Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lènyeg legalább fedett. Enyèm majd 30-fokos garázsba pihen. Legalább nem öregszik rajta semmi.
Na, csak lett egészen jó helye a motorkának tavaszig, minden oldalról fedett, zárt, száraz, de fűtés mentes hely. Jó lesz ez, kerekek alá fa lap, ponyva rá és kutya baja sem lesz. :)
Szerintem is. Amíg mindenkinek jut izlése szerinti addig jó.
Ez így jó.
Még jó, hogy tényleg nem egyformák a motorok, egyikünk lenne bajba :))
Nekem meg az újabb kacsacsőrű nem gyön be.
hiába, szereted a francia autókat na
Igyexem!
Abból a kései példányok tetszenek, a nagyonrégi kimondottan nem.
Ráadásul szintiszta renault. Bár a váltója nem olyan problémás azért.
Mindig keversz druszám...
A Zoli viszont nem szívbajos, ő minden sz@rt megvesz....
Vivaro..... többnyire váltóbajos.
Az valami átfazonírozott GM termék lehet,bár nagy.
Az mz 250/1 oldalkocsis motorkerékpáron ezek az opciók nem elérhetőek
Sintra?
Pont akkora, hogy befér a hátsó üléssor helyére!
A padló tele van rögzítőszemekkel, szóval lekötni sem gond. Pedig San Marinóban hegynek fel/le cibálódott rendesen
Húzd fel az ablakot, és tekerd fel a fűtést!
Fogalmam sincs mekkora a kis cbr.
A népautó szóba se jöhet,hithű opelesként.
Óbazz, figyelmetlen voltam. A Multistrada eszembe sem jutott, nálam az emeleteslovak nincsenek szem előtt.
De az olasz stílus ott van mindben, legyen az Multipla vagy Ducati.
A hosszítottba befér (+40cm) márha a VW TRANSPORTERRŐL van betü cug van esővel megcsakúgy vágja a pofámat
Nem tudom mennyivel nagyobb, mint a kis CBR, de valóban, annak sem túl tágas. A hátsó ajtó a kritikus pont: eléggé alacsony a nyílása.
Ha az anyósülést kiveszed, akkor kb. bármi befér, de akkor csak 2 személyes.
A baj hogy csúnyán öregszik a bele,és tuti nem fér be az ángol méregzsák,ha beférne már vettem volna egyet.
Amúgy belül rohadt tágas az osztatlan ülésekkel, tuti utazó autó lehet!