Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motobatt. Azt mondják az jó, nagy indítóáram. Vagy litiumosat de az draga.
Lapos kormány nekem is kéne a TS-hez, mert most a magasított van. Nem tudsz?
A sárga mindig nyerő!
Eldöntöttem,hogy nem adom el az RFS blokkos KTM-em.
Kb. 100 órával ezelőtt újba lett téve a blokkja,most felújítottam a karbit,még kell rá egy szabadonfutó és egy teló karbantartás.
Innentől kezdve megint sok van benne és a haver 2016 gépét kipróbálva ,majd visszaülve az enyémre ,nem érzem azt,hogy az enyém szar lenne!
De egy jó akku kellene,mert extrém sokat indítok.
Mi az amit egy ilyen pici helyre be tudok tenni és tudja ezt az igénybevételt??
Sárga TS???? Standard kivitel lapis kormánnyal???
A kedvencem!
Jól hangzik!
Az hogy Ini le tudna e nyomni, azt nem tudom, mert nem tudom milyen képességei vannak. Lehet akár kurvajó motoros is....bár ha volt is már csak volt kurvajó motoros.
Ahogy én is eléggé berozsdásodtam, ahhoz képest amikor folyamatosan a nyeregben voltam.
Őőőő, hát megfelelő körülmények között le tudna nyomni egy ügyes robogós, egy jó robin.
MZ versenyen néha összeraktak minket az 50-esekkel, és jobban mentek, ahogy a szupermotosok is.
Kis kerék, mozgékonyság, fokozatmentes váltó mind az ő oldalukon van szűk kanyarokban.
Munkagép akkuk nagyon bírják, de az áruk is megvan.Valószínűleg ezért nem veszik az emberek.
A gyártónak meg valószínűleg olcsóbb kicsit vastagabbra gyártani a lemezt, mint garanciában cserélni.
Van egy 125-ös Yamaha DT-m 50ccm felirattal ha érdekel
A motor egy hulladék, de a blokkal érdemes lenne valamit kezdeni, az jó. Elvileg felújították, de mondjuk azóta össze is rohadhatott.
Egyetlen feltétellel viheted el. SOHA nem hozhatod vissza!
Ahogy elmondták.
Ha töltve van semmi baja nem lesz.
Csökken a kapacitása amikor hideg van, nehezebben indul, de még nem láttam szétfagyott vagy hideg miatt tönkrement akkut.
Akku attól döglik ha lemerül az állásban, vagy levegőt kap az ólom lemez, de az 20fokos fűtött garázsban is megtörténik.
Egyetlen okból venném ki az akkut, ha a motor tárolási helyén nem tudok ráakasztani töltőt.
Mindig.
Kötekszel mér az egyenes nemszámít
Vegigtekergettem,de hol kezdodik a szerpentin? .
Látom semmi értelmes, nem lepődöm meg ezen.
http://youtu.be/J4WswKJZCFU
Na ez is szerpentinezés egy nagyon jó emcettel zshopau felé és még élveztem is nade kérem a tempó vajon mi
Évekkel ezelőtt jelentek meg (a startstop széleskörű elterjedésével nagyjából egy időben) az úgynevezett AGM (Absorbent Glass Mat) technológiás akkuk, ezek ugyanúgy savasak, de az akkumulátor ólomlemezei között igen vékony, üvegszálas anyagú párnák helyezkednek el, és ezek tartják magukban a savat. A nagy érintkezési nyomás a különösen kis belső ellenállás következtében mérsékli az aktívanyag-veszteséget. Gyorsabban játszódik le az akkumulátorsav és a lemez anyaga között a reakció, s ez nagyobb energiamennyiség áthaladását engedi meg akkor, amikor az autó motorja nagy megterhelésnek van kitéve. Az AGM gyorsabban adja el az áramot, gyorsabban lehet tölteni is.Elsősorban használt de mindenképpen gyári akkura céloztam azok tartósak igazán. Az újkori áruk is duplája a boltokban kaphatóknál.
nagyon mentünk, de annyira mint még sosem
az lc4-el tuti nem tudnék így menni
Bocs, de tutira be lehetsz szívva. Visszafordító előtt másfél-két méterrel fékezel, 140kg + jó esetben tárcsafék, ami "5cm" átmérőjű ...
Nem egy darab baromierős akksi van a vw-kben, bmw-kben stb.
Tisztellek, becsüllek, de nehogy megmagyarázd már, hogy egy szaros robogóval lenyomnál a pádisról lefelé.!?
Tudom, ez így szájkarate, na de akkor is!
Gyárit...
A nyárit valahogy másképp gyárják érdekes módon minden jármüben a gyárban berakott kibir 7-10 évet, utánna egyikse tud annyit.de a jobb gyártók akkuja azé elmegy 5-7 évet míg a nevenincs általában ujrahasznositott gyártmányok 2-4 év aztán kuka.
Ugyanaz mint a többi. Lgalábbis Fordban. Csak duplán van és az egyik csak inditozásra van bekötve.