Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mondtam hogy keményebb ez az autó mint látszik
ott vérzik el az elmelet hogy nem adom el.Miert adnam?
Nem romlik el,tudom hogy jo,kenyelmes stb.
Szerintem meg nem annyira...
14 éve vettem, most 216ekm van benne, igazából műszakilag nincs gond, DE nem ér 300 ezret sem...
Sőt most, hogy a zasszony totálra törte, ha belefektetek 200-250-et, érni fog 150-200-at... Több mint 2 milliót adtam érte ... nem nagy biznisz...

Vettem pár éve egy 17 éves mikrát. OK, kicseréltem a hűtőt, picit hegesztgettem meg rengeteget takarítottam, VISZONT évekig autó volt hozzányúlás nélkül max. 5l-es fogyasztással.
85-ért vettem osztrák papírokkal, 180-ért adtam el. Közte meg tette a dolgát - és állítólag még utána is. Na ez a jó üzlet.
Ezért szeretem én is a villanyautókat

Mások vagyunk, nincs ezzel gond.
Személy szerint ha benzines és élményautó a kérdés, akkor inkább egy pici, jó futóműves hátsó v. 4 kerekest választanék, lehetőleg középmotorost nem egy magamutogatásra való izomautót.
Teljesítmény meg a hang, nekem másodlagos.

Mondjuk ez alapján valószínűleg a BMW is bejönne, de olyat azért nem vennék, mert még BMW-snek néznek
volt olyan autó, amit 2 évig használtam és drágábban ment el miután becsületes, jó gazda vagyok általában max 1 hét alatt elmennek a járműveim, az első aki megnézi őket el is viszi
peugeot 1,6 hdi-t vettem 2005-ben, ma Tibi barátomnál van, soha semmi gond nem volt vele.... de a legnagyobb bukó volt, mikor eladtam, úgyhogy kösz, többet nem. 2-3 éves újszerű autó féláron, az éri meg nekem és használom 2-3 évig gond nélkül és közel uannyiért el lehet adni...
pedig jo dolog,most 10 eves,108000 km asszem a ket helyzetjelzo 3 eve megvolt,1 eve tarcsak.
egyszer vettem... többet biztos nem fogok....
Ő azt is mondta hogy a vilag legjobb autoja új.
azóta eltelt pár év.... ő mondta azt is, hogy bármilyen színű autót kérhet a vásárló, ha az a szín fekete...
Nocsak, azt hittem most valami támadót írsz.
A coupé nem tetszik, csak a 46-ból.
Leszarom, mit gondolnak a BMW-sek, én évekig tervezgettem, hogy PONT ezt fogom megvenni. Nem fogom részletezni miért.
OK, 2.5-ös motorral, de olyat nem kaptam, sem olcsón sem drágán - csak szar állapotban.
... viszont rájöttem, hogy nem is kell...
TDS? Nem. Roszabb. 1.6 Nekem mindenre elég az ereje, pedig 90%-ban pályán használom. Ha siettem, mentem 170-et is lazán. Többet kocsival nem szeretnék.
Az élmény számomra az alacsony fordulaton brutál nyomaték ezt egyik álltalad említett verda sem tudja , noha mindegyik félelmetesen jó kocsi !
Mert Neked ezek terszenek. Tehát egy Ferrari, Lambo, gtr ezek nem igazi autók ?
Baromi nagy élmény lehet az amcsi is, aoha nem vezettem de elég az is ha csak az ember mellette áll.
Külsőre gondolsz ? Az nem a vezetési élmény ! Három dolog : V8 , alacsony fordulat , brutál nyomaték ! Ez nincs sehol máshol ! A többi csak körítés , külcsín !
Ez hülyeség. Usákoknak van az mx5-höz hasonló autója? Mert van aki azt az élményt szereti.
Bezzeg amikor te fosod tele a forumot az teljesen oké. Persze ez nem kettosmerce
Henry Ford mondta valamikor , az autók Amerikában készülnek , az összes többi csak kocsi ! A vezetési élmény amit egy BMW-ben sejteni vélsz , na az egy USA autóban teljesedik ki igazán !
Más , az én autómban a gyári aksi van ami 12 éves és köszöni szépen jól van !
Faszom,ennyit pofazni.
E3hát most olvasom hogy kompotrol beszelsz es arra vagy buszke az még a bmw-sek közt is szegyen
36kupét megérteném teljes mértékben, vagany kis autó, 28-as motorral vagy e46ból egy 30assal, ott van élmény. De szar a belseje, hamar öregszik, reped, nem fognak a ptentok, a 30as jól össze volt rakva csavarral, a 46 meg már jo patentokkal.

A kompot legalabb 18tds ?
Megírtad a frankót, teljesen egyetértek veled! Nekem suzukim van, de több kollégámnak BMW-je van és érezni a különbséget!
Tudja mi a jó