Ja. Mert az erő nem jön meg soha.
Szerintem ezt más motorral is meg lehet csinálni, emiatt igazán nem érdemes V2-essel szívni a brét egy életen át. Ami tény, hogy azzal ezeket sokkal könnyebb. Na de ha valamit nem tudunk, akkor arra az a megoldás, hogy V2-est veszünk? Én inkább megtanulnék motorozni, az többet használ.
Az almam soha sem akadt meg egy pillanatra sem. Noveremnek s6 van, fiatalabb mont az almam, es ha a kezembe veszem biztos hogy megakad.
Az alma egy stabil, nagyon jol atgondolt felulettel rendelkezo telefon.
Amig nem hasznaltad addig nem ertheted. Ha a vinfonoknak lenne egy normalisan kinezo feluletuk azok is jobbak lennenek mint az android.
Nehogy mar elmenjunk a temarol... Nekem sem sikerul lerakni a terdemet a motorrol, mert nem forditom ki a labamat elegge, de nem is zavar mig nagyobb a kanyarsebessegem mint annak aki probalkozik kiulni de latom hogy csak a segget huzza ki egy kicsit es a feje ugyanugy a motor kozepvonalan van.
A Jano motorja innen az egyetlen normalis motor, azzal lehetne szep kanyarbejarati iveket rajzolni, az svvel is gyonyoruen, motorfekkel be lehetett menni a kanyarba es utana teligaz mert nem kellett felni hogy elmegy keresztbe amikor megjon az ero
Ezt én is észrevettem, azóta próbálom úgy csinálni. Bar mikor estem, akkor épp megint nem húztam be, el is ment állítólag pont az eleje (pedig meg voltam róla győződve, hogy a hátulja). Mondjuk mikor a revolutionmotoros ember kérdezte, mennyi volt a nyomásom elől, akkor nem is csodálkozott, hogy elcsúszott.
Na ja, mert ez jellemzi az embert igazán! Bár szokták mondani, hogy az USA a buta emberek országa (RC 51 videóit látva ebben nem kételkedem) és ott mindenki almázik.
Ja igen, zavaróan lassan és tudálékosan beszélek. Nagyon rossz tulajdonság.
Mint már említettem, motoroztunk is együtt. Összeröffent még anno az SV650 fórum, az egyik földim elhívott. Azt hittem sose érünk át Visegráda. Nem is mentem veletek soha többet. Elb..szott délután volt.
Szerintem ezt más motorral is meg lehet csinálni, emiatt igazán nem érdemes V2-essel szívni a brét egy életen át. Ami tény, hogy azzal ezeket sokkal könnyebb. Na de ha valamit nem tudunk, akkor arra az a megoldás, hogy V2-est veszünk? Én inkább megtanulnék motorozni, az többet használ.
Az alma egy stabil, nagyon jol atgondolt felulettel rendelkezo telefon.
Amig nem hasznaltad addig nem ertheted. Ha a vinfonoknak lenne egy normalisan kinezo feluletuk azok is jobbak lennenek mint az android.
A Jano motorja innen az egyetlen normalis motor, azzal lehetne szep kanyarbejarati iveket rajzolni, az svvel is gyonyoruen, motorfekkel be lehetett menni a kanyarba es utana teligaz mert nem kellett felni hogy elmegy keresztbe amikor megjon az ero
http://www.sportmotor.hu/kerdes/ZNd06MOK
És mennyit lassultam azóta.
Én inkább mikor elhoztam azt a csodás féket akkor,mer amúgy onnan nem is emlékszem rád.Mármint visegrádról.
Mint már említettem, motoroztunk is együtt. Összeröffent még anno az SV650 fórum, az egyik földim elhívott. Azt hittem sose érünk át Visegráda. Nem is mentem veletek soha többet. Elb..szott délután volt.
Bár tény hogy nem volt jármű a közelben.