Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezen én is elgondolkodtam már. Anélkül hogy tudnám, a tippem a következő: az esetleg szivárgó fékfolyadékot megfogja, nem cseppenhet a fényezésre.
egy kérdés, mert érdekel, de tényleg nem tudom a választ...
a sportmotorok fékfolyadék tartályára miért szokták rátenni azt a '80-as évekbeli aerobic csuklószorítót?
vannak belső táskák... ezt "egyenlően" elosztjuk az asszonnyal... a nagyobbik felébe pakol ő, bár egy farmerom nagyobb, mint egy komplett ruházata...
azt már eladtam....
Úgy is kell. Én Szardínia előtt gumit, meg olajat/szűrőt cseréltem. Na jó, meg felkötöttem a csomagot hátra Egyéb dolgokra ott a tél.
Mi történt, vettél egy Hondát?
nnnna, megyek felkészítem a motort az osztrák túrára.... ellenőrzöm a guminyomást
Pontossan
Azok csak zsufolodnak a dobozban,es olajban furdenek.
Adom a számot most hivhatod havérdekel ez valós ajánlat.
Szardinián vannak kanyarok
Kimagaslo fizetés.
Szabad hétvége.
8 orában
Mimt a facebookon.
Azért a fagyizóig mototozunk egyéneknek sem egyszerű. Két gombóc fagyi picsányi papirvajlingban műanyagevezővel 900ft. Más..... 7.5T teherre pilóta ketestetik meló sok, péz 20/nap..... Havi 400-450 kereset netto.
Egyenesfutással semmi gond, egyébként egykarú a lengővilla(CB1000R). Guminyomás ugyanaz, mint eddig(2,5). Egyébként utánanéztem, a régi gumin is van ilyen, csak nem ennyire szemmel látható. Lehet, hogy tényleg csak annyiról van szó, hogy a szardíniai motorozás óta "jobban, sportosabban " használom ki a gépet.
Tengely jol be van állítva? Egyenesen fut?
Guminyomás? Egyebként a gumi csinál ilyet,,, gyartasi, keverési hiba. Stb.
A minta egyik fele kopott a másik nem arra gondolsz!?
Nézz rá a kopásképre.
Így is lehet
Az egy jó ötlet!
elhiszi hogy ez a tuti beállítás és tud motorozni

az asszony is elhitte hogy fel tud a dombra menni, mert mondtam neki hogy a motor tudja neked csak a gázt kell húzni és mindig felment
2 nap és 50km rutinnal vadabb helyeken felment mint haver 5 év motorozás után, mert az örökké csak azon agyal hogy itt biztosan nem megy fel...és nem is...
szóval 2 kis pöcögtetés kihozza a tuti a futóműből és lehet kormányig dönteni
Az mit javit a helyzetén?
Tekerj be a húzófokozaton 2klikket.
Ez PP3, hangja nincs, ez a jelenség meg az első nekem. De mind1, egyébként tapad, jól viselkedik, az én "tudásomhoz " elég is. Legfeljebb majd kifestem a csíkot rózsaszín filccel
Érdekes ötlet
Pedig tipikus Michelin betegség. Nekem is ilyen volt a PR3. Meg még zajos is volt mint egy Niva gumi.