Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...szerintem a Ducati Multistrada-ra gondolt...
Mert van ízlésed!
Van akinek nagyon tetszik, a tömeg meg szimplán nem érti...
Most, amikor a bontóban voltam, felajánlotta a srác, hogy olcsóbban adna hozzá MINDENT, építsem át faceliftesre (abból sok van neki). Szó sem lehet róla, hogy olyan jellegtelen autóvá tegyem szegénykémet!
A szépség mindig relatív. Nekem a multi is bejön.
Fene tudja, de nekem örök bakancs listás, hogy egyszer legyen egy. A hangja szuper és oda vagyok azért a ventilátoros seggéért.
Mikor az első bejött az országba a tesztelő újságíró oda is verte.
Talán dodor volt?!
Szerintem szépek, de ezen nem fogunk összeveszni.
Engem nem zavar, ha nem ugyan olyan minden motor. Szeretem az egyedi megoldásokat, lásd a Gilera-m. Blokk alatt az üzemanyag tank, tankolni jobb kormány csutka alatt az oldal idomnál kell, a hagyományos tank helyén sisaktartó, légszűrő és aksi van, plusz egy műanyag kupak, amivel egyből el lehet érni a gyújtógyertyát. Plusz egy ülés alatti lapos kipu végdob dupla végcsővel.
Az ülés alatt van a hűtő?
Egyedi az biztos, meg felesleges is.
Számomra a valaha gyártott legszebb sportmotor a Tornado 900 és 1130.

https://www.google.hu/search?r...:
Ehune, kicsit egyedibb, mint a megszokott, én a kezdetektől imádom ezt a motort.

https://www.google.hu/search?q...:
Szerintem szép és egyedi, amúgy a motor egész sziluettje az idomok alatt úgy van megcsinálva, mint egy turbina, aminek az az értelme, hogy a menetirány szerinti legelöl lévő hűtő, mögötte a motorblokk egységen a levegőt hátrafelé át tudja szívni a 2 db ventilátor, ezzel hűtve mindent.
Minek kellettek a ventillatorok ? Jo ocsmány.
Jó ronda is szegény.
A régi Tornado 900 volt talán a legszebb újkori Benelli, az álló első lápával és a hátsó ülés alatti dupla ventilátorral.
Ez sem egy népmotor
Nem sokat tudok róla,hogy mennyire állóképes a blokkja?!

https://www.kepesmotor.hu/bene...
Ezt átérzem, csak 114 lovas az 1000-es motorom, nem egy szuper sport, de abban is van kakaó, nem kell a csillagos égbe forgatni, hogy meginduljon.
ezek szerint nem sokáig kellett ezt árulni.... valóban karakteres egy gép....
A teljesítmény csak egy szám a katalógusban!
Az XT 550-em valami 34 ló,de akkora lendtömeg van benne,hogy simán felpöfögött nagyon durva feljárókon is!!
Teljes életet él az öreg
Megnéztem, csinos paci. Teljesítmény nem sok, ezen a hang és a futómű az igazi élmény, na meg persze a látvány. Az a baj, ezek olyan motorok, hogy ha kifog az ember egy szép darabot, akkor onnantól már nem nagyon akarja eladni, ha ráérez.

https://www.google.hu/search?q...:
Mert vár levették.
Egy félidomos,900 SS volt,94-ből.
Az egyik legszebb Duc!
Megvan mind a 3 még akkor le van neked foglalva
Írj egy üzenetet mikor és hogy oldjuk meg
http://youtu.be/0bNrE0Iqm1o
10 perctől a teleparalevel (fakezűeknek)
Boldog napot mindenkinek
Ismerem a lengyel srácot, jó arc és kemény túrákat csinál a géppel, túra-enduro-ként használja és bírja a vas.
Na ez piros pont a bontakozó barátságunk pitypangos mezején, ha így haladsz ebből sült hal lesz tavasszal.