Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel nem vitatkozom........mondjuk az erő 30-40 év között a legnagyobb, utána jó esetben marad a keménység, de az sajnos kopik idővel.....ma már kikészítene egy akár 2 órás emeletezés bútorral a hátamon míg ez 20 éve ennek a tízszerese volt vagy több bár ezt már magam sem hiszem el....
Ebben mondjuk nem értünk egyet...mivel az igazi pályázás, enduro/cross elég nagy fizikai és mentális megterhelést jelent így én nagyon rá mondom, hogy azok mindegyike sport a javából tény, hogy jóval drágább mint a hosszútávfutás, de attól még sport nem beszélve az életveszélyről ami ugye a többi sportnál kevésbé fenyeget. Nekem nagy élmény volt felkúszni a hringre és pár kisebbre a nevetséges időimmel és biza úgy lefáradtam, hogy annyira egy 10 órás költitől nem voltam ki.......én sportnak tekintem továbbra is...
Persze csak a nyuggerkodast ne helyezzük a krossz vagy sportmotorozas fölé. Egy elektronikával televert lusta turagephez nem kell semmi. Az csak úgy van, hogy legyen mire felvagnia annak a rétegnek akinek a pénzen kívül már nem sok fiatalsága , férfias ereje maradt
Akkor majd nyomj le egy palyanapot és rájössz milyen kondi kell hozzá
Abban amúgy igazad van, hogy a fórum neve sportmotor.....csak hát amiért idejárunk mi akik rég elfeledtük a sportmotorozást az az, hogy nincs más értelmes fórum ahol nagy a közönség, a motorozz rég semmit sem ér no meg az tényleg a vén nyuggerek gyűjtőhelye lett, de itt még van valami élet.....ezért vagyunk itt. ...igazából már az igazi sportmotorosból van itt kevesebb.....
Megfogalmaztam már nem egyszer, majd visszakeresed, ha érdekel kicsi lány.... sztem csak irigykedsz a pöcsömre mondjuk ezt megértem
érdekes, hogy szívjátok a véremet a bmw miatt, de a nagyképű buziskodás csak rád jellemző... a többiek csak poénkodnak, te megpróbálsz trollkodni velem, de gyenge vagy hozzá és pont annyira leszarom mint a gp-t csendben megjegyzem, hogy nem írtam azt, hogy a sportmotorozás nem motorozás, azt írtam nem sport az ökölvívás sport, még a női vizilabda is, a motorozás nem az
Tehát megfogalmazni se tudod. Fotelban menetszél nélkül hallgatni a hifit és nézni a színes navit az egyelőre még autózás impotens puhapocsu negyveneseknek
Én mentem egy R69-el az utolsó szériák közül............hááát, kevés olyan vackot tudok elképzelni mint az volt, na jó, a szoci korszak szoci gépei gyatrábbak voltak, de az sem volt kora netovábbja.......tehát a régi bömös kilőve.....maradnék a maiaknál....
majd kiolvasod a sorok közül.....
Azon kívül hogy egy felvagos nagyképű bmw-s vagy áruld el, hogy neked mi a motorozás? Azt már tudjuk hogy se a gp se a sportmotorozas nem az. tehát várom a megfejtést
hagyjál már azzal a csattogós biciklivel...
Megjött az fcmotos cuccom, már csak haza kell hozzam kintről, kellett nekik azért 1hét
Utánfutós motor!
A madár....azt a legkönnyebb úgy megoldani, hogy nem észrevehető....
Hogy mekkora különbség van a mai és a régi bmw-k között
Mondjuk aki ilyen fotelmotort vesz annak kár mondani bármit is
miről, hogy 1,5 év múlva cserélek?
Váltó szeret megdögleni.
nem merte levenni a plombát.......
Majd ha a Kupec megjön, remélem mond vélemènyt
Igen,most éppen hengerfejet cserélt....és elindult anglia felé.............a tőle megszokott nem készülök feeelinggel jön ami jön
Az hülye volt, nekem még most is meg van valahol a barkács pörgettyű zsiga ablaktörlő motorból fabrikálva, az kiakasztotta az órát.
szerinted mondjuk 1,5 év múlva csere, úgyhogy nálam kb 60-70e km lesz benne
A vazban volt vagy 5 blokk,minden évben romma törte úgyhogy az idomkeszlet is fogyoeszkoz meg az apróságok,telo,kezelőszervek,plexi stb.
Kex 1200 bantitája 244000 mutatott tegnapelőtt.
Köszönöm Szandra Székelyföld szívem legkedvesebb emlékezése. Napi három kávézás alkalmával erősít a felirat SZÉKELYFÖLD