Vízhűtőbe nem raknék, ott nem nehéz megtalálni a hibát, legalábbis a régebbi autóimon mindig megtaláltam és cseréltem amit kellett. Ez viszont más és nincs is vele kapcsoltban fellelhető tapasztalat, vagyis én nem találtam.
Minden át van nézve, minimális szivárgás lehet, de azt nem találják, a klímahűtő elvileg nem, de lehet a kompresszor tömszelencéje, bármelyik cső...stb, olyan minimális, hogy nincs látható nyoma. Még van egy lehetőség, ha újra beszarik akkor a UV jó eséllyel megmutatja mert nyomot hagy. Olyat is olvastam, hogy évente ha fel kell tölteni az nem hiba. Ezt viszont nem tudom elfogadni mert a Puntó több mint 10 éve van nálunk és még soha nem volt rossz a klímája, csak takarítva volt.
Próbálkozott már közületek valaki klímatömítővel? Tavaly meghibásodott a mágneskuplung, pontosabban a tekercse. Miután kicserélték és feltöltötték a rendszert jól működött, úgy egy évig, vagyis egészen 2 héttel ezelőttig. Akkor újra elvittem a klímáshoz aki nyomáspróbázta a névlegesnél nagyobb nyomáson egy egész éjszakán át. Az eredmény egy minimális, szinte alig mérhető nyomásesés volt több mint 12 óra alatt. Mivel nem találták a hiba forrását (hab meg mittudom én mivel csinálják), UV-s feltöltést kapott, az állítólag megfesti ott ahol szivárog. Azóta jól működik de mivel nem lett meg a hiba így vélhetően továbbra is fennáll a szivárgás. Olvastam erről a klímatömítőről ami állítólag szabadon kering és csak ott tömít ahol szivárgást talál, arról viszont nem sokat találtam hogy ez valójában is működik. Van-e valakinek ezzel tapasztalata?
Csodálkoztam de nem. Bal hátsó kerèk előtt kellett kivágni 20cm darabot a többit meg csak festeni. Kapott telibe alvázkezelèst több elem cserèlve lett meg fújva jól dolgoztak. Kifújták "fülzsírral"is. Putri na!
Egy vagy két ventilátoros?