Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel viszont ha részt vesztek benne pont olyanok lesztek mint ő....mondjuk ez is a célja....
Szerintem is ez oda-vissza megy....mindegyik fél élvezi különben nem firkálnának egymásnak......csak hát ez jó trollkodás módjára érdektelenné teszi a fórumot, mondjuk aki trollnak áll annak pont ez a célja....
Mintha kacsákat etetnel.
De igaz minden egyes szó
Ez a játék benne
Sose voltál külsős.
Amúgy meg szetveti az ideg,meg a tiltasomat is feloldotta.
Külsősként ez baromira nem így latszik de ti tudjátok :)
Sokkal inkább az látszik hogy ő szopat titeket, osztja a semmitérő hülyeséget amit mindenki tud hogy nem gondol komolyan, majd ti reagaltok ra komolyan.
“Ami senkit sem érdekel” mégis elolvasod és mégis foglalkozol vele nap mint nap.
Az első mondattal egyetértek! A többi a szokásos agymenésed te troll!
Az önámítás olyan, mint a hangos zene: segít elhallgattatni a belül zajongó üressége
Nincs!
A rágalomra nincs semmilyen gyógyszer itt:
Hát bolond, aki a pletykára hederít.
Igyekezzünk tehát okosan élni s tisztán,
S ne törődjünk vele, hogy mit fecseg a hitvány.
A 125-ös kiscsúzlit nem véletlenül hajtották a postánál, anno távkézbesítőként nem is tudom mennyit hajtottam én is, minden nap másikat és nem igazán kellett visszatolni egyiket sem a garázsba, a legmegbízhatóbb kis vackok voltak, saját is volt vagy 7-8db és a legnagyobb javításom a kislánckerékcsapágy csere volt, de ahhoz sem bontottam a blokkot hanem az utcán csavarhúzó-kalapács kombóval kibuheráltam egy öreg tanácsára.
Az lényegében egy CBR125 replika! Szerintem Facen elébb kapsz segítséget! Mondjuk nem tudom mi a kérdés pontosan...
Azért érezhetően befeszült és morcizott mióta kiderült mekkora páva.
'96-'99 között 125 ETZ-m volt, havernak meg 150-es. A 3 év alatt nálam a karbantartás annyiból állt, hogy minden télen kivettem a blokkot, kicseréltem a kis lánckeréknél a szimmerinet, mert azt mindig kiverte. Ha már ki volt véve, akkor letakarítottam, és az oldeldeklin leverődött fekete festéket kijavítottam. A 150-est egy nyáron legalább 2-szer szét kellett borítani, hol kupplung, hol 4.-5. váltó fogaskerékpár csere miatt. 4601 km-es korában vettem a 125-öst és 37.500-zal adtam el egy havernak, aki még utána évekig hajtotta gond nelkül. Szóval, a hiba nem a 125-ben van, hanem a gazdában, esetleg a jöszerencsében.
nem hiszem.... az már durva lenne, és ne is poénkodjunk ilyennel....
lehet, hogy szemtől-szemben normális, csak ide jár páváskodni, mert erre áll fel neki... honnan tudhatná bárki is. de látható, hogy se a szavak se a gondolatok nem az övéi, még ezekben is páváskodik. még a páva jelzőt is elkezdte használni, miután mindenki pávázza, ebben is páva. amiben meg régen "jó" volt, azt nem csinálhatja és ettől szétveri az ideg. pedig vannak akik emlékeznek minden régi húzására és amikor kicsit kiesik a szerepből akkor mindig bukta zsófi van és akkor nagyon durván próbálja osztani a nem létezőt....
még senkiből nem sikerült itt hülyét csinálnia, magán kívül, amikor Lali bevitte őt a sűrűbe
Az attól függ, ha jó csaj vagy, biztos nagyon sokan fognak segíteni, ha nem annyira akkor csak páran.
Pedig hülyét csinál, belőled is és másokból is.
Én azt hittem, hogy bántották kiskorában, de szerintem molesztálták is közben.
Ilyen mély nyomot szerintem csak az hagyhatott benne.
Sziasztok!
Van vkinek rajtam kívül Kymco Quannon-ja 125-ös.
A márka kivonult az országból, viszont lenne egy kérdésem a motorral kapcsolatban.
Köszi,
Barbi
teljesen rendben van
Á, nem hiszem. Figyelek rá
Pedig nem célom, csinálják ők nélkülem is!