Csalóka ez... biztos nincs 2 mp... csak mivel "nem csinálsz semmit" csak vársz, soknak tűnik. Ha közben te váltanál (kuplung - fokozat keresgélés - kuplung) az is lenne ennyi idő
Amúgy nyugi, a CVT biztosan szarabb
Apropó egy kis offtopik.
A céges V6 TDI Amarokban automata váltó van. Gondolom DCT.
Ez mindegyiknél ilyen szar?
Gurulok 50-el, aztán nyomok egy padlót és eltelik vagy 1-2 másodperc mire történik valami és végre visszavált.
Komolyan ennél még a sokat fikázott Priusom eCVT-je is nagyságrendekkel jobban reagál. Ezek után hiába bikaerős a gép, forgalmi helyzetben nem lehet kihasználni.
Arra meg nem sikerült rájönnöm hogy lehet manuálisan meghatározni a fokozatot.
Hagyjátok már a motoros percenként fog pofára esni károgást. Ebben a ritkább forgalomban naponta több autóbaleset van. Azokhoz képest a motorosok szezonban is jóval kevesebb van.
Amúgy nyugi, a CVT biztosan szarabb
Kész lett a fekete agyar mad max stílusban
Mostanában mindig mindennek azonnal kell történni
A céges V6 TDI Amarokban automata váltó van. Gondolom DCT.
Ez mindegyiknél ilyen szar?
Gurulok 50-el, aztán nyomok egy padlót és eltelik vagy 1-2 másodperc mire történik valami és végre visszavált.
Komolyan ennél még a sokat fikázott Priusom eCVT-je is nagyságrendekkel jobban reagál. Ezek után hiába bikaerős a gép, forgalmi helyzetben nem lehet kihasználni.
Arra meg nem sikerült rájönnöm hogy lehet manuálisan meghatározni a fokozatot.
A motorost intenzívre viszik ,az autóst meg..azt is! Na..érted?
https://index.hu/kulfold/2020/...