Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor Zoli Te nem is tudhatod milyen is egy igazi Blőőő....
mar most is eladhatatlan.
Én meg belehajtok annyit pár év alatt, hogy magyarországon eladhatatlan a motorom Ami addigra amúgy is 20 éves
most?
kb minden nyáron kivan a seggük nem csak most
Vizslád?....én hülye meg a családot viszem, igazad van, inkább veszek egy kutyát vagy elefántot, mindenképp olcsóbb...
Télen csak a családot viszem horvátba, én inkább most mennék......
Fú, ne is tudd meg, borogatni kell a nyakamat, annyit tekergetem, ennyi jó csajt, és most az a divat hogy a seggük is ki van, és mindegyik el van ájulva a cuki vizslámtól
Tengerre télen kell menni, nem arról volt szó? Ilyenkor síelni járunk, mert tök üres az összes sípálya...bár most hogy kijózanodtam már értem a felvetésed
Igen a 175-ösnek is 80 volt a vége, de volt egy olyan 350-es amire még CZ volt írva márkajelzésként. Na az egy hulladék volt.
Nekem a 634-es volt, és hiába ugyan az a blokk, ez már jelentősen jobb szerkezet volt.
Haverő körben volt két ilyen CZ is, de mindenki ingyen adott túl rajta csak vigyék :D
Woodman?
sajnálhatod
nekem egy kotvány szimó volt, de a haveroknak volt sokféle, nekem az etz250 bejött, az etz150el estem akkorát hogy még most is megvan a nyoma a térdemen, a trophy meg egy totál káosz volt
az első aktus egy romet kadettel történt ami igazándiból majdnem bicikli, akkoriban(80az évek közepe) aszfaltoztak sok utat nálunk, aztán a kőágynak hozott kisebb-nagyobb halmokon már terepeztünk a kadettel, amíg haver anyja észre nem vette es le nem tiltott minket róla
attól félt hogy kinyírjuk a szőlőbejárós motorját, pedig mi igen kíméletesen használtuk
csomó bevállalós csaj, az összes casting videót ott veszik fel
Hol van ott tenger, mit lehet csinálni? ...persze sörözni, az tényleg jó, de néha kijózanodik az ember és akkor mi van ott?
Az összes szoci kotvany kimaradt.
Egészségedre!
Mivel a Cseheknél nyaralok, egész héten vedeltem a jobbnál jobb söröket, most tök jól esik egy kis víz
én mentem óra szerint 90et az agyonreszelt szimóval odaúton...... vissza már csak 70re volt képes, utána még aznap újra kellett gyűrűzni
utána meguntam az egész fosrakást, mert rengeteget evett, és örökké baszogatni kellett, vettem egy gyári új hengert(92 környékén járunk 88as volt a szimó) egy úji főtengelyt és egy új karbit, és utána elketyegett 2018ig
párszor elnyírta a lendkerék éket azon kívül sok gondja nem volt
idén kiszenvedtem egy felújítást ami valami miatt nem volt zökkenőmentes, de végül sikerült, remélem többet az életben nem látom azt az első szimóm....
A 175-ös czetka valóban, de a 350-esben a 634-es blokkja volt csak kissé más vázban így az pont annyit ment mint a 634-es. ....elég baj ez nekem, hogy ezeket tudom mert azt jelenti, hogy sokkal idősebb vagyok mint kéne..... .....nem haragudnék ha vagy 25 évvel fiatalabb lennék.
Elején amúgy nekem is megszorult a vashengeres, de annyi volt a titka, hogy a gyújtásra, karburátorra meg a gyűrűhézagra nagyon érzékeny volt.
Kicsit nagyobbra vettem az illesztéseket, meg kb 300km-enként gyújtást állítottam, így nem ragadt már.
De amikor ragadt, akkor is csak meg kellet várni hogy lehűljön és lehetett tovább menni. Nem igazán viselte meg.
Cetka jó ha 80-at ment. 634, 638-as jól ment. Papírom is van erről, mert neveztem gyorsulási versenyen.
Meg a Mátrában is mindig az ETZ-s haverokra vártam
Agó is ott volt, igaz ő akkoriban asszem egy Honda CBR600rr-el alázta a pénzem van de motorozni nem tudok Hayabusásokat
Jó hát az óra többet mutatott.
Szocimotoros fórumon mentek egy időben hogy bizonygatták hogy ennyit meg annyit mennek a motorjaik. Én csak a kezébe nyomtam a GPS-es telómat (akkoriban nem volt még elterjedt) és mondtam neki, na most mutasd meg.
Volt olyan 140-es ETZ, amelyik csak 110-et ment a valóságban. De volt ami 80-at, igaz az nem is mondott 120-nál többet. Az abszolút rekorder 125 volt, leejtőn, hátszélben, de az tényleg tiptop állapotban volt.
Persze lehetett kompressziót reszelgetni, meg kipufogó rezonátorral játszani, de gyárilag 125 elég jónak számított.
Volt még pár ember aki bizonygatta de ők kerülték a GPS próbát
Hitel nélkül is sikerült olyat venned
Egész meghatódtam az emlékektől így a 4. sör után.....letolok még pár felest oszt azt se tudom mi lesz...
Volt vadonatúj, használt és egyik sem ment jobban mint az etz, a /1-el volt pariban, amiben jobb volt az a fogyasztás, míg az ETZ-t nehéz volt 5 alá szorítani addig a 638-as alig evett többet 3.5-nél ugyanolyan tempónál, akkoriban sokat mentünk csapatostól különböző motorokkal a haverokkal többnyire sőt csak /1, ETZ (bár mikor az megjelent én már ritkábban mentem haverokkal, de még akadt rá példa) és Jawa-Czetka......a vashengeres Jawa a 634 az elég gatya volt, ha hajtották hamar megszorult mint a Czetka....
Ja ezt alátámasztom, a Jawat is folyamatosan szereltem.
A kis csúzliba pedig bekeraktam pár százezret,minimális problémával. Tényleg az volt a legstrapabíróbb motor akkoriban, csak az alacsony ára miatt nem volt becsülete, és sok gányokók keze között végezte.