Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezt én nem tudom eldönteni. A cél csak annyi, érdemben tudjakilyen edzést is végezni. Állóképesség fejlesztése... Meccselni nem. De az, hogy magam nekiállok, oszt verem a zsákot, az csuklótörést, vállsérülést előbb okoz, mint valódi fejlődést...
Jajj miről beszélgettek... klima
Fújj fúj fúj
Uv adalékot a kompresszor gyártója "engedélyezheti"
Pl. Buszoknál a Boch fk40 kopira tilós uv betölteni, nem mint ha nehéz lenne megtalálni 40méter cső hálózaton a szivárgást megtalálni, de esetek többségében személygépkocsinál a kondenzátor a ludas... olyan hangyafasznyi kis lyukak lehetnek rajta hogy az ember el se hinné
Télen meg azért érdemes néha bekapcsolni a klimát, hogy az olaj végig keringjen a rendszeren, ezéltal meggátolható a csövek vetemedése + O gyürük....
Jó de nem. Annó a coupe hozta amit kellett semmi bc-vel a maga 125lovával sor6 blokkal ami mellett volt futómű meg fèk. Bár az egyezer2est is lehetett èlvezni mikor 5 felnőttel benne ülve tekerte a segèt a szemèt kinyomva!
Tavaly levették a kompresszort mert csak úgy lehetett a behúzótekercset kicserélni, előtte nem volt baj a klímával. Egyébként megbízható helyre vittem, most is úgy váltunk el ha esik a nyomás átnézik újra, elvileg látniuk kell UV fénynél a megfestett gáz szivárgásának a helyét.
A kirándulást kibírta, végig működött szinte, meggyógyulhatott attól az UV-s anyagtól is?
Ezzel jól is jellemezted magad!
Ha nem te irtad (másoltad) volna még el is gondolkodok rajta.
A tudatunkban több egymással versengő rendszer létezik. Versengenek egymással a pozitív és negatív gondolatok, a pozitív és negatív énképek és érzelmek, és a közelítésre vagy távolságtartásra ösztönző késztetések. A pozitív és negatív rendszerek az agy különböző területein szabályozódnak, és az életünk során egymástól eltérően fejlődnek tovább. Ha hagyjuk, hogy a negatív énkép és a pesszimista gondolatok határozzák meg az életünket, akkor folyamatosan azokat az agyterületeket erősítjük, amelyek ezeket a rendszereket aktiválják. Ezzel szemben ha a pozitív gondolatokra, a kedvességre, a megbecsülésre, és a magunk és mások iránti együttérzésre koncentrálunk, akkor az ezeknek megfelelő agyterületek fognak fejlődni.
Igazából semmit nem jó a klimához tölteni. Uv-t sem. Ha jó akkor egyáltalán nem szivárog. Nincs olyan hogy éventerá kell tölteni. Ha egy régi rendszert megbontanak, ott sok mindent megmozditanak, ami addig stabil volt, elromolhat. Öregedés, kopás, elhasználódás. A szivárgás mértéke ha kicsi, nehezebb a helyét megtalálni. A nitrogénnel nyomatás se mindig segit, mivel a nitrogén molekula mérete nagyobb, mint a hűtőközegé. Igy az is előfordulhat hogy nitrogén nyomás alig edik, a hütőközeg meg eltűnik hamar. Vannak uv adalékos klimaolajak, azokbol nem válik.külön az adalék hosszabb állás után, ezáltal még több kárt okozva. Ha egyenlőre nem szivárog hagyd a fenébe. Hogy nincs külön ventillátor a klimahütőnek, az csak annyit jelent hogy a vizhütő fog indulni a klimahütő igényére is. Ugyis egymás előtt vannak.
A klíma egészségtelen!
Usd ki a szelvedot.
Jah,megerdeklodtem az itthoni arat az utaskapaszkodonak.
Es ugy dontottem nem veszem meg.
Inkabb rendeltem egy kriega koppintas roll bag-ot.
Kivancsi leszek a high quality alalatt mit ert a kinai.
Kepek es visszajelzesek alapjan jo lesz.
a klíma a puha pöcsöknek való, aki igazán kemény az tócsát izzad maga alá
Remélem nem csinál nagyobb kárt, mivel eleve klíma rendszerekhez van kitalálva.
Egy próbát megér,csak ne tomjon el semmi fontosat.
Dehogynem,bontva sokater.
Ennél nincs a klímahűtőn ventilátor. Na mindegy, egyelőre működik, aztán ha ez az UV-s okosság se mutatja meg a szivárgás helyét akkor kipróbálom azt a tömítőt, valami 6-7 ezer Ft. A Würth-öt ajánlották, elvileg jó dolgokat csinál.
Kb, csak ezeknek megy felfelé az áruk míg a hondád lassan egy fillért sem fog érni
Egyszer,mint a lom Hondambol gp moccantyu.
Egyszer még lesz, csak a srácnak közbejött egy baba, házfelújítás stb. A zöldre csak műszaki kell, félévente kivonja őket ideiglenesen. A zöld egy ot-s autó kb, talán egy elem horpadt rajta a kék meg inkább játszós.
Azokból már sose lesz autó.
Tudok kettőt is ha gondolod, egy kék meg egy zöld. A kékben az e46 30i-je van, a dupla vanosos, a zöld meg azt hiszem 28-as gyári motor. A kék darabokban van kb 3éve, a töld meg2éve körbe osb-zva áll a garázsban. A jelszó, van az a pénz
Öcsém sorolt vagy 10-15 helyet ahol szivaroghat ilyen idősen a gáz,egy sokféle rendszer megfordult ezekben a kocsikban.
Övé két ventilátoros egy a víz egy a kkimahuton.az enyém már egy ventis,Szárító szűrő,csovek porozusak,o gyűrűk stb.
Mindig használom télen is, pillanatok alatt lefújja a párát is.
Jókat kérdezel, szerintem egy, manuális klíma.