a hyundai-kia family megverte mind eladásban, mind megbízhatóságban a toyotát... ennyi haszongépjárműként 3 év km korlát nélküli, vagy 5 év 200e km garanciával...
Láttam nagyon autó kinézetű hyundai zárt kisbuszt H350 néven. Nem olvastál róla valahol véletlenül? Teljesen jól néz ki, kérdés mennyire jól sikerült konstrukció.
Én is igy vagyok ezzel, a gyári állapotot fenntartani, aztán ha beesik valami eladáskor adom a fényképeket is egy esetleges sérülésröl, hogy késöbb ne azzal jöjjön hogy ez rommá volt törve. A transiton féléves korában egy barom neki tolhatott valamit a bal elsö ajtónak, kisebb sérüléseket benyomódásokat okozva. Nem volt vészes, de következö héten helyreállitattam. Elötte fényképek, hogy eladáskor ha festékmérövel bohóckodnának ne legyen vita. Mostanság nagy divat azzal venni huszéves autót is.
hát hidd el én is láttam már pár 2-3 éves "roncsot"... sajnos a becsület olyan tényező, ami nem igazán játszik sok embernél... én "régivágású" gyerek vagyok, nálam a szó többet jelent bármilyen papírnál, mert úgy gondolom minden ember annyit ér, amennyit a szava...
láttam olyan törésmentes, újszerű autót, aminek nem tudtam megmondani van-e ép darabja egyáltalán
Én erösen mérlegelem ezt az opciót. Idén nagyon akartam az általad emlitett 2-4éves alig használtat, de ami volt az nem az volt. Aztán felbosszantottak a makulátlannak hirdetett problémás autókkal és új lett. Nem bántam ezt se, meg a melós autót se. Sajnos nem egyszerü használt autót kifogni hozzád hasonló hozzàllású eladóktól. Mondjuk az is igaz, én elég behatárolt paraméterek szerint keresek jármüvet, és ebben a szin a legkisebb tényezö, azzal többnyire megbarátkozom bármilyen is.
egy értelmes benzines autót hajtottam ugy 1,5 évig egy 2.0 sport cliot...kívülről széria kinézet, sötetítve, belül gyári recaro ülések stb... kívülről csak a gumi volt szélesebb, még a 2.0 felirat sem volt rajta.... nnna az volt az egyetlen benzines, amit élveztem. nem volt ellenfele, ellenben mindig ment a pislogás miután lesajnálták a piros lámpánál, utána meg csak a hátulját látták...
Mindegy,van kb 20 evem,ebbol benzines max 10-12 a maradek meg ha meg tudok mozogni valami onvezeto troli lesz,ha megpusztul a kombi lomolok angliab egy Z20LET ez hszajovok vele atrakom a motort es hawaii dizsi lesz a maradek tiz ev benzines elet es pusztitom a koolajkeszletet 12 es varosi fogyasztassal.De a kettesletra rarohad,azzal szivatom a purgyekat az e46 1,6 osukkal egyutt.
volt olyan vevő, akit én beszéltem rá, hogy egyáltalán menjünk vele, mert amint meglátta kívül belül már tette ki a pénzt alku nélkül, pedig drágán hírdettem meg... el tudom képzelni miket láthatott előtte és a nyugati határról jöttek le érte, apa-anya
egy autóval fürödtem idáig be, de az egy idős A2 volt, annak is a robotváltója lett szar.. nna az bukó volt, jó tanulópénz... a többi renden volt
aki tőlem vitt el használt autót még az se fürdött be vele soha, ezt garantálom
A papa autot anno 6-7eve garantalt 60e km el veve is volt par alafekvos-szervizbejaros tortenet,a jazz sem volt seta a vadviragos reten, meg nden hasznalt autonal barmilyen gondos valasztas,utaanajaras van dolnek ki a csontvazak.
Az emberek hazudnak,mindig,piti dolgokban.
Jazz ,nyiregy kornyeke,bonto,teso kerdezi,nincs baj az elejevel?gyari?Persze johetsz,lemegy es persze hogy palcaval volt taknyolva,kibaszott lathato helyen.
nem az elméleti érték érdekel engem.... leszarom.... nekem is van 12 éves autóm is, kedvelem, hibátlan, törésmentes... nem adom el... de van újszerű is, amit meg cserélgetek és így nem bukok rajta és mindig "új" autóm is van... ez az üzlet benne nekem. tudom ez téged nem érdekel, de én szeretem. az meg hogy be kell fizetni az átírási költséget leszarom, filléres tétel...
namost ennyire be vagy parazva az elmeleti ertektol?
Nekem nem az ugrik be ha ranezek hogy jajj most er 1,2-t amikor tizeve 3,5 volt.Hanem hog, elforditom a kulcsot es barmikor barhova elvisz,nincs semmi hatso gondolat hogy az elozo tag mit hogy sporolt,kendacsolt,falabuskodott.
Jelenleg tartok kb 10-12 hasznalnal,mindennaposban is a legendas egygazdas idos bacsis auto olcsoert van hasznalatban.
De az uj meg mindig jobb a kiismertseg es szivasmentesseg kategoriaban.
Es ne. fizetek az allamnak az adokveszek sarcot minden cserekor.
Amikor összetörték a Multiplát, végigfutottam a köröket a régi álmaimmal: Trabi, Lada, Skoda, Niva, Suzuki SJ - aztán elővettem az E36/5-öt és ott le is ragadtam.
Azért hobbiautónak sem jó, ha nyűgös, vagy túl drága és beszerezhetetlen cuccokból építkezik...
http://youtu.be/mtt2cnYTBp4
láttam olyan törésmentes, újszerű autót, aminek nem tudtam megmondani van-e ép darabja egyáltalán
https://suchen.mobile.de/fahrz...
aki tőlem vitt el használt autót még az se fürdött be vele soha, ezt garantálom
A papa autot anno 6-7eve garantalt 60e km el veve is volt par alafekvos-szervizbejaros tortenet,a jazz sem volt seta a vadviragos reten, meg nden hasznalt autonal barmilyen gondos valasztas,utaanajaras van dolnek ki a csontvazak.
Az emberek hazudnak,mindig,piti dolgokban.
Jazz ,nyiregy kornyeke,bonto,teso kerdezi,nincs baj az elejevel?gyari?Persze johetsz,lemegy es persze hogy palcaval volt taknyolva,kibaszott lathato helyen.
Nekem nem az ugrik be ha ranezek hogy jajj most er 1,2-t amikor tizeve 3,5 volt.Hanem hog, elforditom a kulcsot es barmikor barhova elvisz,nincs semmi hatso gondolat hogy az elozo tag mit hogy sporolt,kendacsolt,falabuskodott.
Jelenleg tartok kb 10-12 hasznalnal,mindennaposban is a legendas egygazdas idos bacsis auto olcsoert van hasznalatban.
De az uj meg mindig jobb a kiismertseg es szivasmentesseg kategoriaban.
Es ne. fizetek az allamnak az adokveszek sarcot minden cserekor.
Azért hobbiautónak sem jó, ha nyűgös, vagy túl drága és beszerezhetetlen cuccokból építkezik...