Mert kell. Rfs blokkhoz van nagyobb vízpumpa is. A 950-990 is melegen jár nagyon, pláne ha nincs fordulat. Erre rengetegen szereltek második ventit is. Szilikon csövek is sokat segítenek.
mert béna pöcs vagyok és nem tudtam olyan tempóban menni hogy elégséges legyen a hűtésem
azért a hegyen találni olyan helyeket ahol folyamatosan kávét főz a motor, és bár egész jól bírja a dolgot, de sokkal jobb ha adunk neki plusz hűtést
én még a hőkapcsolót is beépítettem, kicsit megmókoltam a vízcsövet amiben volt és egyből azt a vizet nézte ami a hengerfejből ment a hűtőkbe
ráadásul addig ment amíg nem hűtötte le nehogy véletlen elfelejtsem bekapcsolni
mert egyszer durván megforrt és lehugyozta a lában forró vízzel ráadásul 4 ezer volt az olvadós kiegyenlítő tartály sapka
azért vettem én is újat mert feltettem egy ventit a huskyra aztán a régi már nem bírta
itthon a pusztába még elvolt reggel berúgtam utána indított egész nap, de a hegyen már nem bírta ott a venti is ment folyamatosan, és sűrűbben kellett indítani
amúgy ha a kuplungos kéz még fasza akkor elég sok leböffenést ki lehet küszöbölni, de nekem már dél felé úgy elfáradt általában hogy nem tudtam huzigálni rendesen
amúgy yuasa volt ezt elfelejtettem leírni, bár ma már írtam hogy mást nem veszek
ez az xtz egy előre töltött zárt akku nem kellett savazni meg ilyenek egyből használatra kész volt
120 vagy 130as indítóáramot tudok a 6ah kapacitása mellett ami egész jó
Köszi ,szétnézek!
Ami most benne van (a tököm tudja milyen most hirtelen) minden menés előtt feltöltöm és így általában bírja a napot.
Mivel elég sokat megyünk szopóban,sokat kell indítani (egy utcai motoros nem is gondolja mennyit),néha öt perc alatt 10-et vagy többet is.
Ez nyilván igénybe veszi,töltés meg nincs + megy a ventillátor.
Ha 20-40 ezerért van olyan ami bírja,inkább kifizetem,minthogy rúgjam
a huskyba xtz7s (vagy ytz7s ha érdekel holnap megkeresem a papírját) volt
nagyon bika kis akku volt de már kb 4 éve is olyan 30 ezer felé volt
majd duplája indítóárama volt mint a hasonló méretű "gagyi" akkuknak
Azért irtam, hogy legalábbis a fordban. Fordék mindent másképp csinálnak, lehet nekik ez jött be. De egyébként most hogy mondod a vw valoban egy baszott nagy akkut használ
Az agm egy technológia, több évtizedes. Motorok döntő többségében az van. A start stop sima gondizásmentessel megy többnyire. De mint irtam inditó akkuval van kiegészitve a rendszer. Gyujtás nélkül vsak a fö akku van a rendszerben, inditozáskor kapcsolodik be a második, járó motornál mindkettö töltődik. Egy elektronika figyeli és vezérli az egészet.
megyek szerelni. Szép napot!