Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A teljes kasznis munka szakember muve,komplett csere volt,az osszes aprosag felszerelese itthon ment.Minden mukszik,csittifitti.
kethonapja hasznalva van.
az a jazz még lehet érdekelne is, csak ahogy olvasgattam elég jól toltátok sufnijavítást
a jazz az a kisautó amibe szinte elférek kényelmesen

amúgy ha alu lett volna az a pöcök kb sosem rohad el simán kiöntik csak ki kellett volna fúrni
amúgy hová megy az a víz? nálam ilyen nincs
mondjuk szegény astra blokk szerintem kompletten megy az ócskavasba, eladni nem akarják jó lesz a bontós 60 ezres blokk bele, kb az a leg stresszmentesebb javítás
Csak esztetika,jobb mint ujkoraban.
Melyik, a rommá tört?
15evente csereled kb egy 20asert.
de van egy fasza elado jazz-em.
egy rossz élmény és vége a varázsnak
kb olyan hogy ha az asszony csak egyszer dug félre oda a bizalom........
amúgy a hűtője is szar a g-nek műanyag oldalak alu bordákkal
Srácok,clam youtubon néz motoros videókat,beszarok.Ettől nagy az arca.
na ja de egy user error-al megaldott berohadt fekkel megspekelt autobol iteletet mondani olyan mintha latnal egy angol embert torott labbal es azt mondanad áaaaaaa az angolok mind sánták nem tudnak menni.
megállt az mint a szög mert a másenyka nem nézte a vízhőfokot
nekem ilyen pöcs nincs az x14xe-n de az g astra x14xe kicsit másabb( de nem jobb)
amúgy az is fura volt hogy a féket alig tudtam nyomni, nekem is sokkal nehezebb ha nem jár a motor de ez katasztrófa volt inkább a kézifékkel lassítottam
https://m.autoalkatresz.hu/aut...
erre gondolsz mert ez a termosztat resze. ha ez letorik akkor nem megall hanem elfolyik a hutoviz.
de 18 ev alatt nem tort le. a vizpumpat a korai benzinesen x14 x16 x18 a vezerles hajtja deka muanyag nincs benne. az ujak meg mar ekszjasok.
én mindenre félreteszek pénzeket, régen is így csináltam meg most is
megkapom a fizetést és megy ide-oda, a maradékot meg régen elittuk most meg eleszem
nekem még a műszaki vizsgákra is megy minden hónapba a pénz a borítékba és nem esek kétségbe ha egy műszaki nem 20 ezer hanem mondjuk 60
el van zárva a pénz az asszony elől, aztán azóta nincs sosem költségvetési hiány
a maradékkal meg ő gazdálkodik, mondanom se kell nem okosan
ha megnézed 600ezret írtam az "extrákra" a 400 ami kb elkerülhetetlen
na mindegy
döntöttem
g astra nem lesz, az egy hoki konstukció. a vízpumpa fedélen lévő kis műanyag pöcs miatt az egész autó működésképtelenné vált
egyáltalán mi a pöcsnek van az a pöcs a fedélen???
Ja ez a vacak Prius is állandóan lefullad
Ja, ja egyszer kiglancoltam a Jawat.
Lekentem az ülést szilikonnal, ne tudd meg hogy csúszkáltam fékezésnél meg gázadásnál amíg le nem kopott szóval volt abban craft
Egyszer még a Hungaroringen gyorsulási versenyen első helyezett is lettem. Két ETZ-t és egy Rigát nyomtam le
24LE volt, de elég jól gyorsult, persze nem túl nagy sebességre, de addig jól gyorsult
P20-al nem mentem, de kb. az a kategória volt a Jawa is.
És ahogy mondtad, 80 felett már kellet kapaszkodni mert hátrafújt a menetszél
Én mindig úgy mentem hogy kiakasztottam csutkára a gázt, hátsó lábtartóra felraktam a lábam és úgy egész jól lehetett bírni a "tempót"

De túrázni 2 személlyel, akkor is a legkényelmesebb motorom volt, beleértve mindkét Hondát is.
Az emelt hátsónak az a baja, hogy nekem kell tartani az utast. Ez nekem sem, meg az utasnak sem jó.
Kösz! Ez egy jó kis túra összeállítás volt. Én szeretem az ilyeneket.
Csak vonyít ha lemerül az akksi.
Egy elektromos se fullad le,vezettem olyat.Sose fulladt.
persze hogy nem, sőt ccm-ből is ha egy picit nagyobbat vesztek akkor azt könnyebb kezelni, nehezebben fullad le, pl. egy V8 5000-et
Hát ja, mer' az is gyorsult mint állat, kíváncsi lennék ha csak ennyi erő lenne benne mint egy GS500-ban akkor is ennyire jó lenne? Az a huszonvalamennyi LE ami jó ha megvolt tizenvalamennyi azért nem taszajtott le az ülésről pedig volt pár ( talán harmincvalamennyi?) szoci járművem a szoci időkben. Talán a P20-21 amiben lehetett érezni némi kraftot (igaz akkoriban elájultam tőlük, volt 3) cserébe naponta volt valami szerviz, hogy egyáltalán beinduljanak.
Biztosra veszem ennek a kawának jóval kényelmesebb az ülése mint az MZ-nek.
Az MZ-n szerintem direkt úgy tervezték hogy ne legyen kényelmes.
Még a Jawa350 ülése is kényelmes volt, pedig az is egyenes.
Utasnak sem jó az a kakasülő.
Kell egy kis deréktámasz a pilótának de sportmotorokat leszámítva ennyire azért nem.
Szerintem ez szimpa dizájn, mint ezek a rovarfejű "naked" bike-ok.
Átemelni?
Oldaltámasz, bal láb a lábtartóra és kényelmesen fel lehet bármire ülni fájó derékkal is.
Ha menő vagy akkor oldaltámasz nélkül is megcsinálod ezt
Ez egy éves költégvetés? Mert 10napra kicsit soknak érzem a 300ezres kaja és 300-as költőpénzt.