egy kérdés, mert érdekel, de tényleg nem tudom a választ...
a sportmotorok fékfolyadék tartályára miért szokták rátenni azt a '80-as évekbeli aerobic csuklószorítót?
Egyenesfutással semmi gond, egyébként egykarú a lengővilla(CB1000R). Guminyomás ugyanaz, mint eddig(2,5). Egyébként utánanéztem, a régi gumin is van ilyen, csak nem ennyire szemmel látható. Lehet, hogy tényleg csak annyiról van szó, hogy a szardíniai motorozás óta "jobban, sportosabban " használom ki a gépet.
az asszony is elhitte hogy fel tud a dombra menni, mert mondtam neki hogy a motor tudja neked csak a gázt kell húzni és mindig felment
2 nap és 50km rutinnal vadabb helyeken felment mint haver 5 év motorozás után, mert az örökké csak azon agyal hogy itt biztosan nem megy fel...és nem is...
szóval 2 kis pöcögtetés kihozza a tuti a futóműből és lehet kormányig dönteni
Ez PP3, hangja nincs, ez a jelenség meg az első nekem. De mind1, egyébként tapad, jól viselkedik, az én "tudásomhoz " elég is. Legfeljebb majd kifestem a csíkot rózsaszín filccel
a sportmotorok fékfolyadék tartályára miért szokták rátenni azt a '80-as évekbeli aerobic csuklószorítót?
Szabad hétvége.
8 orában
Mimt a facebookon.
Guminyomás? Egyebként a gumi csinál ilyet,,, gyartasi, keverési hiba. Stb.
az asszony is elhitte hogy fel tud a dombra menni, mert mondtam neki hogy a motor tudja neked csak a gázt kell húzni és mindig felment
2 nap és 50km rutinnal vadabb helyeken felment mint haver 5 év motorozás után, mert az örökké csak azon agyal hogy itt biztosan nem megy fel...és nem is...
szóval 2 kis pöcögtetés kihozza a tuti a futóműből és lehet kormányig dönteni