Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök jó autók lennének de ez a sok suttyó aki megveszi, lehúzza az autót egy az egyben
Ilyet mikor láttatok?
Ettől már csak a hármas kombik a szánalmasabbak
És egy kibaszott e46-ra van kirakva kimegyek a varosba es minden sarkon ilyen jön szembe velem 20d meg 16i
Az a BMW nem? Mert közlekedik is meg köcsög is
A köcsög meg edény
Nem is ember akinek nincs BMW-je
Elképzelhetö, de legalább erre is jó a fórum, kitárgyaljuk a közlekedő edényeket:)
Többnyire a hengerfejből szívja a vizet ott lehet nemi nyomás különbség
De amire a hűtőből visszavezető csőhöz ér addig szerintem elenyésző lesz a nyomás változás
Nekem nincs BMW itthon, gyerek akart venni de mondtam neki a ház 50 méteres körzetében meg ne lássam
Aztán mégsem lett
Azt azért lényegesebben nehezebb mint betűt növelni
Az a fura hogy a beállításokban van betű méret de attól a böngészőben nem nő meg

Egyedül az a közepe gomb tetszik benne ami nem nyomtató de úgy rezeg mintha nyomtató lenne. Ez bár teljesen felesleges de ötletes dolog
Ini ez a re autód ?
Inkább szemet kellene cserélned....
Értem amit mondasz,lehet elbeszélünk egymás mellett. Én abból indultam ki, hogy gondolom nem egyformák mindenhol a keresztmetszetek a hütörendszerben. És ha a szivattyú nyomó oldalán nagyobb az elvétel mint amit a szivó oldalon tud biztositani, akkor nem lehet-e gond
Egy régi ötös meg ez a műmájer ájfon nekem is behozná a fiatal sunákat még akkor is ha csúnya öreg dagadék vagyok
Tökéletes a tököm
Azért van különbség
Minőség azert szar mert ájfón csinálta
Vazze, ezt öt perce lőttem:)
Jól sejtem hogy a fizika nem volt a kedvenc tantárgyad?
Szerintem jobban járunk ha csak szimplán elhiszed, hogy nem fog behorpadni
Adjak kölcsön láncfűrészt?
A nyomáskülönbség a szivattyú két oldalán van.
A légkörhöz képest viszont mindkét oldal pozitív nyomást mutat.
A hűtőfolyadék szivattyú nem szív, csak folyadékot továbbít/szállít. Ezért veszélyes ha levegős.
Zárt hűtőrendszerben a hőmérséklet változás okoz túlnyomást illetve vákuumot és emiatt változik a hűtőfolyadék szint a kiegyenlítő tartályban. Aminek a neve is jelzi a szerepét.
Ilyen van fűtésnél is pl. háztartásban.
Most már biztos vagyok benne hogy sok esetben fogalmad sincs arról amit beszélsz. Akár az awinál akár most a hűtőrendszernél.
Baszki, hogy szívhatná össze a csövet ?! Ha egy pillanatra is a szívó oldalon csökkenne a nyomás, azonnal kerül folyadék a helyéte hisz tolja is a szivattyú. De ha valami oknál fogva mégis csökkenne, akkor szív a tagulásiból folyadékot. Se autóba se motornál nem lehet olyan hogy összeszívja a csövet, ha mégis akkor ott valami szar.
Hát jó. Akkor az autokban másképp müködik a szivattyu a folyadék esetében szerintem menyiséggel nem tudsz nyomást növelni zárt rendszerben.
Annyi van el is adnak.
A hűtősapkában van egy szelep. Ha csökken a nyomás ott szív be folyadékot a tágulásiból. Nem szívhatja össze a csövet, akárhogy magyarázod, nincs olyan!
BMW nélkül meg pinát fogni se jó az én koromban