nemrég voltunk pádison robogókkal, felfelé kicsit szenvedős volt hiszen a 140 kiló nem téveszt
lefelé úgy jöttünk mint a bolondok, én ott voltam már sokszor sokféle motorral, de a robogóval értem le a leggyorsabban
semmi egyéb motoros a nyomunkba sem ért volna
ráadásul az életben először kibaszottul tetszett ez a szerpentines menet
olyan féktávok voltak hogy a naggyal már azt néztem volna hová fogok zuhanni evvel meg ott kezdtem el még csak fékezni
de komolyan, ilyen 70es tempónál a visszafordító előtt másfél-két méterre kezdtem a féket húzni
ha nem lett volna olyan kibaszott hideg mentünk volna még egy kört
másnap meg nem tudtunk menni mert 110%-os másnaposok voltunk az életben maradásért küzdöttünk
Hát igen, de ez gyakorlatilag egy új robogó.
Én kb. 10 éve vettem a főnökömtől 4ekm-el, ő meg pár évvel azelőtt 2000 km körül, szinte újonnan (együtt néztük ki).
Tehát élete legnagyobb részét garázsban töltötte.
Emellett ez a Minarelli blokk eszméletlen ütős. Nekem volt ugyanilyenem, anno 70-80-al simán utaztam vele. A Cseszneki szerpentínen lefelé meg felgyorsult 95-ig is...
... a szürreális az volt benne, hogy be is vette a kanyarokat, kb. jobban mint az akkori CB500-am....
A fékei meg.... no az brutál.
Nem is adtam volna el, de váláskor elvitte az előző asszony (volt ízlése).
Ez itt az ikertesója, ugyanaz a szín, ugyanaz a felszereltség. Csak szükségem nincs rá a 125-ös mellett...
Eladom - ezt már vagy 5 éve eldöntöttem. Azóta arra vár, hogy kipucoljam a karbit meg átnézzem kicsit.
Gombokért nem adhatom, ezek nem annyiért mennek. Te meg szerintem tudod is, hogy mit tud ez a kis dög... nem véletlenül csábultam el annó, pedig nem szeretem a robogókat.
(akár sérült/üzemképtelen 50-es motort/robogót beszámítok a következő projektemhez, de még úgy sem lesz olcsó)
Nincs mit tenni, ebből most megpróbálok erényt kovácsolni:
- Egyrészt rászoktatom magam végre a nagyra - ha nincs ló, jó az elefánt is alapon...
- Másrészt végre talán nekiállok kitakarítani a 4ekm-t futott Minarellis kéttárcsafékes Scarabeómat, amit kb. 10 éve vettem, de ha kétszer ültem rajta, akkor majdnem sokat mondok.
az opelban bosch van az első 8 évet bírt a második-harmadik szűk kettőt, a negyedik folyamatban van
és ugyanaz az s4 akku, minden változatlan a kocsin...
amúgy az első jó volt nyáron de télen gyenge volt kivettem félre tettem és eltelt jó sok idő( 1 év minimum) aztán még mindig 12.6 voltot mutatott a műszer, a második meg egyszercsak meghalt a harmadik is ilyen gyengélkedős volt hétfőn tölteni kellett mert nem indíott de napi használatban még jó volt
Az egyiket felhívtam, aztán el is ment a kedvem az egésztől.
Ráadásul közbejött, hogy épp amikor szabin voltam, akkorra készült el a kocsink (amit összetörtek), el kellett érte menni és hazahozni illegálba.
Most meg rossz lesz már az idő, szóval egyre nehezebb ügy a műszakiztatás (pont ebben a kocsiban tudnám szállítani, de előbb azt is le kellene műszakiztatni, csakhogy... nem is folytatom, nem egyszerű eset... )
Mindenesetre köszi!
amúgy ha sokat baszakodik az ember az akkuval akkor sem bírja sokkal tovább, nem ér annyit az egész
itt az a lényeg milyen az akku felépítése
a szar potyogós az mindig is szar lesz, a felitatott tovább bírja
pl asszony robeszában a szünetmentes akku minden télen(nyár végétől nyár elejéig) szinte nullára kimerül( valami tuti leszívja) aztán mindig észheztér aztán lassan 10 éve lesz hogy kidobták a szünetmentesből mert ott már nem megfelelően teljesített
én is ilyen szünetmentesbe való akkut tettem a robogóba, remélem örökké működni fog benne
Még idén is volt, február végén. 2017 január végére meg már 30 cm-es jég volt a Balatonon, az se a tűző nap miatt. Még mindig vannak -20-as hajnalok telente, olyan egyszer kétszer.
Ha belegondolsz, az alap téli átlag hőmérséklet nem túl alacsony, de vannak több hetes fagyos időszakok, amikor előfordulnak -20 fokos hajnalok. Valamivel csak jobb egy állandó 5-10 fokos helyen.
lefelé úgy jöttünk mint a bolondok, én ott voltam már sokszor sokféle motorral, de a robogóval értem le a leggyorsabban
semmi egyéb motoros a nyomunkba sem ért volna
ráadásul az életben először kibaszottul tetszett ez a szerpentines menet
olyan féktávok voltak hogy a naggyal már azt néztem volna hová fogok zuhanni evvel meg ott kezdtem el még csak fékezni
de komolyan, ilyen 70es tempónál a visszafordító előtt másfél-két méterre kezdtem a féket húzni
ha nem lett volna olyan kibaszott hideg mentünk volna még egy kört
másnap meg nem tudtunk menni mert 110%-os másnaposok voltunk az életben maradásért küzdöttünk