Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak a rugo felmegoldas.
Te is tobbet keresel.
Nem is kicsivel.
Nekem az nem játszik drága bizti nagy fogyasztás bálna test nagy súllyal meg nincs utasom elvagyok a kis S2R-en szerény 77ló 73nyúton 173kilajjal.
Az xx-nek pl az első rugópár csere nagyon sokat javít a gépen. Egy a szabály hogy túlzásba nem szabad esni. De sok megoldás kering az xx-esek között. Abból merítek én is.
Így van ezért imádom én is. Mert jó :-)
Az a baj hogy baszott primitiv a futomuve ezeknek.Ez volt a bevett modi anno a japoknak.Bika blokk,nagy tomeg,egyszeru primitiv vaz es futomu,megbizhatosag.Egy ideig eleg volt.Utana mivel ezekben nem lehetett megverni,a kezelhetoseggel sikerult az europaiaknak.
Es hiaba tuningolod nem lesz jo.
2000 előtti technika, de megbízható. mint a villanymotor, közel 140ló és 120nm. 2 személlyel, feldobozolva is elég mindenhova....
Néztem az xx-ét de nekem mind a felső rögzuítési pont mind a lengővilla más. Konkréten az xx-ben düggölegesen áll a teleszkóp míg az enyémben kb 30-40 fokban előre dől. Így szétszedés nélkül nem tudom megsaccolni belemegy e. Amúgy ez az egyik alternatív ötletem. Belenézem ha jó elvíszem felújíttatni. Kicsit felkeményíteni. Aztán belemegy az. De nem akarok megállni napokra hetekre szóval ez majd csak a szezon vége után. Most inkább megyek mint a meszes. Idén már az első olajcsere meg is volt azaz 12E km körül járok.
Nem tudom. Én nyenyőcékkel járok...
nekem is volt anno... odabaszós
azt írta anno a felét mindig kifizeti
Ma láttam egy malacot feketét fagyizó előtt csillogott villogott.
Ez nem vicc, teljesen komoly.
Munkadíj meg... a cicabaratnod nem csinalja meg? XX hatulja nem passzil bele? Az már csak állítható.
Igaza van.
Kac kac. Szinte fetrengek ezektől a fergeteges poénoktól.
Hát német nyelvterületen minden drágább.
Olcsóbbra jössz ki ha veszel egy rendes motort
Nekem egy sima villaszerviz, szimering cserével több volt :-)
Miafasznak?
Az elsőkkel még nincs gond. A hátsó a gyenge pont. De legalább új tárcsákat már vettem. Sokat kiszolgált már a malac. Megérdemli hogy rendbe szedjem. De egyszerre minden nem mehet. Azt nem tudom finanszírozni. Csak apránként. Egyik hónapban ezt a másikban azt.
A hátsó rigóstagot saccoltam csak. Az elsők esetében már néztem higy a rugó olyan 35E a szerelés meg kb ennyi azaz 15 körül.
Mikor legutóbb találkoztunk eléggé odavoltak a mellső lábai.
Irigylem ezeket az árakat :-)
Hát én azt számoltam higy az első telópár wilbersz rugókkal olaj csere ecetera az kb 50 papír. A hátsó felújítása kb 25. Komplett csere belevalóra újban kb 100 lehet. Ha találok egy bontott egyéb típusból származó belevalót úgy kb 50 lehet felújítva. Ha van egyáltalán olyan ami belemegy.