Többnyire a hengerfejből szívja a vizet ott lehet nemi nyomás különbség
De amire a hűtőből visszavezető csőhöz ér addig szerintem elenyésző lesz a nyomás változás
Értem amit mondasz,lehet elbeszélünk egymás mellett. Én abból indultam ki, hogy gondolom nem egyformák mindenhol a keresztmetszetek a hütörendszerben. És ha a szivattyú nyomó oldalán nagyobb az elvétel mint amit a szivó oldalon tud biztositani, akkor nem lehet-e gond
A hűtőfolyadék szivattyú nem szív, csak folyadékot továbbít/szállít. Ezért veszélyes ha levegős.
Zárt hűtőrendszerben a hőmérséklet változás okoz túlnyomást illetve vákuumot és emiatt változik a hűtőfolyadék szint a kiegyenlítő tartályban. Aminek a neve is jelzi a szerepét.
Ilyen van fűtésnél is pl. háztartásban.
Most már biztos vagyok benne hogy sok esetben fogalmad sincs arról amit beszélsz. Akár az awinál akár most a hűtőrendszernél.
Baszki, hogy szívhatná össze a csövet ?! Ha egy pillanatra is a szívó oldalon csökkenne a nyomás, azonnal kerül folyadék a helyéte hisz tolja is a szivattyú. De ha valami oknál fogva mégis csökkenne, akkor szív a tagulásiból folyadékot. Se autóba se motornál nem lehet olyan hogy összeszívja a csövet, ha mégis akkor ott valami szar.
A hűtősapkában van egy szelep. Ha csökken a nyomás ott szív be folyadékot a tágulásiból. Nem szívhatja össze a csövet, akárhogy magyarázod, nincs olyan!
A köcsög meg edény
De amire a hűtőből visszavezető csőhöz ér addig szerintem elenyésző lesz a nyomás változás
Aztán mégsem lett
Az a fura hogy a beállításokban van betű méret de attól a böngészőben nem nő meg
Egyedül az a közepe gomb tetszik benne ami nem nyomtató de úgy rezeg mintha nyomtató lenne. Ez bár teljesen felesleges de ötletes dolog
Azért van különbség
Minőség azert szar mert ájfón csinálta
Szerintem jobban járunk ha csak szimplán elhiszed, hogy nem fog behorpadni
A légkörhöz képest viszont mindkét oldal pozitív nyomást mutat.
Zárt hűtőrendszerben a hőmérséklet változás okoz túlnyomást illetve vákuumot és emiatt változik a hűtőfolyadék szint a kiegyenlítő tartályban. Aminek a neve is jelzi a szerepét.
Ilyen van fűtésnél is pl. háztartásban.
Baszki, hogy szívhatná össze a csövet ?! Ha egy pillanatra is a szívó oldalon csökkenne a nyomás, azonnal kerül folyadék a helyéte hisz tolja is a szivattyú. De ha valami oknál fogva mégis csökkenne, akkor szív a tagulásiból folyadékot. Se autóba se motornál nem lehet olyan hogy összeszívja a csövet, ha mégis akkor ott valami szar.