az erdélyi túrákra kb mindig a 3-5mm-re kopott cross-endúró gumikat tettem fel, hiszen abban több az aszfalt
le is radírozta az aszfalt többnyire úgy hogy a bütykök közti rész is kopott már
régen fasza volt mert a kis gépre került minden évben az új, tavasszal a hegyen elég mocskos minden oda kellett az új gumi, ősszel már többnyire nem volt annyi sár ide jó volt a kopottabb de még mindig jó állapotú "új" gumi
ha nyáron elvetődtünk erdélybe(kicsivel ritka volt) akkor ment fel a múltévi, meg kb itthon is avval verettünk
a nagy gépre meg mentek a félig kopottak vagy a mégjobban, attól függ mikor hová és mennyit mentünk
többnyire volt itthon 6-8 szett gumi különböző kopottsági állapotban
íg olyan évi 30-35ből megúsztam a gumikat 2 motorra és mindig olyannak mászkáltam amit a helyzet megkívánt
épp tegnap ajándékoztam el egy felesre kopott fim szettet, mert nem hinném hogy valaha megyek ilyennel, de azért 2 szett még mindig van tartalékba
Ne zsibbassz már! Előtte a kis Honda csopperemen a '96-os gyári (!!!) gumik voltak, mikor megvettem 2013-ban. Az elsőt ugyan rögtön cseréltem (ki volt repedezve), de a hátsóval még mentem vagy 8 ezret....
haver 2008as drz gyári gumijai felnistől még mindig a padlásomon lóg és tök puhák a gumik
a biciklisek is több évig "érlelik" a gumi belsőket
szóval a tárolástól jó soká lesz kemény inkább a nap eszi meg a gumikat
Ja, ezekkel vettem a motort, a gumik nullkilométeresek (mindenütt szőrösek) voltak, de túltároltak lehettek: a 3 éve vett motoron a gumik már 6 évesek.
Az én régi hátsó gumim meg ilyen jelenleg (ebben 21 ezer általam megtett km van!). De olyan lett mint a bakelit, vizes úton kettesben motorfékre már megcsúszik. 2-3 ezer km-rel ezelőtt még nem csinálta.
Ez a gumi kérdés olyan mint a vallás ki miben hisz ...
Azt nem mondom hogy nincs különbség igen is van de ha érzed akkor tudod kezelni mindegyikkel .
Persze ezek nem verseny körülmények között gondolva !
Mert az én gépem méretében ez az egyetlen értékelhető minőségű (kítűnő vizes és száraz úttartás + nagyon jó élettartam) RADIÁL gumi. Diagonálokat nem vagyok hajlandó feltenni a 21. században. Ez a rögeszmém és kész. Bridgestone BT45 ugyanennyibe kerül, és szarabb. Az diagonál.
Az én méretemben biztos hogy jobb mint a lentebbi bt016
De ahogy írod, szárazon tökmindegy, a 17-es első meg a széles hátsó gumi jobban zavar mint a bütykök hiánya.
az a tkc egy halom fos, nem is értem miért veszi a nép, sehová sem jó, aszfalton semmivel sem jobb mint a fim, terepen meg semmit sem ér ha nem száraz a terep, ha meg száraz akkor bármi gumi jó
amúgy minek a gs-re a legjobb? nem fikázásképp csak érdekel a téma hogy egy "minimal" motorra miért vesz a nép "legjobb" gumit
mert erre a kategóriára a "legggazdaságosabb" szokott felkerülni (ami nem feltétlen a legolcsóbbat jelenti)
le is radírozta az aszfalt többnyire úgy hogy a bütykök közti rész is kopott már
régen fasza volt mert a kis gépre került minden évben az új, tavasszal a hegyen elég mocskos minden oda kellett az új gumi, ősszel már többnyire nem volt annyi sár ide jó volt a kopottabb de még mindig jó állapotú "új" gumi
ha nyáron elvetődtünk erdélybe(kicsivel ritka volt) akkor ment fel a múltévi, meg kb itthon is avval verettünk
a nagy gépre meg mentek a félig kopottak vagy a mégjobban, attól függ mikor hová és mennyit mentünk
többnyire volt itthon 6-8 szett gumi különböző kopottsági állapotban
íg olyan évi 30-35ből megúsztam a gumikat 2 motorra és mindig olyannak mászkáltam amit a helyzet megkívánt
épp tegnap ajándékoztam el egy felesre kopott fim szettet, mert nem hinném hogy valaha megyek ilyennel, de azért 2 szett még mindig van tartalékba