Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem túlságosan tudtad őket megfertőzni benzingőzzel, mint ahogy én nekem sem sikerült.
Tiszteletem Főnök, LaciCRM üdvözöl
Nem rémlik, hogy darabosan menne, de sztem ezt nem is néztem... majd holnap. Azt próbáltam, hogy akku rá, rándul egy nagyot, és fordul pár fokot. Nagy áramot vesz fel, mert ívet húzott a drót, 20-30 A biztos volt a szikra hangja alapján Mostmá' hogy tudom, mi ez, talán megtalálom a specifikációját is - bár ha OEM, akkor nem
Köv. feladat, hogy túrok neki hátulját és akkor jó lesz e-biciklinek (van vagy 2000 W )
Csak 1 motorozik akit még a csopperrel láttál.
gondoltam felhívlak, de végül nem igazán kanyargós túra volt így letettem róla no meg hirtelen jött délelőtt viszont jólesett végre gurulni egy kicsit, talán 2 hét múlva megint jó idő lesz és nem dolgozok.
Na de melyik a sok közül
Talán a lányom, de ő nem olvassa a fórumot..........viszont egy Z300-a van igaz nem sportgép, de legalább kicsi.
Bandit........ 1250.
Jó, akkor legközelebb ha 1000 cc alatt van kérdésem, majd a Viccek topikba írom meg
Hát ja.
Bassza meg úgy látom jól beleszartam a ventillátorba :D
Szalon motort szeretnék, de olyasmit ami oldschool mentalitásban készült. Egy ideje az R3 a kiszemelt, de nem tudok szívből lelkesedni érte, azzal a hightech első fékkel, meg a simsonos üléspozícióval...
Vanegy strandkorlátkek rettenetem, az 50 es es kibaszottsportos.
Vagy mell-inplantátum ....
Azért nyugtass meg, hogy vadiúj kisköbcis sportmotorról beszélsz, nem pedig a 250-400 köbcis kis Banditról és hasonló szopórollerekről...
Az betonkeverő.
600ccm/henger alatt minden motoros buzi
Nem, ezer alatt nincs motor.
Üdv! Akad még itt olyan motoros, akit foglalkoztatnak a kisköbcentis (125-400cc) sport motorok?
Remek!
Ennyi sört kb 300 év akart se innék meg
Ini! Találtam neked ideális karanténágyat!
Szed ki a rezet belőle. Az meg ér valamit