húzni kell rajta
addig húzzátok amíg nem lesz darabos a mozgás, pár fordulat után kicsit engedni, egész addig amíg a darabosság megszűnik.
utána ha elkezd búgni csere
már ha kúpos.....ha nem akkor kuka
Nem igazán, ha megpörgeteg a kereket búg egy kicsit? Bár azt mondják, hogy egy kicsit lógnia kell minden csapágynak, de igazából ha az már érezhető akkor hamar megadja magát.
Lehet, bár MZ esetén ez nem volt szempont, kizárólag a törés megakadályozása.
Mi vastagfalu gumicsövet húztunk rá, de az ronda alapból, és mi évekkel a divat előtt kezdtük.
Szerintem egyébként sem törik. Előszöris mire az bármihez hozzáér elkoik.a.kormány plusz a motor eleje. Másrészt az anyaga nem törékeny, gondolom épp ilyenek miatt. Sima hőre lágyuló műanyag,hamarabb hajlik mint törik.
Valami idióta divat lehet.
Idom nélkul még lehet menni.
Pálya motoron, kitapasztalja az ember, mi az ami sérül, és igyekszik úgy alakítani a gépet, hogy egy esés ne akadályozza a mókát.
Amúgy a pályaidomok nem esnek szét, attól hogy törik.
Ez a derék szög dolog nagyon tuti
addig húzzátok amíg nem lesz darabos a mozgás, pár fordulat után kicsit engedni, egész addig amíg a darabosság megszűnik.
utána ha elkezd búgni csere
már ha kúpos.....ha nem akkor kuka
Mi vastagfalu gumicsövet húztunk rá, de az ronda alapból, és mi évekkel a divat előtt kezdtük.
Valami idióta divat lehet.
Pálya motoron, kitapasztalja az ember, mi az ami sérül, és igyekszik úgy alakítani a gépet, hogy egy esés ne akadályozza a mókát.
Amúgy a pályaidomok nem esnek szét, attól hogy törik.
Közúton szimplán majmolják ezt.