Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyértelmű, csere.
Azért az ókori népek nem voltak hülyék...
Ez a derék szög dolog nagyon tuti
húzni kell rajta
addig húzzátok amíg nem lesz darabos a mozgás, pár fordulat után kicsit engedni, egész addig amíg a darabosság megszűnik.
utána ha elkezd búgni csere
már ha kúpos.....ha nem akkor kuka
Félidő!
Csak a K5 1000!
Menet kozben enyhe visitas jobbra-balra kormanyozva halkul-erosodik.Leszedve erezheto kottyanas.
Nem igazán, ha megpörgeteg a kereket búg egy kicsit? Bár azt mondják, hogy egy kicsit lógnia kell minden csapágynak, de igazából ha az már érezhető akkor hamar megadja magát.
Hatso kerekcsapagy szabad hogy kotyogjon picit?Elore-hatra,jazz.
Ez a film teccett, utamba akadt ez a jelenet így újra sikerült röhögnöm : http://youtu.be/fNfqCgoU58M
Valóban nem jellemző probléma, de láttam már töröttet.
A fékfolyadék nem annyira, inkább csak a műanyag, de az is kibír 20 évet.
Lehet, bár MZ esetén ez nem volt szempont, kizárólag a törés megakadályozása.
Mi vastagfalu gumicsövet húztunk rá, de az ronda alapból, és mi évekkel a divat előtt kezdtük.
Szerintem egyébként sem törik. Előszöris mire az bármihez hozzáér elkoik.a.kormány plusz a motor eleje. Másrészt az anyaga nem törékeny, gondolom épp ilyenek miatt. Sima hőre lágyuló műanyag,hamarabb hajlik mint törik.
Valami idióta divat lehet.
Fényérzékeny?
Idom nélkul még lehet menni.
Pálya motoron, kitapasztalja az ember, mi az ami sérül, és igyekszik úgy alakítani a gépet, hogy egy esés ne akadályozza a mókát.
Amúgy a pályaidomok nem esnek szét, attól hogy törik.
Esetleg annyi, hogy nem éri a napfény, de nem is látod a szintet az is biztos.
Nem elhuzodott a vizpumpa csere,egy kisebb kor jutott csak.
Mert ha odavered, ami pályán előfordulhat, nem törik szét olyan könnyen a puha borítás miatt.
Közúton szimplán majmolják ezt.
Honda szar, azon a láncot is meg kell olajozni
Kossuth-vasuth
A sárgát meg főleg!
szerintem még a k5 1000-t is
ez idióta
Pécsen vagy ?
nnna, megint tanultam vmit