Túl sok cucc túl sok macera.Es az átlag juzer évente egy hét max,a többinél meg benn ücsörög az ufokeszlet a sufniban.
De sokaknak meg ez is sok és bevásárló 130 ezerért oszt sosincs használva.
Balesetnél láttam ahogy szerteszall,és nem lehet javítani,szoft zsák meg kacsa szalaggal javítható.
Követem az on the run-os Gács Tomit ő faszan leírta.Ez egybevág a saját tapasztalattal.
az nem a motoron, a motoroson múlik... ez a motor nagy ,nehéz de egyáltalán nem nehézkes. nagyon könnyen vezethető. mondjuk azok, akik akkorák, mint a kutya ülve, a gt nem jó, csak a gtl. kényelmes, alacsony súlypont és nagyon jó a kanyarban is, csak nem ezt kell első motornak megvenni... én sok szerpentinen végigmotoroztam már és nem vall szégyent sehol, igaz bennem nincs sem kisssebbségi sem bizonyítási kényszer, de sok nagyon menő motoros elmaradt már a kanyarban, igaz kutyaütők voltak a legjpbb kanyarvadászatra, talán azok a motorok, mint a tiéd, még a sportmotorokat is agyonveri a szerpentinen értő kezek között
Egyébként én sem értem mi a pöcsre jo nálunk egy k1600gt vagy gtl. Nagy, nehéz, nehézkes. Oké van benne rádió meg mittudom én mi, na de minek?! Europába egy gs/rt a való, amerikába mehet a gt amikor több száz mérföld egyenesek vannak. Na de itthon... most a Stelvion is elborult egy ilyen. Nem értem mire jó, komolyan... pláne ennyi pénzért.
Motorozz végig csak egy amatőr 15perc+kör crosst, megváltozna a véleményed
Vagy egy pályán 20percet, hát le fog szakadni az alkarod ha végig tudod motorozni, persze nem csak gurulva hanem próbálva kihozni magadból a maxot.
No igen,mikor törött kézzel és lábbal kell időre levenni az egyberszes borruhat nehogy a kiérkező mentősök levágják,na ahhoz egy kigyotancos és egy erőemelő keveréke kell.
Az előbb pár perce gondoltam megyek egy kört a hegyoldalon, ahogy szokásom volt az a másfél óra, aztán erre leszakadt az ég, és az eső ! úgy ,hogy most a mai gyalogköröm elmarad!
Ha csak később még ki nem derül.
engem ez sem érdekel... csak a saját magam örömére történő motorozás... mindenki más, meg azt csinál, amit akar.... ilyen liberális voilág ez. ha vkinek csak a sportmotorra áll fel, engem nem zavar, számoljon el vele otthon
De sokaknak meg ez is sok és bevásárló 130 ezerért oszt sosincs használva.
Balesetnél láttam ahogy szerteszall,és nem lehet javítani,szoft zsák meg kacsa szalaggal javítható.
Követem az on the run-os Gács Tomit ő faszan leírta.Ez egybevág a saját tapasztalattal.