas. Utana minden vissza.