Na, most erősen vakarom a fejemet, hogy ilyenkor mi is van:
3 és fél éve vettem egy Yausa sima ólom-savas akksit a GS500-ba, és azóta hibátlanul teszi a dolgát, most is pöcc-röff, 2 hét állás után. Két hete, a mecseki utam után leápoltam a vasat, gondoltam - hogy most már fagyokat ígér - kiveszem az akkut, ha kell akkor pótolom a folyadékot és teljesen feltöltve teszem vissza a gépbe. Kivettem, és a hajam összes szála az égnek állt: a cellákban szép egyformán, a lemezek egyharmadáig (!!!) ér a sav! Hová tűnt a többi? Disznó módon tavasszal néztem rá utoljára, akkor felső nívón volt az összes, túltöltésem nincs, van a motoron feszültségmérő, menet közben konstans 14,2-14,4V-ot mutat mindig.
jah... meg mester... ... az a baj, a sok laikus beveszi, hogy így a jó tényleg, és otthon nekiáll az alapján barmolni, majd hozzák a motort, hogy hát ő ízé, nem megy, stb nem jó, mi baja lehet? ugyan mi, szétgányoltad, az... de ő látta , hogy "így kell"
Kijelentette, hogy semmilyen rossz motort ne hozzanak hozz, csak jót, mert a jó motorokat tudja és szereti csak szerelni. Bizalom gerjesztő hozzáállás.
Az az a forma, aki szerint a Caponord szar, mert szart vett a tulaj és hozott neki egy szar blokkot, hogy a 2 szar blokkból hegedüljön össze egy jót...tehát az Aprilia szar!? Szánalom az az ember...
3 és fél éve vettem egy Yausa sima ólom-savas akksit a GS500-ba, és azóta hibátlanul teszi a dolgát, most is pöcc-röff, 2 hét állás után. Két hete, a mecseki utam után leápoltam a vasat, gondoltam - hogy most már fagyokat ígér - kiveszem az akkut, ha kell akkor pótolom a folyadékot és teljesen feltöltve teszem vissza a gépbe. Kivettem, és a hajam összes szála az égnek állt: a cellákban szép egyformán, a lemezek egyharmadáig (!!!) ér a sav! Hová tűnt a többi? Disznó módon tavasszal néztem rá utoljára, akkor felső nívón volt az összes, túltöltésem nincs, van a motoron feszültségmérő, menet közben konstans 14,2-14,4V-ot mutat mindig.
Mit töltsek utána, savat, vagy desztvizet?