Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egy puhapöcs volt egy dl-t a k5-tel szanaszét kellene alázni
Szalagcím.
Ámokfutó, felelőtlen BMW-s, terrorizálja a szabályos és óvatos sportmotorosokat.
A végén én nem álltam meg de a gsxr-es magyar srác kérdezgette robit, hogy van tuningolva a dl? Mondta, hogy teljesen gyári 109e km-el

Vigyázz, mert Levi szerin buzi motorom van
A stelvion is húzta egy csomó ökör, mindenféle külföldi rendszámokkal. Nekem eszembe se jutna hogy ilyen helyen kezdjem húzni, na jo, kezdtem egy helyi rsv-s után és ő sem tudott elmenni, de hát semmire sem emlékszem abból a pár km-ből. Totál nem érte meg húzni ott.
Vicces zememberek na.
Pedig kapkodtak magukat
Kitalájják a zemberek.
Bekaphatod.... Ja nem, te sem
Sanszos hogy ott a motorosok 95%a félgázon sem megy. Ezzel én nem dicsekednék :)
Kb. ilyen hülyéktől mint akik itt a fórumon is vannak
Tegnapelőtt a glockneren érdekes módon megettunk mindenkit lefelé is, pedig én 2 személlyel voltam Robi barátom meg a végén ra húzta a gsxr 1000 k5-t is az 1000 dl-el... ( sztem motorskilker volt , de majd ő megmondja) nekem mar nemsikerult, mert el forrt a hátsó fék így az utolsó 1 km tatasan lett meg a sportmotorisok csak pislogtak
Alázzuk egymást, nem? A tényeknek ehhez semmi köze
Na meg az árak, ezen most kiégtem. Egy cbr650f újként 2,9M, egy 10éves 990smt meg ~2,4 kb ennyiért lehet egy alap motort kapi amiben van 40ezer km legalabb. Na ez a szégyen, ez mindent el is mond a cbr-ről
A Honda régen jobb volt...
Na, azért ez durva volt. Keversz a BMW-sekkel
Ezek a csapat nevek hogy jonnek?
Azért ezt most te sem gondolod komolyan ugye ?
A Jano cbr-ére azt mondani hogy sehol sincs a te cbr-edhez képest egy nagyon szar vicc.
Én motorozni szeretek, rotációs kapát a kertész intézi
Ne mondjátok, hogy irigy vagyok:

Egyetértek.
Az új és a régi Hondám kb. ugyan az a kategória, hasonló a feeling is, de ég és föld a kezelhetőség.
Bár ezt ilyen Janó nevű bugrisok akinek csak 20évesre telik úgy sem érti meg, hogy a szara bokorban sincs már, legfeljebb egyesben rejszolhat arra hogy nem kell váltani az 1000ccm miatt.
388-as csapat Benellije vezető helyről jobbos henger dugó, + gyűrűtörés...
Igen, ezek a mai mekis kaján nevelkedett férfiak felénk buzinak hívják őket de ahogy érzed
Vagy te nem használod a motorokat. Így hogy évente 1000-et ha beleteszek a veteránokba, ezekkel sincs gond