Az xx-nek pl az első rugópár csere nagyon sokat javít a gépen. Egy a szabály hogy túlzásba nem szabad esni. De sok megoldás kering az xx-esek között. Abból merítek én is.
Az a baj hogy baszott primitiv a futomuve ezeknek.Ez volt a bevett modi anno a japoknak.Bika blokk,nagy tomeg,egyszeru primitiv vaz es futomu,megbizhatosag.Egy ideig eleg volt.Utana mivel ezekben nem lehetett megverni,a kezelhetoseggel sikerult az europaiaknak.
Es hiaba tuningolod nem lesz jo.
Néztem az xx-ét de nekem mind a felső rögzuítési pont mind a lengővilla más. Konkréten az xx-ben düggölegesen áll a teleszkóp míg az enyémben kb 30-40 fokban előre dől. Így szétszedés nélkül nem tudom megsaccolni belemegy e. Amúgy ez az egyik alternatív ötletem. Belenézem ha jó elvíszem felújíttatni. Kicsit felkeményíteni. Aztán belemegy az. De nem akarok megállni napokra hetekre szóval ez majd csak a szezon vége után. Most inkább megyek mint a meszes. Idén már az első olajcsere meg is volt azaz 12E km körül járok.
Az elsőkkel még nincs gond. A hátsó a gyenge pont. De legalább új tárcsákat már vettem. Sokat kiszolgált már a malac. Megérdemli hogy rendbe szedjem. De egyszerre minden nem mehet. Azt nem tudom finanszírozni. Csak apránként. Egyik hónapban ezt a másikban azt.
Hát én azt számoltam higy az első telópár wilbersz rugókkal olaj csere ecetera az kb 50 papír. A hátsó felújítása kb 25. Komplett csere belevalóra újban kb 100 lehet. Ha találok egy bontott egyéb típusból származó belevalót úgy kb 50 lehet felújítva. Ha van egyáltalán olyan ami belemegy.
Es hiaba tuningolod nem lesz jo.
Munkadíj meg... a cicabaratnod nem csinalja meg? XX hatulja nem passzil bele? Az már csak állítható.