Hát ezt én nem tudom eldönteni. A cél csak annyi, érdemben tudjakilyen edzést is végezni. Állóképesség fejlesztése... Meccselni nem. De az, hogy magam nekiállok, oszt verem a zsákot, az csuklótörést, vállsérülést előbb okoz, mint valódi fejlődést...
Jajj miről beszélgettek... klima
Fújj fúj fúj
Uv adalékot a kompresszor gyártója "engedélyezheti"
Pl. Buszoknál a Boch fk40 kopira tilós uv betölteni, nem mint ha nehéz lenne megtalálni 40méter cső hálózaton a szivárgást megtalálni, de esetek többségében személygépkocsinál a kondenzátor a ludas... olyan hangyafasznyi kis lyukak lehetnek rajta hogy az ember el se hinné
Télen meg azért érdemes néha bekapcsolni a klimát, hogy az olaj végig keringjen a rendszeren, ezéltal meggátolható a csövek vetemedése + O gyürük....
Jó de nem. Annó a coupe hozta amit kellett semmi bc-vel a maga 125lovával sor6 blokkal ami mellett volt futómű meg fèk. Bár az egyezer2est is lehetett èlvezni mikor 5 felnőttel benne ülve tekerte a segèt a szemèt kinyomva!
Tavaly levették a kompresszort mert csak úgy lehetett a behúzótekercset kicserélni, előtte nem volt baj a klímával. Egyébként megbízható helyre vittem, most is úgy váltunk el ha esik a nyomás átnézik újra, elvileg látniuk kell UV fénynél a megfestett gáz szivárgásának a helyét.
A kirándulást kibírta, végig működött szinte, meggyógyulhatott attól az UV-s anyagtól is?
A tudatunkban több egymással versengő rendszer létezik. Versengenek egymással a pozitív és negatív gondolatok, a pozitív és negatív énképek és érzelmek, és a közelítésre vagy távolságtartásra ösztönző késztetések. A pozitív és negatív rendszerek az agy különböző területein szabályozódnak, és az életünk során egymástól eltérően fejlődnek tovább. Ha hagyjuk, hogy a negatív énkép és a pesszimista gondolatok határozzák meg az életünket, akkor folyamatosan azokat az agyterületeket erősítjük, amelyek ezeket a rendszereket aktiválják. Ezzel szemben ha a pozitív gondolatokra, a kedvességre, a megbecsülésre, és a magunk és mások iránti együttérzésre koncentrálunk, akkor az ezeknek megfelelő agyterületek fognak fejlődni.
Igazából semmit nem jó a klimához tölteni. Uv-t sem. Ha jó akkor egyáltalán nem szivárog. Nincs olyan hogy éventerá kell tölteni. Ha egy régi rendszert megbontanak, ott sok mindent megmozditanak, ami addig stabil volt, elromolhat. Öregedés, kopás, elhasználódás. A szivárgás mértéke ha kicsi, nehezebb a helyét megtalálni. A nitrogénnel nyomatás se mindig segit, mivel a nitrogén molekula mérete nagyobb, mint a hűtőközegé. Igy az is előfordulhat hogy nitrogén nyomás alig edik, a hütőközeg meg eltűnik hamar. Vannak uv adalékos klimaolajak, azokbol nem válik.külön az adalék hosszabb állás után, ezáltal még több kárt okozva. Ha egyenlőre nem szivárog hagyd a fenébe. Hogy nincs külön ventillátor a klimahütőnek, az csak annyit jelent hogy a vizhütő fog indulni a klimahütő igényére is. Ugyis egymás előtt vannak.
Jah,megerdeklodtem az itthoni arat az utaskapaszkodonak.
Es ugy dontottem nem veszem meg.
Inkabb rendeltem egy kriega koppintas roll bag-ot.
Kivancsi leszek a high quality alalatt mit ert a kinai.
Kepek es visszajelzesek alapjan jo lesz.
Ennél nincs a klímahűtőn ventilátor. Na mindegy, egyelőre működik, aztán ha ez az UV-s okosság se mutatja meg a szivárgás helyét akkor kipróbálom azt a tömítőt, valami 6-7 ezer Ft. A Würth-öt ajánlották, elvileg jó dolgokat csinál.
Egyszer még lesz, csak a srácnak közbejött egy baba, házfelújítás stb. A zöldre csak műszaki kell, félévente kivonja őket ideiglenesen. A zöld egy ot-s autó kb, talán egy elem horpadt rajta a kék meg inkább játszós.
Tudok kettőt is ha gondolod, egy kék meg egy zöld. A kékben az e46 30i-je van, a dupla vanosos, a zöld meg azt hiszem 28-as gyári motor. A kék darabokban van kb 3éve, a töld meg2éve körbe osb-zva áll a garázsban. A jelszó, van az a pénz
Öcsém sorolt vagy 10-15 helyet ahol szivaroghat ilyen idősen a gáz,egy sokféle rendszer megfordult ezekben a kocsikban.
Övé két ventilátoros egy a víz egy a kkimahuton.az enyém már egy ventis,Szárító szűrő,csovek porozusak,o gyűrűk stb.
Fújj fúj fúj
Uv adalékot a kompresszor gyártója "engedélyezheti"
Pl. Buszoknál a Boch fk40 kopira tilós uv betölteni, nem mint ha nehéz lenne megtalálni 40méter cső hálózaton a szivárgást megtalálni, de esetek többségében személygépkocsinál a kondenzátor a ludas... olyan hangyafasznyi kis lyukak lehetnek rajta hogy az ember el se hinné
Télen meg azért érdemes néha bekapcsolni a klimát, hogy az olaj végig keringjen a rendszeren, ezéltal meggátolható a csövek vetemedése + O gyürük....
A kirándulást kibírta, végig működött szinte, meggyógyulhatott attól az UV-s anyagtól is?
Es ugy dontottem nem veszem meg.
Inkabb rendeltem egy kriega koppintas roll bag-ot.
Kivancsi leszek a high quality alalatt mit ert a kinai.
Kepek es visszajelzesek alapjan jo lesz.
Övé két ventilátoros egy a víz egy a kkimahuton.az enyém már egy ventis,Szárító szűrő,csovek porozusak,o gyűrűk stb.